- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik maar denken al die tijd dat zwarte piet een blanke is die zwart geworden is van de schoorsteen. Als ik geweten had dat ie echt zwart was had ik hem nooit in mijn huis gelaten.

Vind het prima!
Maar dan ook alle zwarte pieten in dit land laten afschaffen.

WTF
Dat ze de negerzoen afschaffen, ok daar kan ik nog mee leven ik lust ze toch niet.
Maar van onze cultuur blijf je af!![]()

wie aan de sint komt, komt aan mijn kinderzieltje!
als ze de sint verbieden, blaas ik hun zwarte box in mekka op , weet alleen nog niet hoe want kmag er niet bij binnen een straal van 100km
. Dan hoef je er niet zo dich bij te komen
...
Oke, dan ook de hoofddoeken verbieden
En wat wou je precies doen om je cultuur te beschermen?
Wat toekomst? Jij en die mafkees gorrilor hebben wel praatjes, maar wat ga je er allemaal tegen doen dan? Of blijft het bij praatjes en rare avatars op dbb?

En jij bent beter dan in communist in welk opzicht?Jij bent gewoon een communist
Praatjes vullen geen gaatjes, jij moet gewoon wachten.
en ik mag zelf weten wat ik voor avater heb.Niks raar aan !

Ik had overigens liever gezien dat ze het hele sinterklaas gebeuren op de korrel hadden genomen. Belachelijke schertsvertoning. Dat die ouwe baardaap maar oprot de overheid haalt al genoeg van dat tuig binnen hebben we hem niet voor nodig.Het is dus blijkbaar een bijzonder belangrijk gegeven dat Piet een 'zwarte' is. Waar mensen zich al niet op blind staren in hun of andermans cultuur.
Niettemin vind ik het ook nogal een onbetekenend stukje protest, maar aangezien de gemiddelde kritiek van een even hersenloos niveau is lijkt me dat in balans. De vrijheid van meningsuiting blijkt weer een bijzonder smalle definitie te kennen binnen Nederland.Ik had overigens liever gezien dat ze het hele sinterklaas gebeuren op de korrel hadden genomen. Belachelijke schertsvertoning.
Strijders voor onze cultuur: leg ze het zwijgen op, die zwarte Piet haters, met de meest krachtige uwer argumenten!
Op de juiste politieke partij stemmen, je mening duidelijk kenbaar maken, discussies voeren en mensen proberen te overtuigen.
En wat wou je precies doen om je cultuur te beschermen?
Kijk uit ze komen aan onze cultuur!Fijne cultuur dan als je monddood wordt gemaakt terwijl je iets ter discussie wilt stellen.

Oke, binnenkort zijn zwart pieten sowieso verboden in nederland, let maar op.
![]()