AndroidHealthClinic

FF Voorstellen!

PinkLady2012

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
77kg
Alloha Dames,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum! Een kleine introductie:
Sinds 3 maanden ben ik intensief aan het sporten. Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon. Mijn gewicht was 106 kilo na de bevalling! Je leest het goed. 2 weken na de bevalling was ik al 12 kilo kwijt, dat was ook veel vocht. Ik bleef daarna hangenm op 95 kilo! 3 maanden na de bevalling vond ik het tijd om weer langzaam met sporten te gaan beginnen. Ondertussen ook een dieet gevolgd en al 15 kilo kwijt. Nog 15 te gaan. Ik sport 4 keer per week. Cardio, krachttraining en groepslessen, Bodypump, All in Shape, XCO etc. Het gaat allemaal de goede kant op en hoop rond september mijn streef gewicht te hebben behaald van 65 kilo. Daarna wil ik mijn lichaam goed trainen om er gespierder uit te zien. Ik hoop op dit forum veel tips en motivatie te vinden en te krijgen!

Greetz Pink Lady 2012! :o

Laatst bewerkt:
Ben wel geen dame maarrrr: welkom en enjoy life... :-)
En een dikke proficiat met je prestatie tot nu toe... Blijven doorgaan meid...

Proficiat!

Alloha Dames,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum! Een kleine introductie:
Sinds 3 maanden ben ik intensief aan het sporten. Ik ben 5 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon. Na 3 maanden vond ik het tijd om weer langzaam met sporten te gaan beginnen. Ondertussen ook een dieet gevolgd en al 15 kilo kwijt. Nog 15 te gaan. Ik sport 4 keer per week. Cardio, krachttraining en groepslessen, Bodypump, All in Shape, XCO etc.
Het gaat allemaal de goede kant op en hoop rond september mijn streef gewicht te hebben behaald van 65 kilo. Daarna wil ik mijn lichaam goed trainen om er gespierder uit te zien. Ik hoop op dit forum veel tips en motivatie te vinden en te krijgen!

Greetz Pink Lady 2012! :o

Nog gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! En ik zeg goed bezig zeg! Wat voor dieet heb je gevolgd? En heb je een specifiek trainingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
Sam86,

Thanks! Het dieet wat ik heb gevolgd is het Cambridge 500 dieet. Daar zijn de meningen over verdeeld, ik weet het. Maar ik heb er goede ervaringen mee, 6 jaar geleden ook gevolgd en toen 22 kilo afgevallen en mijn gewicht behouden. Maar nu na een kindje moet ik ff weer werken voor me figuurtje haha!

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 11:36 ----------

Sector,

Ik doe me best, thanks!

Tsja, ik ben zelf nog maar net gestopt met die dieet gekte dus van mij zal je niets horen ;)
Wel behoorlijk wat gewicht wat je met dat dieet kwijt bent geraakt zeg! Maar wanneer je wil gaan beginnen met echt spiermassa opbouwen zal je je voeding toch moeten aanpassen lijkt mij? Hoe lang wil je nog doorgaan met het dieet dan?

Sam86,

Oke, ben je ook veel afgevallen? Jou lengte en gewicht BMI is goed zie ik.
Dat is ook mijn streven, mijn BMI en vetpercentage zijn nog super hoog maar das ook niet zo gek natuurlijk. Ik moet nog 15 kilo afvallen om de 65 te halen. Dan is mijn BMI en vet goed. Daarna wil ik me echt gaan contentreren op spiermassa. Ik sport nu al 4 keer per week. Veel cardio, lekker verbranden en lichte krachttraining om stevig in mijn vel te blijven. Dus tot september nog dieet volgen en sporten natuurlijk. Daarna een goed plan maken met voeding inderdaad.

Welkom en succes met je doelen!

Sam86,

Dat is ook mijn streven, mijn BMI en vetpercentage zijn nog super hoog maar das ook niet zo gek natuurlijk. Ik moet nog 15 kilo afvallen om de 65 te halen. Dan is mijn BMI en vet goed. Daarna wil ik me echt gaan contentreren op spiermassa. Ik sport nu al 4 keer per week. Veel cardio, lekker verbranden en lichte krachttraining om stevig in mijn vel te blijven. Dus tot september nog dieet volgen en sporten natuurlijk. Daarna een goed plan maken met voeding inderdaad.

Ik woog in juni 2010 zo'n 73 a 74 kilo (vet niet gemeten) en ben toen met en eiwitdieet begonnen. toen afgevallen naar 64 kilo en daar ben ik een half jaar op blijven hangen. Alleen in die periode verhuisd naar een andere regio en achteraf gezien helemaal niet lekker in mijn vel waardoor ik alleen maar aankwam in gewicht en vet. Toen het uit ging met mijn vriend ben ik door stress en slecht eten weer afgevallen van 68,7 kilo naar 62 kilo (binnen 2,5 week). 62 is/was mijn streefgewicht dus toen ben ik flink aan de krachttraining begonnen met als resultaat dat ik nu 63,4 kilo weeg maar wel ontzettend strak in mijn vel zit en je in de spiegel ziet dat mijn spiermassa flink is toegenomen. (ik heb veel aanleg om qua spieren flink te groeien)
Nu deze week een afspraak om een voedingsschema op te stellen en mijn oefeningen door te nemen omdat ik dit resultaat natuurlijk wil behouden en het liefst nog wil verbeteren:)
Heb jij begeleiding bij je dieet of doe je het alleen?

