AndroidHealthClinic

ff voorstellen

Sjefken

Novice
Waardering
0
Hallo,
Ik ben sinds 2 jaar serieus bezig met krachttraining in groepsverband.(bodypump)
Sinds een week of 5 doe ik daar steps bij.(voor extra verbranding)
2 x per week krachttraining, 2x per week steps.
Nu vraag ik me af of iemand me kan vertellen wat ik kan eten om meer spier en minder vet te krijgen als resultaat.
Mijn doel is droog worden, liefst voor de zomer natuurlijk....
Heb al veel gelezen op internet, maar het is me nog niet echt duidelijk.
Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven??

welkom

hoe droog ben je nu? % of een foto

maybe I can help you ;)

Tja droog worden voor de zomer? (over een maand of 3/4?)
Dan hebben we meer info nodig
Hoeveel vet% heb je nu?
Wat wil je er af hebben?
Wat eet ën drink je per dag?
Hoe veel train je en hoe?
Het is dus niet zo makkelijk om zo maar een advies te geven.
We helpen je graag dus kom maar op met de info

welkom en succes met je te behalen doelen;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,
thx voor jullie reacties!!!
Ik heb gisteraaf bij de sportschool mijn vetpercentage willen meten.
Daar hebben ze een apparaat wat je tussen je handen houd, nadat je je gewicht, lengte en geslacht in hebt gedrukt.
Meet alleen het percentage van je bovenlichaam, schiet dus niet op vind ik.
Idee hoe ik mijn percentage anders kan meten?? mijn sportschool niet.

Wat ik eraf wil hebben? eigenlijk niks, mijn doel is alleen strak/droog worden.
En over die foto's? met gespanne of ontspannen spieren??
Ik lees het wel
thx!

met een vetpercentage meter? zo'n tangetje.. en dan meet je op 4 punten of op 6 punten..
verry easy.. en dat moet die sportschool wel weten imo.

Welkom en veel succes met het behalen van je doelen

Hoi,
thx voor jullie reacties!!!
Ik heb gisteraaf bij de sportschool mijn vetpercentage willen meten.
Daar hebben ze een apparaat wat je tussen je handen houd, nadat je je gewicht, lengte en geslacht in hebt gedrukt.
Meet alleen het percentage van je bovenlichaam, schiet dus niet op vind ik.
Idee hoe ik mijn percentage anders kan meten?? mijn sportschool niet.

Wat ik eraf wil hebben? eigenlijk niks, mijn doel is alleen strak/droog worden.
En over die foto's? met gespanne of ontspannen spieren??
Ik lees het wel
thx!

Ok droger worden kan je dmv je voeding aan te passen in combi met extra cardio. (je bent al meer gaan steppen dus dat is cardio)
Verder weet ik niet wat je nu voor voeding over de dag naar binnen krijg maar het is belangrijk om voeding met veel eiwitten binnen te krijgen om spier herstel en groei te bevorderen. Eet 2 of meer eieren / brood met Kip of Kalkoen / kwark met bijvoorbeeld ananas (geen vruchtenkwark want dat is weer vet) drink veel water 2 liter of meer, Niet te veel vet (zoals chips / borrelnoten / snacks)
Dus niet veel meer eten maar vervangen door gezonder en minder vet en eiwitrijk.
eventueel kan je Weypoeder kopen en 1 of meer shakes per dag gemend met magere melk of water (maar dat is minder lekker) innemen.
Bodypump is natuurlijk goed voor kracht en ook vetverbranding.
Wat betreft foto's. je kan nu foto's maken met aangespannen spieren en ook met ontspannen houding en over een paar maanden doe je dat weer dan kan je vergelijken of je vooruit bent gegaan.
Als je gespierder of drooger wordt dan wil je alleen maar meer en ben je uiteindelijk vergeten waar je vandaan kwam.
succes we horen het wel als je nog meer vragen hebt

• Topic Starter Topic Starter
Ok droger worden kan je dmv je voeding aan te passen in combi met extra cardio. (je bent al meer gaan steppen dus dat is cardio)
Verder weet ik niet wat je nu voor voeding over de dag naar binnen krijg maar het is belangrijk om voeding met veel eiwitten binnen te krijgen om spier herstel en groei te bevorderen. Eet 2 of meer eieren / brood met Kip of Kalkoen / kwark met bijvoorbeeld ananas (geen vruchtenkwark want dat is weer vet) drink veel water 2 liter of meer, Niet te veel vet (zoals chips / borrelnoten / snacks)
Dus niet veel meer eten maar vervangen door gezonder en minder vet en eiwitrijk.
eventueel kan je Weypoeder kopen en 1 of meer shakes per dag gemend met magere melk of water (maar dat is minder lekker) innemen.
Bodypump is natuurlijk goed voor kracht en ook vetverbranding.
Wat betreft foto's. je kan nu foto's maken met aangespannen spieren en ook met ontspannen houding en over een paar maanden doe je dat weer dan kan je vergelijken of je vooruit bent gegaan.
Als je gespierder of drooger wordt dan wil je alleen maar meer en ben je uiteindelijk vergeten waar je vandaan kwam.
succes we horen het wel als je nog meer vragen hebt

Nou, super!!
Hier kan ik wel wat mee!
Ga (nog) harder aan de slag!!
thx

Welkom Sjefken.
Grosje heeft je al een hoop goede tips gegeven zo te zien!
Succes!!!

welkom en succes :)

waar blijven de foto's, haha:rolleyes:

Hallo Sjefken , goodluck!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven