MuscleMeat

Favoriete K1 vechter

Peiling Peiling Wie is je favoriete K-1 vechter?

• Peter Aerts

Stemmen: 49 28,2%
  • Remy Bonyaski

Stemmen: 21 12,1%
  • Ernesto Hoost

Stemmen: 8 4,6%
  • Sem Schilt

Stemmen: 8 4,6%
  • Badr Hari

Stemmen: 12 6,9%
  • Jerome le Banner

Stemmen: 22 12,6%
  • Ray Sefo

Stemmen: 4 2,3%
  • Buakaw Por Pramuk

Stemmen: 16 9,2%
  • Albert Kraus

Stemmen: 1 0,6%
  • Hong Man Choi

Stemmen: 6 3,4%
  • Andy Sauwer

Stemmen: 9 5,2%
  • Anders, namelijk..

• K-1 interesseert mij niet!

• Totaal stemmers
    174
Zal saai worden als Hunt iets te dichtbij komt rent Schilt weer weg want dan wordt die opeens bang dan heeft die niks mee aan z'n lange armen.

peter aerts
zoveel ervaringen zoveel inzicht en blijft nog steeds trainen als in zijn begin jaren

Voor mij Hoost deze man verdient veel respect.
Geweldige vechter geweldig persoon en heeft erg veel betekent voor de sport.

ja indd lopen zoveel goede marokanen rond.
Faldir,kleine en grote mo,idrissi? wie man?

Mark Hunt, geweldige kin en mentaliteit. Ook Aerts, Hoost, Bonjasky en Buakaw zijn natuurlijk favorieten.

andy voor mij. een hele aanvallende vechter die ook goed combineert. hij is ook iemand van de trappen, hij maakt zijn combo in de meeste gevallen ook af met een low kick. das ook mijn sT.

het is andy souwer niet sauwer maar goed

nr 1 is andy souwer echt een topper en peter aerts natuurlijk

Buakaw Por Pramuk, without a doubt.. Met zijn typisch vette Thaise sT, niet lang mogen clinchen, toch zo presteren.. Met handicap dus all time favorite zijn ;)

Vond Kaoklai Kaennorsing ook wel bruut. Gozer wog volgends mij zo'n 80 en trapte toch een aantal grote mannen neer. GP 2004, Ignashov and Mighty Mo.
Na een paar verlies partijen (sefo, hong man choi,tsushsi nakasako) heb ik hem al een tijdje niet ten tonele gezien.
Als ie in een gewichtsklasse lager zou vechten zou je hem toch bij K1 max verwachten. Of heeft ie de pech dat hij er net tussen zit?

edit: hij is nog actief!

Kaoklai Kaennorsing - Wikipedia, the free encyclopedia

hij heeft van ignashov op ptn gewonnen die ko tegen mo was te bruut inderdaad.
maar hij is niet zo heel goed hoor kaoklai hij heeft op zijn eigen gewicht 78kg verloren vna vincent vielvoye,tyrone spong ko, nathan corbett

hij is trouwens de enige vechter die zowel in de k1 als in de k1max heeft gevochten 1 partij in de k1max tegen sato die lange jap maar hij was echt veel kracht verloren want hij weegt normaal 78 en toen dus 70 hij verloor vrij kansloos en sato is goed maar niet de top van de max.

geen k1 vechter maar tog een zalige vechter

pramouk of hoe je het scrhijft

juist die

gewoon een heerlijke vechter om naar te kijken

heb al gestemd te laat

Bonyaski ,vet hoe die vliegende trappen geeft:)

nu ben ik benieuwd welke twee marokkanen je bedoeld?

Mosab Amrani en de andere heb ik een paar keer gezien op tv gezien vrij lang maar niet zo lang als Hari en erg dun zeer elastische benen. Na ronde wordt die steeds beter heel erg aanvallend en neemt de hele tijd de actie over van z'n tegenstander.

Die Yud heeft een zelfde soort koele berekende manier van vechten als Buakaw.

Los van het feit dat ze allebei op relatief jonge leeftijd ervaren Thaise vechters zijn, is hun vechtsT verre van vergelijkbaar. Yod moet het hebben van z'n brute kracht in de vorm van explosieve stoten en zijn befaamde left mid/high kicks, terwijl Buakaw de snellere van de twee is en het moet hebben van z'n zuiver geplaatste trappen en zijn ijzersterke verdediging. Daarbij heeft Yod - geheel tegen de Thaise tradities in - min of meer het clinchen afgezworen waardoor hij mijns inziens een ideale K-1 max vechter zal zijn.

Zowel Buakaw als Yod is top notch.

Terug
Naar boven