MuscleMeat

Felle reacties op protestmars tegen zwarte piet

Bezoekers in dit topic

owkeey, het moet dus echt niet gekker worden
moeten ze sinterklaas zelf dan ook niet afschaffen, want voor zover ik me herinner was dat toch een turk? :d
corrigeer me als ik fout ben !
 
waarom niet meteen alle Nederlanders en Belgen uit hun eigen land gooien ..zijn sowiezo alles racisten

word steeds gekker met die tering lui zeg, gopverdomme zeg he
 
waarom niet meteen alle Nederlanders en Belgen uit hun eigen land gooien ..zijn sowiezo alles racisten

word steeds gekker met die tering lui zeg, gopverdomme zeg he

Is toch wat Abou Jahjah beweerde, Belgen moeten zich aanpassen, anders moeten ze verhuizen. Ja het zijn echte lolbroeken!
 
weer zo wreemd!
 
Dit doet mij de broek bollen!!!
 
troetelracisme noemen ze dit.
 
Een turk die zwarte meeneemt naar Nederland en dan terug gaat naar Spanje, is dat niet multicultureel ???
 
wie aan de sint komt, komt aan mijn kinderzieltje!
als ze de sint verbieden, blaas ik hun zwarte box in mekka op , weet alleen nog niet hoe want kmag er niet bij binnen een straal van 100km
 
Een turk die zwarte meeneemt naar Nederland en dan terug gaat naar Spanje, is dat niet multicultureel ???

Die is mooi! :roflol: Verdient karma! Help me er aan denk, je moet karma verdelen over anderel....blah blah
 
Die is mooi! :roflol: Verdient karma! Help me er aan denk, je moet karma verdelen over anderel....blah blah

Thanks luvv you, en heb hetzelfde probleem+ hihi

maar om maar nog iets ontopic te zeggen,

Knecht = Slaaf ,volgens mij niet!
Ik zie de zwarte pieten als een goeie ondersteuning voor de demente oude mijter die anders zijn werk niet goed kan doen. Als sinterklaas zijn werk niet goed kan doen, krijg je vervelende tering kinderen -> Criminaliteit -> Stelen wat ze wilde krijgen van sinterklaas.

dusja make your own conclusion!
 
hehehehe... die kunstenaartjes toch... hehehe
 
1 rijke oude man met een leger negers, tja ergens snap ik wel dat het racistisch kan overkomen. Maar hier in Nederland heeft iedereen er altijd vrede mee gehad en heeft het helemaal geen racistische lading.
Opbokken dus met die attentionwhores
 
Totdat je die liedjes hoort natuurlijk:

Wees maar gerust mijn kind, ik ben een goede vrind
Ook al ben ik zwart als roet, ik meen het toch goed
 
Totdat je die liedjes hoort natuurlijk:

Wees maar gerust mijn kind, ik ben een goede vrind
Ook al ben ik zwart als roet, ik meen het toch goed

Vind ik persoonlijk een hele sterke. :D
 
Er is niet 1 kind dat Zwarte Piet met racisme associeert. Het zijn de zieke, vervormde volwassen geesten die hier maar over door blijven draven.
Het laat zien dat we het allemaal TE goed hebben dat we tijd en energie kunnen opbrengen om tegen zoiets absurds te protesteren. Is er dan helemaal niks belangrijkers om je voor in te zetten?:rolleyes:
 
Back
Naar boven