AndroidHealthClinic

Favoriete Trilogy?

Peiling Peiling Wat is jouw favoriete trilogy

• Totaal stemmers
    112
Denk maar niet dat er in de realiteit echt zo'n marge van gelatenheid is die ruimte schept voor een ondergrondse berusting waarin romantiek en klassieke pracht in overvloed de haard vormen van het familie maffia bestaan.

In werkelijkheid ontkomt men geen dag aan achterdocht en scepsis. Het is de manie van vliegende begeerte en kortstondige charme die men uit gewenning continueel wil blijven herhalen en handhaven. Een aanhoudend tijdperk in rustig vaarwater voor een maffia familie is een drogbeeld van scriptschrijvers uit Californië.

Er zitten vele lagen in het verhaal en de dynamiek rond deze maffiafamilie, misschien moet je de films nog maar eens zien dan ;) En de film is overigens gebasseerd op Mario Puzos gelijknamige bestseller.

puzo%20godfather.jpg - 163846

Ik geloof best dat sommige Amerikaanse (script)schrijvers uit eerste hand verhalen hebben vernomen. Maar uiteindelijk blijven het romans met denkbeeldig toegevoegde aangroeiingen en de feitelijkheden die temperamentvol zijn, worden onder het vergrootglas geaccentueerd.

Om terug te komen waar het over ging, jou mate van opgaan in dit soort films valt wel te verklaren uit jou streven naar financiële aspiraties en een familiaal erfgoed. 8 zonen was het niet? :p

Ik denk dat ik zelf maar eens romans ga schrijven over wat mensen graag in surrealistische vorm in zich op zuigen.

Snap trouwens niet wat mensen zo goed vinden aan die Star Wars films. Wat een saaie nerd films man, met die gay robots heel de tijd en dat nichterig flashlight zwaard. Als kind een keer leuk om te zien maar kon me weinig boeien als volwassene.

:rolleyes:

Op die manier kan je alles 'gay' of 'nichterig' noemen. Star Wars is gewoon een serie films met een goed concept en achtergrond.

de vengeancetrilogie (samen met de godfather)

• Topic Starter Topic Starter
Ook zeker noemenswaardig is de Trzy kolory trilogy van Krzysztof Kieslowski (Three Colors: White, Red and Blue).

Ik ben er wellicht een paar vergeten zoals bijvoorbeeld de 'War Trilogy' van Oliver Stone en de Saw & Texas Chainsaw Massacre reeksen. En natuurlijk last but not least Free Willy.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beverly Hills Cop baby.

• Topic Starter Topic Starter
Twijfelde tussen Alien en Die hard, dan toch maar Alien.

Wat ik zo vaag vind aan die reeks is dat in Alien III de special effects plots een stuk slechter waren dan in de voorgaande twee films. :scratch:

Zou een vervolg komen op chronicles.. weet niet hoe het zit met dat into pitch black btw.. vaag :P

Hij is te zien op youtube. Dat vervolg komt er trouwens wel hoor. ;)

Ik zie hier alweer The Godfather als favoriet eruit komen. Waarschijnlijk gewoon omdat het thema mensen aanspreekt, meer dan dat ze echt de kwaliteit beoordelen, ook al is die ook wel hoog.

Ik zou The Godfather als trilogy nooit op 1 zetten, wellicht zelfs niet mijn top 5. De derde is gewoon te zwak, en neen ik heb hem niet misbegrepen. :)

Hij kan wel erg grappig zijn! En eens Clercks III er is zal dat ook een leuke trilogy zijn.

ZIjn er 8 Harry Potter films trouwens??? DAMN, over gehypt gesproken.

Tegenwoordig zijn die lange reeksen helemaal in! Van Spiderman komen er bijvoorbeeld ook zes films, Terminator hetzelfde, Shrek, X Men Origins, Lord of The Rings prequels, Bourne, Saw, enzoverder.

wist ik niet
2 en 3 zien er maar bagger uit zonder tarantino, clooney, keitel en lewis:p

Wel geproduceerd door R. Rodriguez en Tarantino, maar wellicht geen creative input.

Laatst bewerkt:
absoluut de terminator trilogie !!! :D

met de absolute topper allertijden Terminator 2, nog geen enkele betere film gezien :D maar dat is natuurlijk mijn mening

Lijkt me duidelijk :D
Alleen jammer dat deel 3 wat minder is ...

LOTR vond ik ook heel goed, maar wel langdradig

top trilogy is Hannibal natuurlijk.
Ik vind die vent gewoon geweldig.
Misschien ligt het ook wel aan mijn eigen psycho wereldje, maar wanneer Hannibal aan die lichamen zit te eten word ik zelf helemaal wild!

Twijfelde tussen Alien en Die hard, dan toch maar Alien.

Zoutzak wat zeg je daar over lotr :eek:

hehe true, je moet geen fantasyfan zijn om er de genialiteit van in te zien.

face it, wie geen traan laat bij het opbouwende conflict tussen Frodo en Sam is gewoon een verkilde, cynische kl***zak.

Noem mij verkild als ik hier niet van volschiet! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha Zoutzak :p

Terug
Naar boven