Fitness Seller

Favoriete K1 vechter

Peiling Peiling Wie is je favoriete K-1 vechter?

• Peter Aerts

Stemmen: 49 28,2%
  • Remy Bonyaski

Stemmen: 21 12,1%
  • Ernesto Hoost

Stemmen: 8 4,6%
  • Sem Schilt

Stemmen: 8 4,6%
  • Badr Hari

Stemmen: 12 6,9%
  • Jerome le Banner

Stemmen: 22 12,6%
  • Ray Sefo

Stemmen: 4 2,3%
  • Buakaw Por Pramuk

Stemmen: 16 9,2%
  • Albert Kraus

Stemmen: 1 0,6%
  • Hong Man Choi

Stemmen: 6 3,4%
  • Andy Sauwer

Stemmen: 9 5,2%
  • Anders, namelijk..

• K-1 interesseert mij niet!

• Totaal stemmers
    174
  • Topic Starter Topic Starter
Los van het feit dat ze allebei op relatief jonge leeftijd ervaren Thaise vechters zijn, is hun vechtsT verre van vergelijkbaar. Yod moet het hebben van z'n brute kracht in de vorm van explosieve stoten en zijn befaamde left mid/high kicks, terwijl Buakaw de snellere van de twee is en het moet hebben van z'n zuiver geplaatste trappen en zijn ijzersterke verdediging. Daarbij heeft Yod - geheel tegen de Thaise tradities in - min of meer het clinchen afgezworen waardoor hij mijns inziens een ideale K-1 max vechter zal zijn.

Zowel Buakaw als Yod is top notch.

Ik had het meer over de ervaring die er vanaf straalt. In die zin hebben ze wat van elkaar vind ik en is dus ook te verklaren door dat ze beide van jongs af aan trainen.

Ik had het meer over de ervaring die er vanaf straalt. In die zin hebben ze wat van elkaar vind ik en is dus ook te verklaren door dat ze beide van jongs af aan trainen.

Ah zo, ja dat hebben praktisch alle Thaise vechters. Muay Thai wordt ze met de paplepel ingegoten.

Mosab Amrani en de andere heb ik een paar keer gezien op tv gezien vrij lang maar niet zo lang als Hari en erg dun zeer elastische benen. Na ronde wordt die steeds beter heel erg aanvallend en neemt de hele tijd de actie over van z'n tegenstander.

De naam is Faldir Chabari

Aerts met zijn meesterlijke lowkicks, voel ze zowat thuis als ik op de bank zit.

sem schilt alles gewonnen de laatste jaren= 0% :D:D:D

btw ik ook niet hoor 0,0 vechter

Hong man choi

Big guy :D

Jackie Chan ???

Hong man choi:D

ik mis karef in ut rijtje de rus?

omdat ie niet vaak de favoriet zal zijn :P

heeft de laatste 2 jaar niets anders gedaan dan het canvas kussen.

karef is niet favouriet??? die man heeft de meeste potentie en explosie en snelheid

altijd leuk om naar te kijke

karef is niet favouriet??? die man heeft de meeste potentie en explosie en snelheid

altijd leuk om naar te kijke

waar haal je dat vandaan dan? Goed, hij was ff een frisse wind 2 jaar geleden, maar verder dan een belofte is het nooit gekomen, welke goede tegenstander heeft hij verslagen?

Mis trouwens wel mike bernardo in het rijtje, had ook altijd een gave sT en goede air in een wedstijd.

ik mis b orn regy???

bjorn breggy bedoel je?

• Topic Starter Topic Starter
wel vreemd dat andy hug er niet bij staat, is immers 1 van de weinige mensen die de k1 gewonnen heeft.

Klopt. Daarom heb ik ook de optie 'anders, namelijk' gedaan. Ik wist dat ik wat mensen zou vergeten, ik ben geen expert namelijk. Maar volgens mij staan de populairste er wel bij.

Terug
Naar boven