HUPHUP
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.en elke allochtoon was wel een probleemgeval in zijn ogen

Ik wil in principe voor niemand spreken, maar ik ken ook niemand die "uit principe" een hekel heeft aan allochtonen.Naar verluidt weigerde hij niet alle allochtonen, wel de herrieschoppers. Verhaal klinkt geloofwaardig. Zeker als je weet dat de meesten herrieschoppers zijn ook..
Mij maak je niet wijs dat die man handelde puur onder het principe wie niet blank is mag niet binnen.![]()

Een schande, de eigenaar moet zelf weten wie hij toelaat en wie niet.Of dit nou racisme is of niet.
In mijn oude gym trainde er zo'n taliban man met lange baard en een jurk aan. Die heeft er twee weken getraint en heb 'm nooit meer gezien![]()

Dan kun je de helft van de kroegen ook aanklagen. Ik kom ook bijna nergens binnen met me nike's. OOK DISCRIMINATIE![]()
Art. 1 – Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.Goede vergelijking Paul, een dresscode is natuurlijk hetzelfde als mensen weren met een andere afkomst. Verder is het laatste verboden en het eerste niet.
Inderdaad waarom zou je iemand veroordelen die de wet overtreedt
Lekker voor hem, al zou ik er persoonlijk niet eens meer willen trainen aangezien hij dan geld aan me verdient.
Er zijn ook fitnesscentra waar alleen vrouwen mogen komen. Vreemd genoeg heeft niemand hier een probleem mee. Nochtans is het je reinste discriminatie. Vreemd land toch... Eigenlijk moet elke zaakvoerder gewoon 100% kunnen uitmaken wie hij binnenlaat en wie niet. Alleen moet hij de reden dan maar verzwijgen, dan kan hij ook niet in de problemen komen.Art. 1 – Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Ik wil in principe voor niemand spreken, maar ik ken ook niemand die "uit principe" een hekel heeft aan allochtonen.
Zeker de Nederlanders en de Belgen hebben allochtonen altijd met open armen ontvangen.
Maar met de tijd is het gedrag van veel van die allochtonen (en Marokanen hebben de slechtste naam denk ik...) van een zodanige aard geworden dat velen er bij voorbaat al vanuit gaan dat ze er niets mee van doen willen hebben.
Je moet de laatste jaren wel ergens onder de grond hebben geleefd, afgesloten van de wereld rondom ons, om niets van die ellende meegekregen te hebben...![]()
je bedoelt vooroordelen? klopt die dingen zijn er als gevolg wel denk ik. Vooroordelen moet je vermijden, ook al wordt je dikwijls teleurgesteld dan..
Ik ben het gewoon beu dat die allochtonen zo beschermd zijn en je meteen van racist verwijten. terwijl de meesten van geen kant deugen.
Hoezo racisme als het feiten zijn?Goh wat vreemd toch dat je racisme verweten wordt als je de meerderheid van de allochtonen neerzet als niet deugend.