MuscleMeat

Fibo 2012?

iemand al tegengehouden geweest voor dat milieuvignet; lijkt me niet van groot belang

Enige verschil qua binnen komen is dta je donderdag en vrijdag een blaadje moet invullen met bv de naam van een sportschool waar je werkt. Controle is 0,0.

Milieuvignet is in principe alleen van belang bij parkeren(of je moet echt heel veel pech hebben). En dat doe je in een parkeergarage dus ook no problemo.

Hoelaat is Fibo geopend zaterdag?

tot 6 maar?? gvd dacht toch wel rond 8 uur marja :/

Na 9 uur ben je het wel zat hoor:P

Btw kan je daar je supplementen goedkoop inslaan of zijn het normale prijzen?

Niemand die op zondag gaat?

Ik ben al een kleine 15minuten onderweg! Nog een uur of 2 te gaan..

Zondag aanwezig, kazz unit ik kom u ook een bezoekje brengen

Hoe is dit te doen met het OV vanaf Utrecht als je zaterdag wilt gaan? Ik zie er echt bar weinig informatie over staan..

Als je op safe wil spelen ivm milieuvignet kan je gewoon een 7 tal minuutjes omrijden en via de A52 gaan. Dan heb je geen milieuvignet nodig ;)

Als je op safe wil spelen ivm milieuvignet kan je gewoon een 7 tal minuutjes omrijden en via de A52 gaan. Dan heb je geen milieuvignet nodig ;)

Ik heb volgens mij wat gemist, wat is dat milieuvignet waar jullie het over hebben?

Nog een andere vraag; ik ben op zoek naar olympische gewichthef schoenen/squat schoenen + belt. Zou ik ook daarvoor goed terecht kunnen morgen? Of scheelt dat qua prijs/kwaliteit niet veel?

Inderdaad, wat houdt dat in?

Op site staat bij travelinfo dat je door een zone moet waarvoor je een milieuvignet nodig hebt... Elke auto valt binnen een specifieke klasse en heeft daar een aanduiding voor (milieuvignet), dit moet je echter aanvragen... Beurs zelf ligt niet in die zone, maar als je de gewone route neemt moet je er wel door... Slechts enkele km dus kans is klein dat ze je tegenhouden, maar blijft wel een risico...

Terug
Naar boven