XXL Nutrition

Favoriete Trilogy?

Peiling Peiling Wat is jouw favoriete trilogy

• Totaal stemmers
    112
die hard was de enigste die in mij opkwam, dus die heb ik maar aangevinkt in de lijst

ZIjn er 8 Harry Potter films trouwens??? DAMN, over gehypt gesproken.

1. Terminator, want ik zie alle films met der Schwarz graag.
2. Pirates of the caribbean want ik zie alle films met Johnny Depp graag.
3. Bourne.

Matrix was de eerste die in me opkwam. Maar vind deel 2 en 3 aanzienlijk minder dan deel 1.

Godfather heb ik alleen deel 1 gezien :o

Stars wars heb ik laatst het eerste deel (IV) herzien, moet concluderen dat een film die zo gay en amateuristisch is nooit deel van de beste trilogie kan zijn.

Dollars heb ik alleen fistful en a few dollars more gezien. Waarvan ik de tweede een stuk hoger waardeerde.

Uiteindelijk maar op matrix gestemd.

from dusk till dawn is toch gewoon 1 enkele film dacht ik???

LotR was gewoon geniaal.

Verder heb ik erg genoten van de oldskool starwars films, de laatste 3 delen stukken minder. The Matrix was ook erg bruut, maar destijds snapte ik er vrij weinig van. Moet die maar eens opnieuw gaan kijken.

Snap trouwens niet wat mensen zo goed vinden aan die Star Wars films. Wat een saaie nerd films man, met die gay robots heel de tijd en dat nichterig flashlight zwaard. Als kind een keer leuk om te zien maar kon me weinig boeien als volwassene.

Matrix was de eerste die in me opkwam. Maar vind deel 2 en 3 aanzienlijk minder dan deel 1.

Godfather heb ik alleen deel 1 gezien :o

Stars wars heb ik laatst het eerste deel (IV) herzien, moet concluderen dat een film die zo gay en amateuristisch is nooit deel van de beste trilogie kan zijn.

Dollars heb ik alleen fistful en a few dollars more gezien. Waarvan ik de tweede een stuk hoger waardeerde.

Uiteindelijk maar op matrix gestemd.

Derde deel is The Good, the bad and the ugly. Nooit gezien..?!!

Overigens ontbreekt de andere grote trilogie van Sergio Leone: The 'Once upon a time'-trilogy. (- in the west, - in America, - in the revolution)

Snap trouwens niet wat mensen zo goed vinden aan die Star Wars films. Wat een saaie nerd films man, met die gay robots heel de tijd en dat nichterig flashlight zwaard. Als kind een keer leuk om te zien maar kon me weinig boeien als volwassene.
Yep, dat heb ik idd ook...lotr vond ik overigens ook echt geen ene zak aan.:D
edit: w8 is ff, Mariachi Trilogy is dat niet El Mariachi = die vent met die bazooka etc. in z'n gitaar koffer, die was idd ook geniaal.:roflol:

Had over de Dollars gekeken, anders had ik die aangeduid. Vengeance vind ik ook mooi owv de manier waarop Aziaten met dit thema omgaan. Dirty Harry is ook 1 van mn personal favorites.

Yep, dat heb ik idd ook...lotr vond ik overigens ook echt geen ene zak aan.:D
edit: w8 is ff, Mariachi Trilogy is dat niet El Mariachi = die vent met die bazooka etc. in z'n gitaar koffer, die was idd ook geniaal.:roflol:

Mexico trilogy; El mariachi, Desperade en Once upon a time in Mexico. Eerste twee delen zijn wel tof :D

Mexico trilogy; El mariachi, Desperade en Once upon a time in Mexico. Eerste twee delen zijn wel tof :D
Zekers, laatste was wat minder, moest wel lachen dat die ene gozer nadat hij z'n ogen verloren had blindelings op 2 bad guys ging schieten, met aanwijzingen van dat kleine jochie, hilarisch was dat.:D

LOTR is echt 1 van de meest zwaar overrated films die er zijn, echt geen film waarvan ik op het puntje van me stoel zat, wel mooi gemaakt enzo, en leuk om te zien, maar daar is ook alles mee gezegd.

Derde deel is The Good, the bad and the ugly. Nooit gezien..?!!

Overigens ontbreekt de andere grote trilogie van Sergio Leone: The 'Once upon a time'-trilogy. (- in the west, - in America, - in the revolution)

Oh die heb ik zeker wel gezien. :) Beste western aller tijden! Ondanks dat de good en de bad ook al A few dollars more speelden wist ik niet dat het deel was van dezelfde trilogie.

Dollars ftw.

Once upon a time in the west is ook erg cool. Volgende 2 delen nog niet gezien.

De eerste benaderd het maffiagenre op ongekende wijze alsware je jezelf midden in deze familie bevind, daar is weinig surrealistisch aan.

Denk maar niet dat er in de realiteit echt zo'n marge van gelatenheid is die ruimte schept voor een ondergrondse berusting waarin romantiek en klassieke pracht in overvloed de haard vormen van het familie maffia bestaan.

In werkelijkheid ontkomt men geen dag aan achterdocht en scepsis. Het is de manie van vliegende begeerte en kortstondige charme die men uit gewenning continueel wil blijven herhalen en handhaven. Een aanhoudend tijdperk in rustig vaarwater voor een maffia familie is een drogbeeld van scriptschrijvers uit Californië.

Bovendien vind je nergens acteerprestaties van het niveau van Marlon Brando, Al Pacino, Robert de Niro, Robert Duvall, etc in Star Wars. Om over de regie van Coppola nog maar te zwijgen.

Ok, hier helemaal mee eens.

Lotr was zo goed dat het leek alsof het een nieuw genre aansneed.

Bij mij is het X-men geworde, al vind ik de Taxi films ook wel goed 1 - 4

Terug
Naar boven