MuscleMeat

Voorstellen

Hoe is het nu, beter dan vorige week?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe is het nu, beter dan vorige week?
Ja zeker weten! Deed idd IF soort van verkeerd..verdiep me nu ook dieper erin..maar vraag nu nog niks..zit te denken wat nu insuline en cortisol stimuleert. Voel me heel goed. Fiets naar werk. Sport en val af zonder hongergevoel

• Heart
Waarderingen: K82
Ja zeker weten! Deed idd IF soort van verkeerd..verdiep me nu ook dieper erin..maar vraag nu nog niks..zit te denken wat nu insuline en cortisol stimuleert. Voel me heel goed. Fiets naar werk. Sport en val af zonder hongergevoel
Mooi om te horen!....om te lezen eigenlijk.

Heel lang geleden bodybuilding gedaan omdat mijn partner destijds bodybuilder was en om hem te begrijpen gedurende zijn voorbereidingen voor de NL. kampioenschappen ben ik deze sport begonnen uit te voeren. Heb 1-malig een clubwedstrijdje gedaan en dat was het....40 jaar later pak ik de draad weer op vanwege een hernia en nu ik 9 mnd weer aan de gang ben krijg ik weer de smaak te pakken. Ik ben op zoek naar een goed trainingschema en dan voornamelijk gericht op de glutes :-)
Enfin ben in de tussenjaren behoorlijk uitgedijd en mijn lijf verwaarloosd maar heb nu inmiddels 12 kilo verloren en wil nog wat kwijt maar heb niet de intentie om droog en een laag vetpercentage te behalen.
Mijn doel is 75 kg, dus ik wil nog 6 kg eraf en merendeels van mijn buik dan ben ik volledig happy en tevreden met mijn lijf, ik zie al vorderingen aan mijn lichaam door het trainen en Ik hoop hier goede voorbeelden te vinden en leuke tips en leuk dat er een forum is.

fijne avond !
Sue
Maar je zou dus ook naar de 55kg kunnen :D ?
Hoe gaat het ? Hou je het vol?
Hoe train je nu, qua schema?
Wat gaat nu anders dan toen je die wedstrijd deed?
( ...er is immers veel meer kennis over voeding en trainen bekend)

• Like
Waarderingen: K82
Hey,
Het gaat goed qua voeding..ben er tevreden over en ja 55 heel mooi maar met 70 heb ik dan nog een beetje handjevol borsten althans mijn handen hihi. Maar weet je ik ga door totdat ik tevreden ben.
Tot nu toe lukt het mij alleen maar 2x pw te trainen en dan fullbody..en thuis dan glutes oefeningen.
Wat anders gaat..is BB mijn werk en leven was toen.
Nu mijn ukkies(kleinkinderen) die vaak bij mij verblijven.

Kennis..Mwah.soms zie ik hier termen en dan denk ik WTF zeggen ze nou..maar zie namen van anabolen ..die bekend klinken, injecteren etc.
Ikke niet hoor !

Maar vind lief van je dat je interesse toont en hebt, 😘

Ik herken dat wel Sue wat betreft de boobies: ik kan nu nog wel wat lager in gewicht gaan, maar dat betekent tegelijkertijd inleveren op borsten en heupen en dat is het mij niet waard🤪

Menig mens laat zich op een gegeven moment gaan wanneer ze richting een bepaalde leeftijd gaan, dat je dit met zo’n BB verleden na al die jaren nog steeds vast blijft houden hoop ik je ook na te kunnen doen!

Dit weekend ga ik elders trainen..ben alleen er nog niet uit welke sportschool..heb 3 in de buurt en onderweg van huis nr werk.
Ben de laatste 2 wk niet meer gegaan.vaak uit eten geweest. Enfin zag een mooi schema bij xxl nutrition op de hun site 3x pw full body wat ik wil gaan doen..weliswaar deadlifts en squats ennnnnn de hip thrust..daar ben ik wel bang voor.
Nou nu even nr mn billen gekeken hahaha om te checken langere tshirt of niet. En aan de andere kant..denk ik, So what ??!! Ben bijna 60 en ik doe mn best
20240706_093630.jpg

Dit weekend ga ik elders trainen..ben alleen er nog niet uit welke sportschool..heb 3 in de buurt en onderweg van huis nr werk.
Ben de laatste 2 wk niet meer gegaan.vaak uit eten geweest. Enfin zag een mooi schema bij xxl nutrition op de hun site 3x pw full body wat ik wil gaan doen..weliswaar deadlifts en squats ennnnnn de hip thrust..daar ben ik wel bang voor.
Nou nu even nr mn billen gekeken hahaha om te checken langere tshirt of niet. En aan de andere kant..denk ik, So what ??!! Ben bijna 60 en ik doe mn best
20240706_093630.jpg
Je moet wat je hebt niet verstoppen. sommige zie ik liever niet (grof gezegd; dikke wijven met legging, makes me blind for a few seconds, maar jij hoeft je niet te schamen)

Terug
Naar boven