XXL Nutrition

Fitness goerroes hebben alles leeggekocht?

Bezoekers in dit topic

FutureIFBBPro

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2015
Berichten
315
Waardering
109
Lengte
1m70
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Zoals de titel al aangeeft..

ik was van plan om een home-gym te beginnen, maar de meeste Nederlandse/Belgische fitness webshops zijn bijna alle bruikbare dingen uit stock/uitverkocht..

Weet iemand waar ik nog bruikbare spullen kan bestellen, met name een goeie power rack kan bestellen in tijden van corona?
 
Top-sport.be heeft er enkel op voorraad liggen zodra volgende week de webshop terug opengaat, prijs is laag maar over de degelijkheid durf ik mij niet uit te laten
 
Hoe is het eigenlijk met 'Henk'?
Goede vraag, voorheen liep hier ook een topic van hem toch? Was aardig populair. Zijn site is er nog.
 
Top-sport.be heeft er enkel op voorraad liggen zodra volgende week de webshop terug opengaat, prijs is laag maar over de degelijkheid durf ik mij niet uit te laten
Hmm benieuwd, thanks wel!
 
Hmm benieuwd, nu lijkt hun site offline.. je kan niks wat zij hebben.
nope, volgende Week kun je precies zijn wat ze hebben. Ik heb vernomen van enkele simpele budget racks, maar zeker weet ik het allemaal niet
 
Goede vraag, voorheen liep hier ook een topic van hem toch? Was aardig populair. Zijn site is er nog.
Mooi vooruit gegaan qua site en assortiment. Zal me niks verbazen als hij dit nu full time doet.
 
Back
Naar boven