Hoe kan je in vier keer per week al die dingen doen. Zou eerst eens wat structuur in je plannen aanbrengen, dan is het vast beter vol te houden.

Hoeveel woog je voor je zwangerschap?

Succes!

Paris,

Thanks!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 09:19 ----------

Sam86,

Minder van dat met je ex enzo, je lichaam lijd daar gelijk onder, stress etc ppff!
Maar wel top dat je je streef wel behoud, goed hoor! Ik moet nog ff door bikkelen!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 09:23 ----------

AbFab,

Sorry snap je reactie niet zo, ik sport idd 4 keer per week. Ik ben dan 2 tot 2,5 uur in de sportschool. Ik moet het opbouwen, dus 1 uur cardio en 1 uur krachttraining, half uurtje een groepsles en dat wissel ik af per dag. Dus structuur zat en ik houd het goed vol.
Ik woog voor mijn zwangerschap 75 kilo. Dan is het wel een domper als je blijft hangen op zoveel kilo´s! Maar ik ben goed bezig en voel dat ik met de dag beter in me vel zit.
En bedankt voor je aanmoediging!

Ik weet niet veel van het dieet wat je volgde maar ik neem aan dat dit niet gericht is op een zo intensief sportende vrouw!! 2,5 uur sporten is ook iets aan de hoge kant,je moet niet vergeten dat als je zo lang aan het sporten bent en je je voeding niet goed hebt dat je dan ook spiermassa gaat verbranden.
En juist die spiermassa zorgt voor extra snelle verbranding van het vet wat je kwijt wil.

Als je wil kan ik je een dieet sturen wat mijn vriendin ook na de bevalling gevolgd heeft. zij is 32 kilo afgevallen na de zwangerschap! mijn zoon wordt morgen 1 en zij is alweer op haar streef gewicht.

Sam86,

wrm begin je nu niet met kt?
is veel beter voor je.al die lessen en cardio is voor niets meid.
als je goed eet en goed traint .zul je echt resultaat boeken.
EN je moet niet alles snel snel willen.dat is slecht .
wat wij vrouwen meestal doen.
doe het rustig en geniet ervan.
serieus sporten is leuk.heel je lichaam vind het leuk.wrm jij dan niet?

Bulkfreak,

Bedankt voor je advies en ja als je het dieet wilt sturen graag.

Amand,

Ik hoor het hier op de gym ook dat ik beter 10 min cardio-opwarmen kan doen en daarna veel kracht training vooral gericht op de benen. Goed zwaar trainen zeg maar. Daar ben ik nu dus ook mee bezig. Maar ik dacht echt juist door cardio veel verbranden dat dat goed is. Haha ben ook maar een leek op dat gebied. Bedankt voor je info!

Ik heb geleerd om 5 a 10 min een warming-up te doen op een cardio toestel, vervolgens bezig te gaan met mijn KT en af te sluiten met cardio.
Geen idee of dit de juiste manier is moet ik eerlijk zeggen maar ik voel me er erg goed bij :)

Sam86,

Ja dat hoor en lees ik nu ook overal! Trouwens goeie buik heb je, mooi!
Zodra mijn buik, lichaam, vertoonbaar is haha, zal ik ook een verse foto plaatsen!

Ik heb geleerd om 5 a 10 min een warming-up te doen op een cardio toestel, vervolgens bezig te gaan met mijn KT en af te sluiten met cardio.
Geen idee of dit de juiste manier is moet ik eerlijk zeggen maar ik voel me er erg goed bij :)

Het is een beetje wat je wilt

Persoonlijk hou ik meer van een barbell circuitje en wat bodyweight oefeningen
als warm up. Als je enkel gaat fietsen oid heb je niet veel als je je bovenlichaam
gaat trainen

Sam86,

Ja dat hoor en lees ik nu ook overal! Trouwens goeie buik heb je, mooi!
Zodra mijn buik, lichaam, vertoonbaar is haha, zal ik ook een verse foto plaatsen!

Thanks! :) Alleen afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd en slecht gegeten dus hou weer lekker vocht vast:o Deze week maar weer strak en streng in de voeding ;)
Ik ben benieuwd naar je vooruitgang!

Het is een beetje wat je wilt

Persoonlijk hou ik meer van een barbell circuitje en wat bodyweight oefeningen
als warm up. Als je enkel gaat fietsen oid heb je niet veel als je je bovenlichaam
gaat trainen

Ik weet het, dus ik sta meestal braaf op de crosstrainer;) Maar het idee van een barbell circuitje klinkt ook als een prima plan. Leuke afwisseling :D Thanks voor het idee:)

waar een wil is is een weg,

veel scc met het behalen van je doelen!

Hey Pinklady, Je bent de lekkerste appel naar mijn mening ;) haha
Veel succes met het behalen van je doelen, blijf gemotiveerd en ga ervoor! ^^

Heeel veel succes lekker blijven bewegen en niet te vergeten ook het kracht bijhouden maar dat doe je al!

Terug
Naar boven