XXL Nutrition

Feels good man

Whenever I feel worthless, I remember that I once was the quickest sperm cell even though I didn't want to and now I'm stuck in this shitty life.

i cry evertiem

Think about it.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inb4 klopt niet.
De snelste spermacellen maken een doorgaan zodat er eentje de eicel kan bevruchten. Je bent dus eigenlijk een vieze profiteur, want jouw voorgangers hebben het werk gedaan en jij komt even casual binnenwandelen om de hoofdprijs op te strijken :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Inb4 klopt niet.
De snelste spermacellen maken een doorgaan zodat er eentje de eicel kan bevruchten. Je bent dus eigenlijk een vieze profiteur, want jouw voorgangers hebben het werk gedaan en jij komt even casual binnenwandelen om de hoofdprijs op te strijken :trollface:
Dat is nog beter, alpha as ****.

Inb4 klopt niet.

Veel dank aan mijn ongeboren broeders en zusters dan.

Inb4 klopt niet.

oh? wanneer t hoofdje versmelt met het membraan van de eicel, kan er geen andere zaadcel zijn genetisch materiaal meer laten versmelten met de eicel.

ik verkies de uitleg dat ik de enige y-chromosome spermacel was en daarom de kaart kon lezen.

Terug
Naar boven