Leon van Merode
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 89kg
Hallo.
Ik ben Leon en ben 33 jaar.
4 jaar geleden heb ik te horen gekregen van de artsen dat ik niet meer kan sporten omdat mijn rug compleet kapot is.
Toen ik dat te horen kreeg ben ik in een zwart gat terecht gekomen. Ik was voor die tijd een fanatieke sporter en zat ook bijna dagelijks in de sportschool. De bedoeling was ook dat ik op het podium zou komen en niet plat in de bank.
Januari dit jaar heb ik toch het roer om gegooid en ben weer rustig aan begonnen met sporten.
(Ik kon mezelf niet meer aanzien, ik was geworden wat ik dus echt niet wilde). Maar rustig beginnen is snel veranderd in hard door knallen
. Ik zit nu 5 tot 6 dagen in de sportschool en trainen dan gemiddeld 2 uurtjes. En ik moet zeggen dat mijn lichaam weer lekker vorm krijgt maar ik ben er nog totaal niet!!!
Ik heb mezelf op dit forum ingeschreven om nog meer informatie en tips te krijgen.
Ik ben Leon en ben 33 jaar.
4 jaar geleden heb ik te horen gekregen van de artsen dat ik niet meer kan sporten omdat mijn rug compleet kapot is.
Toen ik dat te horen kreeg ben ik in een zwart gat terecht gekomen. Ik was voor die tijd een fanatieke sporter en zat ook bijna dagelijks in de sportschool. De bedoeling was ook dat ik op het podium zou komen en niet plat in de bank.Januari dit jaar heb ik toch het roer om gegooid en ben weer rustig aan begonnen met sporten.
(Ik kon mezelf niet meer aanzien, ik was geworden wat ik dus echt niet wilde). Maar rustig beginnen is snel veranderd in hard door knallen
. Ik zit nu 5 tot 6 dagen in de sportschool en trainen dan gemiddeld 2 uurtjes. En ik moet zeggen dat mijn lichaam weer lekker vorm krijgt maar ik ben er nog totaal niet!!!Ik heb mezelf op dit forum ingeschreven om nog meer informatie en tips te krijgen.