AndroidHealthClinic

Nieuws Fitnesscentrum dat allochtonen weigerde veroordeeld

groot gelijk dat ze die mong**l veroordeeld hebben.

Ik ga morgen een wapenvergunning aanvragen. Als het me wordt geweigerd op grond van mijn strafblad ga ik ook naar het bureau voor discriminatiebestrijding.

:rolleyes: .en elke allochtoon was wel een probleemgeval in zijn ogen

Naar verluidt weigerde hij niet alle allochtonen, wel de herrieschoppers. Verhaal klinkt geloofwaardig. Zeker als je weet dat de meesten herrieschoppers zijn ook..
Mij maak je niet wijs dat die man handelde puur onder het principe wie niet blank is mag niet binnen.:rolleyes:

Naar verluidt weigerde hij niet alle allochtonen, wel de herrieschoppers. Verhaal klinkt geloofwaardig. Zeker als je weet dat de meesten herrieschoppers zijn ook..
Mij maak je niet wijs dat die man handelde puur onder het principe wie niet blank is mag niet binnen.:rolleyes:
Ik wil in principe voor niemand spreken, maar ik ken ook niemand die "uit principe" een hekel heeft aan allochtonen.
Zeker de Nederlanders en de Belgen hebben allochtonen altijd met open armen ontvangen.
Maar met de tijd is het gedrag van veel van die allochtonen (en Marokanen hebben de slechtste naam denk ik...) van een zodanige aard geworden dat velen er bij voorbaat al vanuit gaan dat ze er niets mee van doen willen hebben.
Je moet de laatste jaren wel ergens onder de grond hebben geleefd, afgesloten van de wereld rondom ons, om niets van die ellende meegekregen te hebben... ???

Dan kun je de helft van de kroegen ook aanklagen. Ik kom ook bijna nergens binnen met me nike's. OOK DISCRIMINATIE :)

In mijn oude gym trainde er zo'n taliban man met lange baard en een jurk aan. Die heeft er twee weken getraint en heb 'm nooit meer gezien :roflol:

Echt belachelijk man!En terecht die boete.

Dan moet je ook geen zaak starten op het Kiel in A'pen, meer bruin dan anders

Hij kan best zijn zaak verhuizen naar Brasschaat of Schilde, dan kan hij ongestoord een ander publiek aantrekken, wat hij blijkbaar toch wil. Zoals Maiskorrel al aanhaalt heeft hij het probleem grotendeels zelf opgezocht.

schandalig dat die veroordeelt is

Dan kun je de helft van de kroegen ook aanklagen. Ik kom ook bijna nergens binnen met me nike's. OOK DISCRIMINATIE :)

Goede vergelijking Paul, een dresscode is natuurlijk hetzelfde als mensen weren met een andere afkomst. Verder is het laatste verboden en het eerste niet.

Goede vergelijking Paul, een dresscode is natuurlijk hetzelfde als mensen weren met een andere afkomst. Verder is het laatste verboden en het eerste niet.
Art. 1 – Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Inderdaad waarom zou je iemand veroordelen die de wet overtreedt :rolleyes:

Lekker voor hem, al zou ik er persoonlijk niet eens meer willen trainen aangezien hij dan geld aan me verdient.

Als je als zaakvoerder ziet dat die amokmakers die toevallig steeds eenzelfde identiteit hebben, je zaak naar de kloten helpen...nu jij.

Art. 1 – Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Er zijn ook fitnesscentra waar alleen vrouwen mogen komen. Vreemd genoeg heeft niemand hier een probleem mee. Nochtans is het je reinste discriminatie. Vreemd land toch... Eigenlijk moet elke zaakvoerder gewoon 100% kunnen uitmaken wie hij binnenlaat en wie niet. Alleen moet hij de reden dan maar verzwijgen, dan kan hij ook niet in de problemen komen.

Ik wil in principe voor niemand spreken, maar ik ken ook niemand die "uit principe" een hekel heeft aan allochtonen.
Zeker de Nederlanders en de Belgen hebben allochtonen altijd met open armen ontvangen.
Maar met de tijd is het gedrag van veel van die allochtonen (en Marokanen hebben de slechtste naam denk ik...) van een zodanige aard geworden dat velen er bij voorbaat al vanuit gaan dat ze er niets mee van doen willen hebben.
Je moet de laatste jaren wel ergens onder de grond hebben geleefd, afgesloten van de wereld rondom ons, om niets van die ellende meegekregen te hebben... ???

je bedoelt vooroordelen? klopt die dingen zijn er als gevolg wel denk ik. Vooroordelen moet je vermijden, ook al wordt je dikwijls teleurgesteld dan..
Ik ben het gewoon beu dat die allochtonen zo beschermd zijn en je meteen van racist verwijten. terwijl de meesten van geen kant deugen.
Hebben die allochtonen zich gewoon beleefd en normaal zoals iedereen aangeboden in de gym, dan geef ik de rechter gelijk. Iedereen verdient een kans want er bestaat nog een (schaarse) groep die wel deugen.

je bedoelt vooroordelen? klopt die dingen zijn er als gevolg wel denk ik. Vooroordelen moet je vermijden, ook al wordt je dikwijls teleurgesteld dan..
Ik ben het gewoon beu dat die allochtonen zo beschermd zijn en je meteen van racist verwijten. terwijl de meesten van geen kant deugen.

Goh wat vreemd toch dat je racisme verweten wordt als je de meerderheid van de allochtonen neerzet als niet deugend.

Terug
Naar boven