kloot4zak
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo Leden van dbb !
Dit is m'n eerste post na een flinke poos wekelijks te kijken.
Ik Train al een behoorlijke tijd, 3 jaar waarvan 1,5/2jaar serieus.
Ik ben van ongeveer 73kg met een vetrolletje naar 85kg gegaan.
Nu wil ik het graag een niveau´tje fanatieker maken door een voedingsschema te volgen...
Ik heb al mijn gegevens hier ingevuld om uit te rekenen wat mijn behoeften zijn.
(http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/)
Het is mijn doel om mijn vetpercentage omlaag te brengen naar ongeveer 8%.
In deze calculator heb ik mijn doel aan gegeven "Lose fat -15% reduction)
Mijn stats zijn:
85Kg 13%
180Cm
19jaar
5-6 keer per week trainen + ligt arbeidsintensief werk
Nu ben ik sinds gister begonnen met het voedingsschema dat ik heb toegevoegd als bijlage.
Ik merk meteen dat ik dit een hele hoop eten vind, Totaal geen honger eerder dat ik te vol zit?
Ik moet dit schema zoiezo nog aanpassen, Want zoals jullie kunnen zien is om half 7 de koolhydraad inname te weinig.
Wat trouwens ook nog een probleem is, Is dat ik op dit moment geen eigen friezer tot beschikking heb,
Ik kan dus zoiezo niet elk weekend gaan koken voor de hele week, Het moet elke avond van te voren.(daarom ook veel blik voer)
Hopenlijk kan ik nog wat feedback van jullie krijgen, En wat leren van de ervarenen!
Totale inname is:
3216kcal
318gram Koolhydraten
318gram eiwitten
66gram vet
Dit is m'n eerste post na een flinke poos wekelijks te kijken.
Ik Train al een behoorlijke tijd, 3 jaar waarvan 1,5/2jaar serieus.
Ik ben van ongeveer 73kg met een vetrolletje naar 85kg gegaan.
Nu wil ik het graag een niveau´tje fanatieker maken door een voedingsschema te volgen...
Ik heb al mijn gegevens hier ingevuld om uit te rekenen wat mijn behoeften zijn.
(http://scoobysworkshop.com/calorie-calculator/)
Het is mijn doel om mijn vetpercentage omlaag te brengen naar ongeveer 8%.
In deze calculator heb ik mijn doel aan gegeven "Lose fat -15% reduction)
Mijn stats zijn:
85Kg 13%
180Cm
19jaar
5-6 keer per week trainen + ligt arbeidsintensief werk
Nu ben ik sinds gister begonnen met het voedingsschema dat ik heb toegevoegd als bijlage.
Ik merk meteen dat ik dit een hele hoop eten vind, Totaal geen honger eerder dat ik te vol zit?
Ik moet dit schema zoiezo nog aanpassen, Want zoals jullie kunnen zien is om half 7 de koolhydraad inname te weinig.
Wat trouwens ook nog een probleem is, Is dat ik op dit moment geen eigen friezer tot beschikking heb,
Ik kan dus zoiezo niet elk weekend gaan koken voor de hele week, Het moet elke avond van te voren.(daarom ook veel blik voer)
Hopenlijk kan ik nog wat feedback van jullie krijgen, En wat leren van de ervarenen!
Totale inname is:
3216kcal
318gram Koolhydraten
318gram eiwitten
66gram vet
Bijlagen
Laatst bewerkt:

Een voedingsschema is niet fanatiek. Het is gewoon onderdeel van bodybuilding & fitness. Net als dumbbells optillen en weer neerleggen.