MuscleMeat

Fenoterol hydrobromide

Mccall

Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
hey allemaal ik ben een hooikoorts patient en heb tijdens het hooikoortsseizoen last van vele klachten oa astma ( dit verdwijnt zodra het hooikoortsseizoenvoorbij is) Voor de astma gebruik ik een puffer namenlijk duovent hfa, daar zit het ingredient fenoterol hydrobromide in en is een soortgelijke als clenbuterol. Nu is mijn vraag: werkt de puffer ookvetverbrandend of denk ik verkeerd? Grtz ( heb dit even geleden al eens bij overige middelen gepost maar krijg hier geen antwoord op)

[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Het doet er niet toe of hij ook vet verbrandend werkt daar hoor je zo'n ding niet voor te gebruiken. #retarded

Het doet er niet toe of hij ook vet verbrandend werkt daar hoor je zo'n ding niet voor te gebruiken. #retarded

Clen is in de Nederlandse markt alleen legaal verkrijgbaar voor paarden met astma... en waar gebruikt met het voor in bodybuilding? Ineens toch niet zo retarded...

Te koop bij mij; puffers voor astma om vet te verbranden.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
En moeten jullie eens eerlijk zijn, stel dat het zou werken en jullie astma aanvallen zouden krijgen dan is het toch ook mooi meegenomen dat het vetverbrandend werkt. Ja jij ook cal

Clen is in de Nederlandse markt alleen legaal verkrijgbaar voor paarden met astma... en waar gebruikt met het voor in bodybuilding? Ineens toch niet zo retarded...

Het gaat om het feit dat je een puffer gebruikt om clen binnen te krijgen, ben je niet helemaal lekker?

En moeten jullie eens eerlijk zijn, stel dat het zou werken en jullie astma aanvallen zouden krijgen dan is het toch ook mooi meegenomen dat het vetverbrandend werkt. Ja jij ook cal

Bedenk dat hij het zeer waarschijnlijk wil gaan MISbruiken om de voordelen ervan te hebben. Dan ben je toch wel diep gezonken...

Ja en in 'de pil' zitten ook hormonen, kun je die ook wel slikken in plaats van winny/anavar. :o

Ik vind het vooral zielig voor paarden met hooikoorts, die kunnen geen zakdoekjes meenemen en hun neus niet snuiten. Aan de clen hebben ze verder ook niks omdat ze de gym niet in mogen.
Waarschijnlijk verdien ik hiermee de "beste-antwoord-van-de-maand-medaille". Woooooeeeiiii.

Aah zo. En hoe gebruiken ze hun puffertje met clen dan?

Snuiven

placeholder-detail-hoofd-hand-supplement-voeren.jpg

Het gaat om het feit dat je een puffer gebruikt om clen binnen te krijgen, ben je niet helemaal lekker?

Een puffer gebruikt om clen binnen te krijgen? Ten eerste zit er geen clen in die puffer, dus hoe je aan deze conclusie komt is me echt een raadsel. Ten tweede: dus we nemen wel clenbuterol, wat hier enkel legaal verkrijgbaar is voor PAARDEN en acceptabel is in de bodybuilding wereld. Maar fenoterol, wat daadwerkelijk verkrijgbaar is voor MENSEN in dit land en vergelijkbaar is met clen, dat is dan ineens raar? Er is werkelijk niets raars aan zijn vraag... Jouw reactie baart me meer zorgen.

Het is wel raar omdat oorzaak en gevolg omgedraaid worden.

Aspirine helpt tegen hoofdpijn
Water helpt tegen hoofdpijn

Dus je kan ook aspirine eten in plaats van water drinken omdat beide een vergelijkbare werking hebben op 1 specifiek iets?:roflol:

Maar maak een fotolog aan zou ik zeggen, geloof niet dat hier überhaupt onderzoek naar gedaan is dus er kan toch niemand fatsoenlijk antwoord op geven.

Terug
Naar boven