- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk gezegd heb ik vooral LotR gestemd omdat ik een ****ing nerd ben.

Ja maar volgens mij gaat het hier over films, is meer een animatie-soap.South Park imagination land is toch ook een trilogie?
Ik hoop dat je nu ook begrijpt waarom Sin City mij niets zegt![]()
Dat is nou een hype. Sin City was verassend op zijn best, en films die mensen verbazen scoren meestal hoog.Sowieso, als je gekluisterd zit aan een film gedurende deze speelt, kun je dat toedichten aan het slechts partieel bezitten van eigen manmoedigheid en de absentie van het vermogen tot het creeeren van een voldoende tenuitvoerbrenging van wat je zelf al bent.
Tussen geromantiseerde sigaren weelde of gesimuleerde kosmische zweverigheid is weinig verschil. De film projecteerd vanaf het doek voor de specifieke liefhebber, een surrealistisch idealistisch verhaal. De Godfather is voor de WOér dezelfde gedaantevervorming van de werkelijkheid als Starwars voor de informele vegetariër.
Wie met beide benen op de grond staat en van nature de feitelijkheid van de realiteit als fundering in zich draagt zal zich echt niet laten vervoeren door een film als de Godfather, Star Wars of LOTR. Gewoonweg omdat het luchtkastelen zijn.
Ja maar volgens mij gaat het hier over films, is meer een animatie-soap.
.