Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
phil heath/kai/zack khan/jay cutler/branch warren. teminste die namen heb ik wel gehoord. en er is dacht ik geen lijstHeb gehoord dat Kai Greene enzo komt maar wie komt er nog allemaal? Is er geen lijst?
hoe kun je bij zoon stand staan? werk je daar ofzo als ik vrage magVoor de dbb'ers, vraag naar mij op de trec nutrition stand en ik zorg voor gratis stuff.
Je mag vragen naar de belgian guy,of diegene die nederlands praat (ben de enigste)
Voor de dbb'ers, vraag naar mij op de trec nutrition stand en ik zorg voor gratis stuff.
Je mag vragen naar de belgian guy,of diegene die nederlands praat (ben de enigste)

Wordt nog druk bij de Trec nutrition standWij komen ook ff langs
mag ik vragen hoe je bij zoon stand komt te staan?? als werk ofzo, ben beetje nieuwschierig
oke nice, wish i had that much luck

oke nice, wish i had that much luck
btw kloppen de stats die jij nu hebt, wil eens zien hoe iemand met ongeveer zelfde lengte maar heel wat meer kilo;s massa er uit ziet![]()

just to be sureJa hoor dat klopt,zie ni in waarom ik zou liegen
Ik zet even een nieuwe foto in men topic (op de link hieronder klikke)

just to be sure
---------- Post toegevoegd Tue 17 Apr 2012 om 23:07 ----------
gvd heb nog een lange weg te gaan ;(

Ik kom zaterdag misschien ook wel een kijkje nemen bij de Trec Nutrition stand
Lijkt me wel fun als je daar de hele periode kan staan, heb je rustig de tijd om met iedereen die je wil een praatje te maken
Cool!
Wij gaan vrijdag. Ben te herkennen aan de fotocamera's![]()
Lees voorgaande postshoe zit het met het eten bij de fibo? kan je er een beetje goed eten hallen?voor normale prijzen of is het allemaal erg duur?