Fitness Seller

Waar gaat het heen met Nederland.. *zucht*

Bezoekers in dit topic

Ik kan niet anders zeggen als dat ik het daar volledig mee eens ben, en zelfs vind dat we de opkomst van china e.d. nog meer moeten drukken

Hahah:roflol:

Dat ik hier nog serieus op inga.

Dus jij bent voor burgeroorlogen in Oeganda? Voor miljoenen aidsdoden per jaar?

Gast anders sterf je even lekker.
 
Ik kan niet anders zeggen als dat ik het daar volledig mee eens ben, en zelfs vind dat we de opkomst van china e.d. nog meer moeten drukken

Hoe wou je dat drukken dan?
Daar is het in elk geval al te laat voor..

Enneh, voor al jouw luxe productjes.. (iPod, TV, Radio,) en zelfs je kleding, komt allemaal uit China. Laat het maar eens in NL geproduceerd worden, is het evengoed niet te betalen. :)
 
Hoe wou je dat drukken dan?
Daar is het in elk geval al te laat voor..

Enneh, voor al jouw luxe productjes.. (iPod, TV, Radio,) en zelfs je kleding, komt allemaal uit China. Laat het maar eens in NL geproduceerd worden, is het evengoed niet te betalen. :)

Protectionisme;)
 
Hahah:roflol:

Dat ik hier nog serieus op inga.

Dus jij bent voor burgeroorlogen in Oeganda? Voor miljoenen aidsdoden per jaar?
Gast anders sterf je even lekker.

Al eerder uitgelegd ;) even terug lezen:)

Ik ga op een volwassen manier een discussie aan, no need to get agitated;)
 
"Racisme" is het meest misbruikte woord ooit.
 
Al eerder uitgelegd ;) even terug lezen:)

Ik ga op een volwassen manier een discussie aan, no need to get agitated;)

JIj bent ervoor om arme landen arm te houden.
Ik zeg dat onze welvaart over die ruggen heen gaat.
Hier hoort nou eenmaal bij dat er burgeroorlogen uitbreken, veel doden vallen in armen landen, ook worden de mensenrechten totaal niet gerespecteerd.
Als je hier voor bent, mag je in mijn ogen doodvallen.
 
JIj bent ervoor om arme landen arm te houden.
Ik zeg dat onze welvaart over die ruggen heen gaat.
Hier hoort nou eenmaal bij dat er burgeroorlogen uitbreken, veel doden vallen in armen landen, ook worden de mensenrechten totaal niet gerespecteerd.
Als je hier voor bent, mag je in mijn ogen doodvallen.

Ja, ik ben voor dit alles omdat het NODIG is. Jammer dat je dat nu nog niet (wil) berijp(t)(en) en liever vast houd aan je onrealischtische sociale beeld (zoals je zelf toegeeft:)
 
Ja, ik ben voor dit alles omdat het NODIG is. Jammer dat je dat nu nog niet (wil) berijp(t)(en) en liever vast houd aan je onrealischtische sociale beeld (zoals je zelf toegeeft:)

Stel he:
Ik heb geen geld, helemaal niks. maar ik moet een broodje kopen om mezelf in leven te houden?
En jij hebt wel een eurootje, mag ik je dan doodschieten? Want het is NODIG om mezelf in leven te houden....

Een beetje eerlijk verdelen van de welvaart is geen probleem. Daarnaast schenden wij de mensenrechten ernstig. Dat je hier voor kan staan bewijst al weer waar het heen gaat me Nederland:rolleyes:
 
Wereld geraakt overbevolkt, af en toe paar miljoen doden is wel goed. Mss gewoon heel africa platgooien en dan lijden die mensen minder en zijn we er ook vanaf. easy toch
 
Wereld geraakt overbevolkt, af en toe paar miljoen doden is wel goed. Mss gewoon heel africa platgooien en dan lijden die mensen minder en zijn we er ook vanaf. easy toch
:roflol:
 
Protectionisme;)

Protectionisme?

U hebt gezocht op het woord: protectionisme.
RESULTAAT
pro·tec·ti·o·nis·me het; o het stelsel van beschermende invoerrechten



:).

Je maakt die producten duurder, zodat Westerse producten er tegen kunnen concurreren. Dan worden die producten dus alsnog duurder, omdat ze nu in het Westen geproduceerd kunnen worden, omdat die Chinese producten te duur zijn.

Daar gaat je welvaart.. ;)
 
Ja, ik ben voor dit alles omdat het NODIG is. Jammer dat je dat nu nog niet (wil) berijp(t)(en) en liever vast houd aan je onrealischtische sociale beeld (zoals je zelf toegeeft:)

Waar is het dan voor nodig?
 
Wereld geraakt overbevolkt, af en toe paar miljoen doden is wel goed. Mss gewoon heel africa platgooien en dan lijden die mensen minder en zijn we er ook vanaf. easy toch

Salieri for president, no doubt!

:o
 
Natuurlijk moeten wij derde wereldlanden niet stimuleren. Kom op hé. Ik ben hier niet op de wereld voor andere mensen.

Van geld weggeven is nog nooit iemand beter geworden.
 
Weer een mooie discussie:popcorn:

Altijd draait het er weer op uit dat de één wil dat de welvaart voor iedereen op aarde gelijk is (wat betekent dat wij er flink op achteruit gaan en de mensen in derde wereld landen wat meer te besteden hebben) en de ander kiest voor zijn eigen welzijn en vind dat het goed is zo.

Zelf denk ik dat een eerlijk verdeelde welvaart onhaalbaar is. Er zijn altijd mensen bij die te hebzuchtig zijn en mensen zullen altijd conflicten hebben/krijgen. Het is een mooi en humaan streven , maar ik denk dat het uiteindelijk ongewenste ontwikkelingen met zich meebrengt. Hiermee zeg ik niet dat ontwikkelingshulp en internationale ondersteuning voor landen die willen veranderen stop gezet moeten worden.

Oorlogen, epidemieën e.d. zijn zaken die de mensheid moet voorkomen/verhelpen. Dit is echter nooit 100% te bewerkstelligen, wij zijn echter verplicht om het te proberen.
 
Oorlogen, epidemieën e.d. zijn zaken die de mensheid moet voorkomen/verhelpen. Dit is echter nooit 100% te bewerkstelligen, wij zijn echter verplicht om het te proberen.

Op dit moment helpen we er zelfs aan mee.
We moeten onze welvaart toch op een andere (lees: betere) manier in stand kunnen houden?
 
Back
Naar boven