XXL Nutrition

Fibo 2012?

Geen mensen die ook op vrijdag gaan? :D

En weet iemand of je daar gezond eten kan halen? Is lastig om al m'n eigen eten mee te sjouwen denk ik. Maar ja als t moet dan moet het ;)

Mij werd verteld dat er vorig jaar op de health-afdeling veel proevertjes waren. Bij de BB-room waren er gratis proteinbars en shakes, enz. Je kan dus de hele dag gratis overleven daar :p (Hopelijk is het waar, scheelt weer € 10 :D)

K*t, kzal de magerste zijn daar :(

Geen mensen die ook op vrijdag gaan? :D

En weet iemand of je daar gezond eten kan halen? Is lastig om al m'n eigen eten mee te sjouwen denk ik. Maar ja als t moet dan moet het ;)

donderdag en vrijdag was voor professionele bezoekers(zijn volgens mij gym uitbaters of mensen die uitgenodigd zijn), dus ik weet niet of je vrijdag binnen kunt; misschien wel

dit staat er op de site:

(19 - 20 April: voor professionele bezoekers, 21. - 22. April: voor particuliere en professionele bezoekers)

Nu ik ga waarschijnlijk zaterdag wat babes en shows kijken; en hier en daar shirts en gratis samples smokkelen

Dus... Hoe herkennen we elkaar dan als DBB-members? :p

Ik ben er ook met paar mensen. Zaterdag EN zondag. Eerste keer FIBO!! Zin innnnn :D

donderdag en vrijdag was voor professionele bezoekers(zijn volgens mij gym uitbaters of mensen die uitgenodigd zijn), dus ik weet niet of je vrijdag binnen kunt; misschien wel

dit staat er op de site:

(19 - 20 April: voor professionele bezoekers, 21. - 22. April: voor particuliere en professionele bezoekers)

Nu ik ga waarschijnlijk zaterdag wat babes en shows kijken; en hier en daar shirts en gratis samples smokkelen

Ik ga met de supp4life crew dus kom wel binnen ;)

2 vraagjes.

1) Als je online tickets koopt, zijn dit dan gewone e-tickets?!
3) Geld de studentenkorting voor iedere student of alleen voor groepen studenten/studenten met een sportopleiding/etc?

Weet iemand hoe het dit jaar met het strongman programma zit van de Fibo? Het enige wat ik gevonden krijg is een of andere night session: http://www.fibo-power.de/show_action_power_342.html

De site van de fibo laat verder ook maar amper iets zien wat het programma betreft.

Ik ga zaterdag,eerste keer voor mij joepie

Voor de dbb'ers, vraag naar mij op de trec nutrition stand en ik zorg voor gratis stuff.
Je mag vragen naar de belgian guy,of diegene die nederlands praat (ben de enigste)

Tot zaterdag!

---------- Post toegevoegd Mon 16 Apr 2012 om 22:23 ----------

Voor de dbb'ers, vraag naar mij op de trec nutrition stand en ik zorg voor gratis stuff.
Je mag vragen naar de belgian guy,of diegene die nederlands praat (ben de enigste)

Tot zaterdag, Cheers!

Dan.kom ik graag bij je langs man

ik kom ook langs kazz unit ;)

Terug
Naar boven