MuscleMeat

ff wat foto's

• Topic Starter Topic Starter
als je zo geheimzinnig loopt te doen. dan weten we al genoeg. Ik snap dat geheimzinnige gedoe over dat kuren zowie zo al niet. Als je er 100% achterstaat heb je daar toch schijt aan. desalniettemin goed fysiek :)

Het gaat mij er niet over dat hij dat niet mag weten, als hij dit in een pb zoals het hier trouwens in de sticky staat vroeg had hij het antwoord gekregen. Voor de rest heb ik zeker geen spijt van die kuur, als je er geen 100% achterstaat moet je er gewoon niet aan beginnen. Enkel rot dat ik op het einde van die kuur buikgriep heb gekregen waardoor ik bijna niets aan voedsel heb kunnen binnenhouden.

pas 1 kuur gedaan dan? dan is het heel knap

Net terug van Dr lagea voor mijn knieën. Heb goed nieuws gehad, mag terug voluit trainen, enkel leg ext moet ik laten. En mcconnel therapy + kine. Dat wordt dus terug knallen in de sportschool.

Rugfoto's toegevoegd aan eerste post

Back dubbel biceps is echt Nice, die eerste foto lijkt net een before pic :p.

waarom kan ik een reactie niet deleten?:x

Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit kerel! of je dit nou hebt bereikt naturial, of niet.

Toch zijn wij benieuwd of je stiekem hebt lopen kuren! dus vertel het ons..

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

foutje ik dacht dat er maar 1 pagina was!

nice man keep it up!

Ziet er goed uit! Zeker biceps, tis net een kleine voetbal! :D
Om maar even te mierennken, borst kan misschien nog wat meer volume gebruiken. Maar ach ;)

Ziet er goed uit! Zeker biceps, tis net een kleine voetbal! :D
Om maar even te mierennken, borst kan misschien nog wat meer volume gebruiken. Maar ach ;)

thx, borst en benen ga ik volop aan werken. Borst is altijd wel een zwak punt geweest.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Ziet er netjes uit kerel! of je dit nou hebt bereikt naturial, of niet.

Toch zijn wij benieuwd of je stiekem hebt lopen kuren! dus vertel het ons..

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

foutje ik dacht dat er maar 1 pagina was!

nice man keep it up!

Thx. Ik heb 2 kuren gedaan, dianabol en oxy op het einde van mijn laatste kuur heb ik buikgriep gehad waardoor ik bijna geen eten kon binnenhouden en ik redelijk wat van mijn gains verloren ben.

Mooie fysiek.
Vooral de rug pose vind ik zeer knap...

Dianabol gaat lekker niet? :-)

Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst sinds m'n knieblessure deftig benen getraind ben nog wel niet voluit gegaan. Maar heb kunnen trainen zonder pijn hopelijk ben ik morgen ook nog pijnloos. Ik heb van elke oefening 3 werksets ( reprange 10-4) gedaan. Volgende oefeningen ben ik mee begonnen.
Hack squat
Leg press
Front squat
Leg curl
standing calves
Seated calves
Als ik morgen geen rare pijn heb kan ik volgende keer wat zwaarder gaan.

je bent echt breed
maar je weegt niet zoveel. en je oogt heel erg groot
lopen je benen zo ver achter dan?
daar zal dan toch echt het verschil in zitten?

rug vind ik er goed uitzien

je bent echt breed
maar je weegt niet zoveel. en je oogt heel erg groot
lopen je benen zo ver achter dan?
daar zal dan toch echt het verschil in zitten?

rug vind ik er goed uitzien

Benen lopen een beetje achter, heb eind vorig jaar een rugblessure gehad waardoor ik m'n benen niet meer deftig kon trainen en nu ben ik in behandeling omdat mijn knieschijven niet meer goed sporen. Hopelijk blijf ik gespaard van verdere blessures. Dan zal de massa er snel terug zijn. Begin in oktober met een bulk en zou graag ergens tussen de 85 en de 90 uitkomen op een aanvaardbaar vetpercentage.

Mooie fysiek, vooral 3e foto+ BDB is netjes ;)

Wat zijn je stats?

Thx
BP 1x115
Squat deed ik 5x140
DL ook al ff geleden 2x175
Hopelijk geraak ik terug op de goede (blessurevrije) weg en kan ik mijn pr snel verbreken.

toppie!:D

Thx, heb ook besloten om terug met begeleiding te starten om zo hopelijk volgend jaar eens een wedstrijdje te draaien.

Terug
Naar boven