Fitness Seller

Favoriete Trilogy?

Peiling Peiling Wat is jouw favoriete trilogy

• Totaal stemmers
    112
Ik heb the godfather films nog nooit gezien :D moet ik mss toch maar eens gaan kijken.

Voor LOTR gestemd

Gestemd voor Bourne Trilogy

LOTR, Star Wars of Godfather, van allemaal genoten, echter LOTR stak er toch wel met kop en schouders bovenuit!

South Park imagination land is toch ook een trilogie?

Ik hoop dat je nu ook begrijpt waarom Sin City mij niets zegt :D

Natuurlijk, al is de orde van hype niet te vergelijken. Honderden gillende fanboys verkleed als elfjes en drarfs bij de premiere... Hoogste IMDB ratings die ik ooit heb gezien, al zijn deze wek gedaald met de tijd. Alsware het grootste moment in de geschiedenis van de cinema ons voor de ogen voltrok, in de gedaante van huilende hobbits.. :roflol: Dat is nou een hype. Sin City was verassend op zijn best, en films die mensen verbazen scoren meestal hoog.

Persoonlijk Terminator, maar als ze nog een 3de batman maken zal het wel die zijn.

Sowieso, als je gekluisterd zit aan een film gedurende deze speelt, kun je dat toedichten aan het slechts partieel bezitten van eigen manmoedigheid en de absentie van het vermogen tot het creeeren van een voldoende tenuitvoerbrenging van wat je zelf al bent.

Tussen geromantiseerde sigaren weelde of gesimuleerde kosmische zweverigheid is weinig verschil. De film projecteerd vanaf het doek voor de specifieke liefhebber, een surrealistisch idealistisch verhaal. De Godfather is voor de WOér dezelfde gedaantevervorming van de werkelijkheid als Starwars voor de informele vegetariër.

Wie met beide benen op de grond staat en van nature de feitelijkheid van de realiteit als fundering in zich draagt zal zich echt niet laten vervoeren door een film als de Godfather, Star Wars of LOTR. Gewoonweg omdat het luchtkastelen zijn.

Leuk staaltje reductionisme maar ik ga er niet in mee. Wereld van verschil tussen The Godfather en Star Wars. De eerste benaderd het maffiagenre op ongekende wijze alsware je jezelf midden in deze familie bevind, daar is weinig surrealistisch aan. Bovendien vind je nergens acteerprestaties van het niveau van Marlon Brando, Al Pacino, Robert de Niro, Robert Duvall, etc in Star Wars. Om over de regie van Coppola nog maar te zwijgen.

Ik ben het wel met ZoutZak eens dat die hobbits iets te zoetsappig zijn neergezet en dat vooral het drie kwartier durend einde waarin ze, inclusief Gandalf, elkaar bijna beginnen af te zuigen iets over de top was.

Toch een geweldige film, vooral als je het verhaal al kon voor de film hype. Tolkien heeft een compleet genre neergezet dat verdomd goed is verfilm qua sfeer en grandeur.

True, dat einde zuigt apenballen. Ik dacht al 4 keer dat het was afgelopen, en steeds gingen ze door. Jackson had beter moeten weten.

Maar dat betekent niet dat de 5-6 uur daarvoor ook gelijk klote waren.

Moeilijk, moeilijk... let's see
1- Chinese Ghost Story(met name 2 was geniaal met die vent die door de aarde kon vliegen :bow2:)
2- Naked Gun
3- Matrix
4- Die Hard
5- Scary Movie

spiderman!!!!

Lord of the Rings.

Maar matrix zou zo tweede worden, en terminator ook wel ;)

DBB owned Kevin Smith.

That guy is full of shit.

De Peetoom! :D

Godfather, zelfs met deel 3 er bij.

Vond de Vengeance Trilogy ook errrrgggg goed!

Ook zeker noemenswaardig is de Trzy kolory trilogy van Krzysztof Kieslowski (Three Colors: White, Red and Blue).

je kan maar 1 kiezen, het is dan maar Lotr geworden

Terug
Naar boven