Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Beter maken jullie veel foto's en deel ze op DBB

!Ik kom zaterdag ook, Hoe duur was de inkom weer?
Kazz, wat suplies hebbe jullie allemaal ? zou BCAA's moete hebbe, kan ik je zaterdag er over spreken ?
Ben er zaterdag ook.
Iemand enig idee of het parkeren daar goed te doen is? Lijkt me overigens wel, gezien de grootte van dat gebouw.
Ben er zaterdag ook.
Iemand enig idee of het parkeren daar goed te doen is? Lijkt me overigens wel, gezien de grootte van dat gebouw.
:O komt die, wat een held is dat!! hahaHeeh helaas ben ik er dit jaar niet. Wel erg jammer ik zou graag Furiouse Pete willen zien. Volgend jaar wil ik er sowieso heen.
Hey mensen,
M'n broers gaan morgen allebei, ik wilde mee dus zocht net voor een kaartje..
Moet ik nou voor prive of voor zakelijk een kaartje kopen?
Mvg,
Kipvisbal
Zakelijk. Zitten echter wel voorwaarden aan:
-coaching licence
-trade certificate
-employer's confirmation from sports and fitness sector
-business cards
-education verification
Ze hebben die kaartjes via de sportschool gekocht..
Dus kort gezegd, word het het niet voor mij morgen?
Nee voor zover ik begrijp van Fibo moet je echt in dienst zijn. Gaan ze ook checken bij kvk...zeggen ze...

Ja lastig..andere dag gaan? wij kwamen er ook net op tijd achter anders stonden we daar voor niks morgen in Duitsland! Dus wij gaan toch ook op zaterdag.
Ja inderdaad lastig.
Ik zou het kunnen proberen morgen, maar dat is ook zowat om 2½ uur te reizen voor niks.
Maar m'n broers hebben dus een kaartje voor morgen, komen die wel binnen dan?
Nou dat zou ik maar even heel goed navragen ook voor je broers dan... Ik zou fibo gewoon ff bellen als ik jullie was

Hmm, krijg net een whatsapp binnen..
Ze hebben een gratis kaartje kunnen bemachtigen voor mij voor morgen.
Ik zie het morgen wel, anders staan we flink voor paal haha.![]()
in ieder geval veel plezier 
haha nou ik hoop het bestein ieder geval veel plezier
![]()