Fitness Seller

Fight Night Round 4

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Kijkt iemand nog een beetje uit naar deze game? Naar mijn mening is deel 3 de beste vechtgame op de 360 en ik zelf kijk dan ook uit naar deel 4. De toevoeging van Mike Tyson is ook een leuk extraatje.

wi0pdi.jpg - 158564

http://www.youtube.com/watch?v=FACLrHUih0w

Ook de nieuwe manier waarop de lichamen reageren en de spieren zich aanspannen bij een stoot is prachtig, zo heb ik het nog nooit gezien in een game:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben zeer benieuwd naar deze game en tevens ook naar de aankomende UFC game ([Link niet meer beschikbaar]) op de next-gen consoles. Fight Night 4 ligt half juni in de winkel als het goed is.

Wat ziet dat er bruut uit :D Ga ik vast wel halen.

Jaa sowieso, die game wordt vet! FNR3 was ook top.

• Topic Starter Topic Starter
Het spel komt er bijna aan, dus dit topic kan weer wat omhoog.

Prachtige nieuwe feature die er in zit is trouwens de GameFace optie. Je maakt een foto van jezelf terwijl je camera in je Xbox360 zit, en je maakt je zelf vervolgens in het spel.

http://www.youtube.com/watch?v=E8L5wdOxFwY

t*ring, dat ziet er wel echt BRUUT uit. Helemaal met die gameface optie.

t*ring, dat ziet er wel echt BRUUT uit. Helemaal met die gameface optie.

Game is erg mooi inderdaad. Maar ik vind de stick-control minder goed reageren dan in Fight Night 3. Althans, in de demo uiteraard, de verhalen gaan dat de final game wat beter is qua gameplay. In de demo heb ik te vaak dat als ik een jab wil doen dat ik bijvoorbeeld een hoek naar het lichaam of een uppercut doe, of als ik juist een hoek of een uppercut wil doen, doet mijn mannetje een jab. In Fight Night 3 had ik dit probleem niet, daar gooide ik altijd precies de stoten die ik wilde hebben. Mensen zeuren ook dat het stoten met de knoppen er uit is gehaald, maar dat vind ik persoonlijk niet erg, aangezien ik toch altijd al met de stick speelde.

lijp is er ook al een demo voor uit op de ps3? , vorige versie heb ik ook wel maja ik denk dat dit spel tegenvalt als je ufc bent gewend

Voor de PS3 is de demo er!

Alleen weet ik niet meer van wlek account ik het heb gehaald, de Amerikaanse of Nederlandse, heb ze allebei :)

bruuuuuuuuuut spel! weet niet of ik ufc of fight night moet halen...

EA sports komt trouwens in 2010 ook met een MMA game. De bedoeling is dat we dit jaar (2009) de nieuwe Fight Night krijgen, dan in 2010 de eerste versie van de MMA game, dan in 2011 weer de nieuwe Fight Night, in 2012 weer de MMA game enzovoorts. Opzich wel een goed plan volgens mij, daar ze in 2 jaar veel meer ruimte hebben om elke game te verbeteren. Nadeel is wel, dat als een game slecht is, dat je 2 jaar moet wachten op de nieuwe versie :D Misschien kunnen we Fight Night in 2011 wel met de Natal controller spelen :D

http://www.youtube.com/watch?v=M9nuwsQ5nF4

Laatst bewerkt:
Game is erg mooi inderdaad. Maar ik vind de stick-control minder goed reageren dan in Fight Night 3. Althans, in de demo uiteraard, de verhalen gaan dat de final game wat beter is qua gameplay. In de demo heb ik te vaak dat als ik een jab wil doen dat ik bijvoorbeeld een hoek naar het lichaam of een uppercut doe, of als ik juist een hoek of een uppercut wil doen, doet mijn mannetje een jab. In Fight Night 3 had ik dit probleem niet, daar gooide ik altijd precies de stoten die ik wilde hebben. Mensen zeuren ook dat het stoten met de knoppen er uit is gehaald, maar dat vind ik persoonlijk niet erg, aangezien ik toch altijd al met de stick speelde.

Ja, dat viel me echt zwaar tegen.. na 5 minuten heb ik het uitgezet, omdat mijn character de stoten niet plaatste waar ik wilde. FNR3 werkte imo velen malen beter.

