AndroidHealthClinic

Fitness meal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergeet je tussen het vragen stellen door niet zo nu en dan wat te trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Sinds wanneer is vragen verboden?

en ik heb een keistrak trainingsschema:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Dat kan zij toch niet ruiken man! Doe ff normaal aub.
helaas weet ze dat wel, en ik heb haar al meerdere malen gevraagt wat zij over mijn geschiedenis weet gewoon prive te houden. Helaas blijkt ze dat toch niet te doen, en na meerdere malen het haar te vriendelijk te vragen niet te doen. Probeer ik het nu op de manier hoe ik me voel : BOOS... hopelijk dringt dat in haar hoofd binnen

@dehaantje, en tja.. sorry .. maar ik ben ook een mens.. en op gegeven moment word je er wel boos om

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Zou een moderator deze topic kunnen sluiten?

Dit gaat niet meer over sups maar word prive

helaas weet ze dat wel, en ik heb haar al meerdere malen gevraagt wat zij over mijn geschiedenis weet gewoon prive te houden. Helaas blijkt ze dat toch niet te doen, en na meerdere malen het haar te vriendelijk te vragen niet te doen. Probeer ik het nu op de manier hoe ik me voel : BOOS... hopelijk dringt dat in haar hoofd binnen

@dehaantje, en tja.. sorry .. maar ik ben ook een mens.. en op gegeven moment word je er wel boos om

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:17 ----------

Zou een moderator deze topic kunnen sluiten?

Dit gaat niet meer over sups maar word prive
Sorry Casper 1988. Het was een onschuldige reactie... Ik denk dat je het toch anders opvat als dat ik het bedoeld heb... het was nooit mijn bedoeling je boos of verdrietig te maken. Ik heb je topic hier op DBB gelezen en vind het super knap dat je zo aan het knokken bent om er helemaal bovenop te komen. Echt mijn respect daarvoor. Maar ik wist niet dat wat daarin stond prive was.

Wat heeft dit allemaal met fitness meal te maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven