AndroidHealthClinic

Felle reacties op protestmars tegen zwarte piet

Bezoekers in dit topic

En ik maar denken al die tijd dat zwarte piet een blanke is die zwart geworden is van de schoorsteen. Als ik geweten had dat ie echt zwart was had ik hem nooit in mijn huis gelaten.
 
En ik maar denken al die tijd dat zwarte piet een blanke is die zwart geworden is van de schoorsteen. Als ik geweten had dat ie echt zwart was had ik hem nooit in mijn huis gelaten.
:roflol:
 
Vind het prima!

Maar dan ook alle zwarte pieten in dit land laten afschaffen.
 
ze zijn er weer vroeg bij dit jaar
ga me een witte chocalde zwarte piet eten dan :p
 
pfff lekker belangrijk
 
WTF :mad:

Dat ze de negerzoen afschaffen, ok daar kan ik nog mee leven ik lust ze toch niet.

Maar van onze cultuur blijf je af! :mad:

:roflol:

En wat wou je precies doen om je cultuur te beschermen?
 
wie aan de sint komt, komt aan mijn kinderzieltje!
als ze de sint verbieden, blaas ik hun zwarte box in mekka op , weet alleen nog niet hoe want kmag er niet bij binnen een straal van 100km

In Iran hebben ze leuke lange afstands raketten:rolleyes:. Dan hoef je er niet zo dich bij te komen;)


Ps. Sint verbieden???... :mad: Oke, dan ook de hoofddoeken verbieden;)
 
Dit is in de toekomst te zien.

Wat toekomst? Jij en die mafkees gorrilor hebben wel praatjes, maar wat ga je er allemaal tegen doen dan? Of blijft het bij praatjes en rare avatars op dbb?
 
Wat toekomst? Jij en die mafkees gorrilor hebben wel praatjes, maar wat ga je er allemaal tegen doen dan? Of blijft het bij praatjes en rare avatars op dbb?

Jij bent gewoon een communist :roflol:

Praatjes vullen geen gaatjes, jij moet gewoon wachten.

en ik mag zelf weten wat ik voor avater heb.Niks raar aan !
 
Het is dus blijkbaar een bijzonder belangrijk gegeven dat Piet een 'zwarte' is. Waar mensen zich al niet op blind staren in hun of andermans cultuur.

Niettemin vind ik het ook nogal een onbetekenend stukje protest, maar aangezien de gemiddelde kritiek van een even hersenloos niveau is lijkt me dat in balans. De vrijheid van meningsuiting blijkt weer een bijzonder smalle definitie te kennen binnen Nederland. :roflol: Ik had overigens liever gezien dat ze het hele sinterklaas gebeuren op de korrel hadden genomen. Belachelijke schertsvertoning.

Strijders voor onze cultuur: leg ze het zwijgen op, die zwarte Piet haters, met de meest krachtige uwer argumenten!
 
Het is dus blijkbaar een bijzonder belangrijk gegeven dat Piet een 'zwarte' is. Waar mensen zich al niet op blind staren in hun of andermans cultuur.

Niettemin vind ik het ook nogal een onbetekenend stukje protest, maar aangezien de gemiddelde kritiek van een even hersenloos niveau is lijkt me dat in balans. De vrijheid van meningsuiting blijkt weer een bijzonder smalle definitie te kennen binnen Nederland. :roflol: Ik had overigens liever gezien dat ze het hele sinterklaas gebeuren op de korrel hadden genomen. Belachelijke schertsvertoning.

Strijders voor onze cultuur: leg ze het zwijgen op, die zwarte Piet haters, met de meest krachtige uwer argumenten!
Dat die ouwe baardaap maar oprot de overheid haalt al genoeg van dat tuig binnen hebben we hem niet voor nodig.
 
Kijk uit ze komen aan onze cultuur! :roflol: Fijne cultuur dan als je monddood wordt gemaakt terwijl je iets ter discussie wilt stellen.
 
:roflol:

En wat wou je precies doen om je cultuur te beschermen?
Op de juiste politieke partij stemmen, je mening duidelijk kenbaar maken, discussies voeren en mensen proberen te overtuigen.

Ik noem maar even wat...

Kijk uit ze komen aan onze cultuur! :roflol: Fijne cultuur dan als je monddood wordt gemaakt terwijl je iets ter discussie wilt stellen.
:rolleyes:
 
Iedereen heeft het recht om te protesteren.. ook dat hoort bij onze cultuur en waar onze voorouders voor gevochten hebben... dat er een paar paranoïde simpele zielen denken dat mensen met een andere mening dan zijzelf en die daar ook voor staan een gevaar zijn voor onze cultuur dat is dan niet hun probleem
 
Laatst bewerkt:
Oke, binnenkort zijn zwart pieten sowieso verboden in nederland, let maar op.

;)

Mooi zo....en doe Sinterklaas en de Kerstman dan ook maar meteen in de zak en dan bv de plomp in. :D
 
Back
Naar boven