AndroidHealthClinic

Fitness & vechtsport samen

Timmehh

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
115kg
Vetpercentage
13%
Hallo,
Ik ben Tim ben 16 jaar en doe nu 6 maanden aan fitness.

Ik ben in een korte tijd behoorlijk gegroeit,
maar het lijkt me leuk om nu ook een vechtsport erbij te doen....

ik heb vroeger altijd karate gedaan maar dat vond ik niks meer
wil nu gewoon lekker bewegen en conditie opbouwen enzo
ik dacht zelf aan kickbox maar het gaat mij meer om de techniek dan het vechten zelf ik wil gewoon wat leren,

heeft iemand suggesties voor mij ??
dit wil ik trouwens samen doen met mijn fitness ik train 4 dagen in de week
dinsdag,woensdag,doenderdag en vrijdag middag altijd,

daar naast wil ik dan nog een vechtsport beoefenen ;)
dit wil ik tevens ook doen om leniger te worden en andere spieren te trainen.

M.v.g. Tim
alvast bedankt :D

muay thai / kickboks is gewoon super leuk om te doen ! Maar misschien wel ietwat eenvoudig qua techniek, maar anders moet je maar jijutsu en dat soort dingen doen, wat ik overigens wel saaier vind .

Als je vele technische punten wilt beoefenen is kickboxen niet je sport, terwijl het naar mijn mening wel 1 van de betere vechtsporten is.

Wat mij aanspreekt bij kickboxen/thaiboxen is dat juist meer is dan techniek.
Het is techniek, snelheid, kracht, hardheid, conditie en je moet echt WILLEN knokken, ervan houden.

• Topic Starter Topic Starter
Als je vele technische punten wilt beoefenen is kickboxen niet je sport, terwijl het naar mijn mening wel 1 van de betere vechtsporten is.

Wat mij aanspreekt bij kickboxen/thaiboxen is dat juist meer is dan techniek.
Het is techniek, snelheid, kracht, hardheid, conditie en je moet echt WILLEN knokken, ervan houden.
-----------------------------------------------------
Ja dat lijkt me ook prachtig om te doen maar ik moet het dan echt vanaf het begin gaan leren want het is voor mij all weer een hele tijd gelden dat ik voor het laatst een vechtsport gedaan heb.

maar bedankt voor je reactie ik denk dat ik kickbox ga doen niet alleen omdat het mij erg leuk lijkt maar ook omdat ze dat in de zelfde sportschool geven maar ik nu train.

M.v.g. Tim

Gewoon doen super sport.
En op den duur ga je het waarderen als je uitgeput bent en klappen blijft krijgen. :)

Vooral sparren tegen degene die beter dan je zijn daar leer je het van, the hard way.

Ik kan je vertellen dat ik nu heel goed mijn lever kan beschermen. :D

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon doen super sport.
En op den duur ga je het waarderen als je uitgeput bent en klappen blijft krijgen. :)

Vooral sparren tegen degene die beter dan je zijn daar leer je het van, the hard way.

Ik kan je vertellen dat ik nu heel goed mijn lever kan beschermen. :D
-----------------------------------------------------------------
hahahah jah dat kan ik begrijpen na veel klapen te hebben gekregen ken je ze op een gegeven moment wel incaseren :P
ik ga binnekort ff een proefles mee draaien daar kijken of ik het wat vind ik hoop het wel want ik wil gewoon weer een vechtsport doen :D

Bedankt voor je reacties :D

M.v.g. Tim

Terug
Naar boven