MuscleMeat

Ff voorstellen

Bezoekers in dit topic

Bedankt heren voor de feedback!
Ik ga idd tog nog maar ff goed doorbeune in de gym. Hou me eetschema bij via My fitnesspal en ga me VP proberen te verlagen en wat meer onderzoekies doornemen.

Verstandige keus! Succes kerel.
 
Gewoon een paar jaar enkele cut-bulk-cyclussen draaien en kijken hoeveel massa je dan gaint. In de tussentijd inlezen is prima. Je zal wel veel verschillende meningen en visies tegenkomen, maar de stickies en posts van Galen en Cools snijden sowieso wel hout. Persoonlijk lees ik graag een boek; dan zou ik Anabolics va Llewellyn aanraden.
 
Gewoon een paar jaar enkele cut-bulk-cyclussen draaien en kijken hoeveel massa je dan gaint. In de tussentijd inlezen is prima. Je zal wel veel verschillende meningen en visies tegenkomen, maar de stickies en posts van Galen en Cools snijden sowieso wel hout. Persoonlijk lees ik graag een boek; dan zou ik Anabolics va Llewellyn aanraden.

Thnx Bert.
Na de zomer beginnen met een 'leanbulk.'
Tot dan ff cutten. Iemand nog een goeie om brood te vervangen.
Zal die 2 ff door neuzen!
 
Thnx Bert.
Na de zomer beginnen met een 'leanbulk.'
Tot dan ff cutten. Iemand nog een goeie om brood te vervangen.
Zal die 2 ff door neuzen!
Rijst/penne
 
Thnx Bert.
Na de zomer beginnen met een 'leanbulk.'
Tot dan ff cutten. Iemand nog een goeie om brood te vervangen.
Zal die 2 ff door neuzen!
Bonen (wit, bruin, zwart, cannelini, gigandes etc), linzen, kikkererwten, pompoen, zoete aardappel, mais, lupinebonen (enorm eiwitrijk die laatste vanaf donderdag bij lidl in pot)

Maar waarom geen brood? Is niets mis mee.
 
Bonen (wit, bruin, zwart, cannelini, gigandes etc), linzen, kikkererwten, pompoen, zoete aardappel, mais, lupinebonen (enorm eiwitrijk die laatste vanaf donderdag bij lidl in pot)

Maar waarom geen brood? Is niets mis mee.
Tijdens de cut eet ik ook amper brood meer, dan prefereer ik rijst en oats.
 
Bonen (wit, bruin, zwart, cannelini, gigandes etc), linzen, kikkererwten, pompoen, zoete aardappel, mais, lupinebonen (enorm eiwitrijk die laatste vanaf donderdag bij lidl in pot)

Maar waarom geen brood? Is niets mis mee.
Nee maar zoek iets om het mee af te wisselen. Zit vast in steeds hetzelfde eet patroon en zoek meer mogelijkheden
 
Wat voor oats neem jij dan
Goedkope shit van de Lidl of Appie of evt. Quaker. Naturel variant. Opwarmen en met 100 gram bosvruchten en 30 gram whey. drool:
 
Goedkope shit van de Lidl of Appie of evt. Quaker. Naturel variant. Opwarmen en met 100 gram bosvruchten en 30 gram whey. drool:
Klinkt goed!:flex:
 
Back
Naar boven