Heb fightnight round 3 gespeeld ( is zeer goed) en de demo van fightnight round 4 , na een een wedstrijd of 5-10 begon het al iets beter te gaan. Het is inderdaad even wennen , ik vind dat de combo's er wel iets sneller uit komen. Is ook nog de demo en welterweights alleen.(2) Afwachten tot we Ali vs Tyson kunnen doen.:D

Het spel UFC undisputed heb ik al veel gespeeld recent , ook zeer goed. Wel geen stick control (jammer) maar vind dat de controls alsnog goed uitkomt 1 van alle 4 de knoppen ( vierkant , driehoek enz) is een ledemaat. Je hebt dan nog de optie om naar de benen , lichaam of hoofd te trappen/slaan. Je kan take downs doen , clinches enz. Ongelofelijk leuk om gevechtjes te doen tegen vrienden , het gevecht kan zo snel gedaan zijn. In de Career moet je een vechter maken of met een vechter starten die je wil en aan de hand van te trainen ( punten bijkrijgen ) wordt hij beter , je kan z'n techniques kiezen bv muay thai , kickboxing enz en BJJ en wrestling enz.

Damn, Rock. Die shit ziet er best revolutionair uit. Ook al is bij bijvoorbeeld een racegame een controller of stuur natuurlijk veel praktischer. Maar vechtgames lijken me echt uber.

Ja een stuur ofzo is dan uiteraard makkelijker. Alleen is het volgens mij zo dat mensen met consoles vaak lekker op de bank zitten als ze spelen, en niet achter een bureau. En zo'n stuur moet je toch ergens aan bevestigen. Maar goed, eerst maar eens kijken hoe die Natal controller gaat werken. Iemand van IGN.com heeft er even mee mogen spelen en was onder de indruk. Zo zei bijvoorbeeld het poppetje op het scherm dat die kerel van IGN een mooie blauwe trui aan had, en nadat de speler van IGN zijn naam had gezegd, bleef het poppetje op de tv hem ook bij die naam noemen. Al kwam hij 15 minuten later terug, herkende hij hem weer en zei hij zijn naam. Best indrukwekkend :)

Heb fightnight round 3 gespeeld ( is zeer goed) en de demo van fightnight round 4 , na een een wedstrijd of 5-10 begon het al iets beter te gaan. Het is inderdaad even wennen , ik vind dat de combo's er wel iets sneller uit komen. Is ook nog de demo en welterweights alleen.(2) Afwachten tot we Ali vs Tyson kunnen doen.:D

Het spel UFC undisputed heb ik al veel gespeeld recent , ook zeer goed. Wel geen stick control (jammer) maar vind dat de controls alsnog goed uitkomt 1 van alle 4 de knoppen ( vierkant , driehoek enz) is een ledemaat. Je hebt dan nog de optie om naar de benen , lichaam of hoofd te trappen/slaan. Je kan take downs doen , clinches enz. Ongelofelijk leuk om gevechtjes te doen tegen vrienden , het gevecht kan zo snel gedaan zijn. In de Career moet je een vechter maken of met een vechter starten die je wil en aan de hand van te trainen ( punten bijkrijgen ) wordt hij beter , je kan z'n techniques kiezen bv muay thai , kickboxing enz en BJJ en wrestling enz.

Ja, bij mij gaat het ook wat beter nu, vooral als ik als Hatton speel. Als je als de Pacman speelt komt die Hatton de hele tijd heel dicht tegen je aan staan waardoor je weinig ruimte en tijd hebt om eens mooie combinaties te maken, iets wat je toch wilt als je het spel net speelt. Al heeft EA wel toegegeven dat de instellingen voor de demo expres wat arcade-achtig zijn geprogrammeerd en dat het echte spel qua gameplay anders speelt, en ook het geluid moet anders zijn. Als je nu iemand ramt met een hoek hoor je nog amper wat, dat was in FN3 wel anders. Ook schijn je echt veel zelf te kunnen aanpassen met sliders wat gameplay betreft, wat altijd fijn is. De GameFace optie kijk ik echt wel naar uit, de mogelijkheden zijn echt eindeloos als het echt zo goed werkt als dat ze laten zien. Je kan foto's van jezelf, vrienden enzovoorts erin zetten, maar natuurlijk ook celebs of MMA vechters etc. Good shit.

Die UFC game heb ik ook veel gespeeld, vind hem wel cool. De controls vind ik daarin wel goed, ze hebben alles echt goed gebruikt waardoor je veel aanvals mogelijkheden hebt, zowel staand als op de grond. Alleen is het jammer dat je geen head movement hebt om te verdedigen, en je kan geen low kicks checken. Fight Night 4 is op gebied van physics veel en veel beter, maar goed, voor een eerste UFC game is Undisputed zeker niet slecht. Maar ik ben wel zeer benieuwd naar de EA Sports MMA game die volgend jaar uitkomt. EA kennende zullen ze kosten nog moeite sparen om een goede game neer te zetten. Randy Couture schijnt al een overeenkomst met ze te hebben (daarom zit hij ook niet in Undisputed), en Tim Sylvia zegt dat hij ook een contract heeft, al weet ik niet of EA hem nog wilt na zijn gevecht tegen Mercer :D Op het officiele forum van EA sports claimt iemand dat Fedor Emelianenko en Gegard Mousasi ook contracten hebben bij EA Sports, maar dat is nog niet bevestigd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven