BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat je met die gebouwde machine kan doen? Wat als je niet van vechtsport houdt? Tenzij je natuurlijk aanraadt t te gebruiken om mensen in elkaar te trappen... Maarja...
begonnen toen ik 15 was, 68 kg 2.5 jaar later 83 kg. Ben eigenlijk niets meer gegroeind sinds ik 15 was, helaas wel in de breedte en dan vooral rond de buik.
ik zou vooral oppassen met dat je niet te zwaar traint. ik heb er veel last van me nek aan overgehouden dat heb ik nu nog last van
Door op jonge leeftijd zwaar te deadliften en squatten kan het wel je groei stoppen
Ga lekker bootcampen ofzo of judo/grappling/BJJ.
Zeker als je 14 bent met 85 kg en 1.80m
Man als ik dat toch eens had toen ik 14 was, dan had ik nu ergens in een HW devision UFC gezeten.
Zorg dat je in deze jaren je een super motoriek gaat krijgen, want die zal je waarschijnlijk nog niet hebben. Dan pas ga je knallen met krachttraining in een sportschool. Kracht hebben is leuk, maar sterk zijn is heel iets anders.
Mooie vormen komen wel met de jaren, dus staar je niet blind op de nep avatars van de meeste gasten hier.
Leer met je lichaam omgaan voordat je het sterk probeert te maken met gewichten.
Fitness of krachttraining is helemaaaal niet stoer. Het gaat erom wat je uiteindelijk met je eigen gebouwde machine kan.
100 kg squatten of drukken zegt echt helemaal niks, nada.
Mensen snappen het nog steeds niet.
Ga lekker bootcampen ofzo of judo/grappling/BJJ.
Zeker als je 14 bent met 85 kg en 1.80m
Man als ik dat toch eens had toen ik 14 was, dan had ik nu ergens in een HW devision UFC gezeten.
Zorg dat je in deze jaren je een super motoriek gaat krijgen, want die zal je waarschijnlijk nog niet hebben. Dan pas ga je knallen met krachttraining in een sportschool. Kracht hebben is leuk, maar sterk zijn is heel iets anders.
Mooie vormen komen wel met de jaren, dus staar je niet blind op de nep avatars van de meeste gasten hier.
Leer met je lichaam omgaan voordat je het sterk probeert te maken met gewichten.
Fitness of krachttraining is helemaaaal niet stoer. Het gaat erom wat je uiteindelijk met je eigen gebouwde machine kan.
100 kg squatten of drukken zegt echt helemaal niks, nada.
Mensen snappen het nog steeds niet.
@ hardeappel, op jonge leeftijd wil je meestal zwaarder dan eigelijk goed voor je is waardoor je uitvoering minder wordt en je sneller kans op blessures krijgt ,,,,
180 op je 14de..
Ik zou me absoluut geen zorgen maken over belemmering van de groei.
Sterker nog, langer is helemaal niet mooi man.
En daar bij komt ook dat het gewoon niet waar is.
En dat hier net 2 mensen posten dat ze last kregen betekend nog niet dat dat gerelateerd is aan het vroeg beginnen met trainen.
Want als je jong bent is de uitvoering van veel oefeningen gewoon moeilijker logisch te beredeneren.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon oefeningen verkeerd uitgevoerd.
En die met de pezen.. dat had een vriend van mij ook. en die had nog nooit getraind.
Kan gewoon gebeuren.
Lee Priest had nergens last van: http://www.youtube.com/watch?v=igHpOrCQMis
180 op je 14de..
Ik zou me absoluut geen zorgen maken over belemmering van de groei.
Sterker nog, langer is helemaal niet mooi man.
En daar bij komt ook dat het gewoon niet waar is.
En dat hier net 2 mensen posten dat ze last kregen betekend nog niet dat dat gerelateerd is aan het vroeg beginnen met trainen.
Want als je jong bent is de uitvoering van veel oefeningen gewoon moeilijker logisch te beredeneren.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon oefeningen verkeerd uitgevoerd.
En die met de pezen.. dat had een vriend van mij ook. en die had nog nooit getraind.
Kan gewoon gebeuren.
Lee Priest had nergens last van: http://www.youtube.com/watch?v=igHpOrCQMis