XXL Nutrition

Film huren, welke?

dit weekend eens, ED WOOD huren denk ik, en iets horror achtig, maar niet hostel, naar het schijnt te goor en maar goor doen om goor te doen.....(volgens vriendin)

Weet niet wat je download, maar van de 700+ films die ik heb staan heb ik misschien 2 keer meegemaakt dat er glitches in de film zaten of de film niet goed afspeelbaar was. Probleem met synchroon lopen geluid nooit gehad overigens.

Zaak is om de retailversies van een DVD te downen, levert nooit problemen op.

Zeg dat tegen die gasten op me werk:D

Als je denkt dat Hostel goor doen is om het goor doen, zou ik maar niet de Guinea Pig serie gaan kijken:eek:

waarom huren zet je pc een nachtje aan en je hebt genoeg voor het weekend.

Één van de betere thrillers?
Bro, dan heb je nog geen enkele echte goede thriller gezien denk ik, want Hostel is echt een grote baggerfilm zonder verhaal, alleen een paar minuutjes dirty, voor de rest, k*t film

volledig mee eens jongeling ;)

overigens vond ik Saw een veel betere 'gore' film, veel beter verhaal

The hills have eyes.

Erg zieke film over een groep grot/bergmensen die mismaakt zijn door atoomtesten in de jaren '50 in de VS.

Gezinnetje op vakantie met de sleurhut wil door de woestijn een short cut nemen, en komen vast te zitten.

Bergvolk gaat erg zieke dingen met deze familie doen :yes:

hier kwam Testo mee aan via pm :eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou nee bedankt doe mij maar iets anders :cool:

Was anders beregeil hoor...jij komt eerdaags aan de beurt,gab.:D

Voor met je vriendin zou ik zeggen:

*50 First dates
*40-Year old virgin
*The terminal

The hills have eyes.

Erg zieke film over een groep grot/bergmensen die mismaakt zijn door atoomtesten in de jaren '50 in de VS.

Gezinnetje op vakantie met de sleurhut wil door de woestijn een short cut nemen, en komen vast te zitten.

Bergvolk gaat erg zieke dingen met deze familie doen :yes:

Is t wat die film Leviathan?

momenteel ook in de rekken:

wilderness: een groep jonge delinquenten wordt gedropt op een eiland om te overleven, ze beseffen echter niet dat ze achtervolgd en opgejaagd worden door een vreemde man met agressieve honden :D

syriana

memoirs of a geisha

Terug
Naar boven