AndroidHealthClinic

Filmkenners: de ideale film voor droomvrouw?

boogie

Huge Freak
Waardering
6
Ja hallo allemaal,

heb hier een leuk meisje leren kennen, wil even een goede film met haar kijken. Ze is het type dat Amelie heel mooi vond. Dus niet het brute powerlifster hollywood rambo couchpotato type noch een dikke intellectueel. Ook is ze turks, maar dat is toeval in Istanbul.

Suggesties voor een goede film?

Dan in real life

Ja met Amelie zit je altijd goed :D

[IMDB]La Meglio Gioventù[/IMDB] doet het ook goed, alleen is wel erg lang, misschien [IMDB]Lost in translation[/IMDB]?

Ben niet echt thuis in de chickflicks eerlijk gezegd, laatste keer dat ik vrouwtje mee nam naar bios was [IMDB]Once[/IMDB], dat vond ik wel een geslaagde film, veel muziek wel..

Shouf Shouf Habibi!

Atonement.

27 dresses? Echte chickflick

Fitna hoef je gelijk niet meer te sporten daarna.

1 in the pink 2 in the stink
Crime of the c*nt
Dark Meat 4
Anal Expedition 12

Beetje Amelie achtig, goed verhaal en intrigrerend/ontroerend spel.

Platoon

K zou iets voor te lachen opzetten

Il Postino
Jamon Jamon

Ik zeg: RAMBO!

Nee baas, gewoon een ****ing saaie film zodat haar aandacht op jou gefocussed is en niet op die gekke film. Je wil toch niet hebben dat je halverwege de film je flenter uit je broek trekt en dat ze begint te zeuren dat hij voor haar beeld hangt? Neem bv 'I'm not there', mega boring en gegarandeerd some action voor jou.

Ik zeg: RAMBO!

Nee baas, gewoon een ****ing saaie film zodat haar aandacht op jou gefocussed is en niet op die gekke film. Je wil toch niet hebben dat je halverwege de film je flenter uit je broek trekt en dat ze begint te zeuren dat hij voor haar beeld hangt? Neem bv 'I'm not there', mega boring en gegarandeerd some action voor jou.

Het enige goede antwoord.

Elisabeth? Ik vond dat wel een mooie film.
The color purple?
Alles is liefde? Liever verliefd? Zomerhitte?

Babam ve Oğlum.

"The Notebook" doet het altijd goed bij vrouwen, niet zo'n bekende film maar de romantiek druipt er vanaf. Ik heb hem al meerdere keren MOETEN kijken, omdat m'n ex er helemaal gek van was.

Ik zou wel een regenachtige dag uitkiezen, anders is het zo zonde van die 2,5 uur van je leven.

La vita e bella

Grappige/triestige film, je kan haar dan troosten :bukkake:

"the cost of redemption" is ook wel een goeie trouwens.

the kite rider :)

trut :(

Terug
Naar boven