AndroidHealthClinic

Nieuws Fitnesscentrum dat allochtonen weigerde veroordeeld

Ach ik moet zeggen dat allochtonen in een sportschool geen overlast veroorzaken, dat heeft te maken met dat de allochtonen die tijd vrij maken om te trainen en zich er gewoon voor inzetten, wél goeien zijn, en straatallochtoontjes die gaan er echt geen moeite in steken, die zijn liever lui dan moe, en zo'n 50 kilo Marokkaantje gaat echt niet bijdehand doen in een sportschool waar de gemiddelde kleuter breder als hem is.

Het wachten is op een reactie waarbij iemand beweert dat als het tegenovergestelde werd gedaan, het allemaal wel zou kunnen en mogen.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat je als uitbater van een zaak zelf moet mogen uitmaken wie je toegang verleent:) en wie niet ;)

Ik vind dat als het gaat om sportscholen dat je iedereen gewoon moet toelaten, want hoevaak ontstaat er ruzie in een sportschool, iedereen is daar bezig, dus niemand stoort mekaar.

Als ik een eigen discotheek zou openen en ik zie een groepje van 6 Marokkaantjes met hun petje op standje 0 en dikke bontkraag tazz, dan kan je er donder opzeggen dat ik ze niet binnenlaat, want ze staan daar toch maar afgezonderd van de rest, of ze maken ruzie.

De uitbater van een fitnesscentrum op het Kiel in Antwerpen heeft een veroordeling voor racisme opgelopen. Het fitnesscentrum weigerde systematisch allochtonen en liep daardoor een klacht op van het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding.

De praktijken kwamen aan het licht toen de VRT een reportage met een verborgen camera draaide in het bewuste fitnesscentrum. Daar stelden ze vast dat allochtone jongeren systematisch werden geweigerd. Er werd hen gezegd dat de zaak volzet was, hoewel dat zelden het geval was.

De uitbater is nu door de rechter veroordeeld. Die legde hem ook een dwangsom van 2.500 euro op voor elke allochtoon die in de toekomst de deur wordt gewezen.

Het Centrum voor Racismebestrijding reageerde tevreden op de veroordeling.

bron: GvA

dan is die uitspraak ook mooi voor eventuele lastige allochtonen die zich later misdragen: gewoon een boete van 2500 euro laten betalen!
:thumbs:

gewoon binnenlaten. zodra ze problemen maken verwijderen (hou je er nog geld aan over ook ;))

gewoon binnenlaten. zodra ze problemen maken verwijderen (hou je er nog geld aan over ook ;))

Niemand heb zin om bij jou te sporten als 't er vol zit met Marokkanen snap je, daarom zou ik die gasten ook een beetje weren, maar zoals ik al zei, geen straatterroristje houdt 't sowieso niet lang vol in een sportschool.

Niemand heb zin om bij jou te sporten als 't er vol zit met Marokkanen snap je, daarom zou ik die gasten ook een beetje weren, maar zoals ik al zei, geen straatterroristje houdt 't sowieso niet lang vol in een sportschool.
dat zijn alleen de fitness en aerobics gasten die er dan wegblijven, de hardcore BB of PL komt toch wel trainen!
;)

Dat is juist het probleem als je ze verwijderd ben je ook racist en dan dienen ze klacht in. Sta je even ver.

Je geeft hier dus toe dat je een racist bent. Als je "even ver staat" dan is het toch eerlijker en profitabeler om mensen waar je geen last van hebt (oftewel allochtonen die komen voor trainen en niet voor rellen) gewoon toe te laten? Even buiten beschouwing laten dat je niet "even ver staat" natuurlijk.

zijn gym, zijn beleid. ik zou niet eens bij zo'n toko willen komen trainen als ik marokkaan was.

Een schande, de eigenaar moet zelf weten wie hij toelaat en wie niet.Of dit nou racisme is of niet.

Dat is juist het probleem als je ze verwijderd ben je ook racist en dan dienen ze klacht in. Sta je even ver.
dat is niet zo!

wanneer je ze verwijderd nadat hun problemen hebben veroorzaakt ben je geen racist!

dat ben je als je ze verwijderd VOORDAT ze problemen maken.
;)

Terug
Naar boven