Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
the matrix, vond ik wel 1 van de betere. Maar ik heb ook nog niet alle films uit de hele lijst gezien.
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the matrix, vond ik wel 1 van de betere. Maar ik heb ook nog niet alle films uit de hele lijst gezien.
Matrix was de eerste die in me opkwam. Maar vind deel 2 en 3 aanzienlijk minder dan deel 1.
Godfather heb ik alleen deel 1 gezien![]()
Stars wars heb ik laatst het eerste deel (IV) herzien, moet concluderen dat een film die zo gay en amateuristisch is nooit deel van de beste trilogie kan zijn.
Dollars heb ik alleen fistful en a few dollars more gezien. Waarvan ik de tweede een stuk hoger waardeerde.
Uiteindelijk maar op matrix gestemd.
Yep, dat heb ik idd ook...lotr vond ik overigens ook echt geen ene zak aan.Snap trouwens niet wat mensen zo goed vinden aan die Star Wars films. Wat een saaie nerd films man, met die gay robots heel de tijd en dat nichterig flashlight zwaard. Als kind een keer leuk om te zien maar kon me weinig boeien als volwassene.

Yep, dat heb ik idd ook...lotr vond ik overigens ook echt geen ene zak aan.
edit: w8 is ff, Mariachi Trilogy is dat niet El Mariachi = die vent met die bazooka etc. in z'n gitaar koffer, die was idd ook geniaal.![]()

Zekers, laatste was wat minder, moest wel lachen dat die ene gozer nadat hij z'n ogen verloren had blindelings op 2 bad guys ging schieten, met aanwijzingen van dat kleine jochie, hilarisch was dat.Mexico trilogy; El mariachi, Desperade en Once upon a time in Mexico. Eerste twee delen zijn wel tof![]()

Derde deel is The Good, the bad and the ugly. Nooit gezien..?!!
Overigens ontbreekt de andere grote trilogie van Sergio Leone: The 'Once upon a time'-trilogy. (- in the west, - in America, - in the revolution)
Beste western aller tijden! Ondanks dat de good en de bad ook al A few dollars more speelden wist ik niet dat het deel was van dezelfde trilogie. De eerste benaderd het maffiagenre op ongekende wijze alsware je jezelf midden in deze familie bevind, daar is weinig surrealistisch aan.
Bovendien vind je nergens acteerprestaties van het niveau van Marlon Brando, Al Pacino, Robert de Niro, Robert Duvall, etc in Star Wars. Om over de regie van Coppola nog maar te zwijgen.