AndroidHealthClinic

Fibo 2012?

Ik zal ook aanwezig zijn op mijn eigen stand.
Ik lanceer 'killy labs', mijn eigen supp merk

ik kom samen met Heath even langs en zeg 'Killy? Who the **** is that?'

Heb gehoord dat Kai Greene enzo komt maar wie komt er nog allemaal? Is er geen lijst?

Heb gehoord dat Kai Greene enzo komt maar wie komt er nog allemaal? Is er geen lijst?
phil heath/kai/zack khan/jay cutler/branch warren. teminste die namen heb ik wel gehoord. en er is dacht ik geen lijst

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 16:53 ----------

Voor de dbb'ers, vraag naar mij op de trec nutrition stand en ik zorg voor gratis stuff.
Je mag vragen naar de belgian guy,of diegene die nederlands praat (ben de enigste)
hoe kun je bij zoon stand staan? werk je daar ofzo als ik vrage mag

Wordt nog druk bij de Trec nutrition stand:D Wij komen ook ff langs

ik ben er zaterdag ;)

Promotie-atleet enz....

oke nice, wish i had that much luck ;)
btw kloppen de stats die jij nu hebt, wil eens zien hoe iemand met ongeveer zelfde lengte maar heel wat meer kilo;s massa er uit ziet ;)

Ja hoor dat klopt,zie ni in waarom ik zou liegen :)
Ik zet even een nieuwe foto in men topic (op de link hieronder klikke)

Laatst bewerkt:
just to be sure ;)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 23:07 ----------

gvd heb nog een lange weg te gaan ;(

Nooit naar een ander kijken,enkel naar uw resultaten en hetgeen je dus bereikt hebt. Ik zie ifbb pro Mario van Steenberghe veel,ik ben er niets tegen,maar ik blijf werken :)

Ik kom zaterdag misschien ook wel een kijkje nemen bij de Trec Nutrition stand :)
Lijkt me wel fun als je daar de hele periode kan staan, heb je rustig de tijd om met iedereen die je wil een praatje te maken

Ik kom zaterdag misschien ook wel een kijkje nemen bij de Trec Nutrition stand :)
Lijkt me wel fun als je daar de hele periode kan staan, heb je rustig de tijd om met iedereen die je wil een praatje te maken

Je bent welkom!
Mja rustig,altijd een drukte hoor,maar voor bekenden kunnen we tijd maken!

---------- Post toegevoegd Wed 18 Apr 2012 om 12:33 ----------

Cool!
Wij gaan vrijdag. Ben te herkennen aan de fotocamera's :D

Hehe hoeveel heb je er bij?

hoe zit het met het eten bij de fibo? kan je er een beetje goed eten hallen?voor normale prijzen of is het allemaal erg duur?

Terug
Naar boven