Fitness Seller

Nieuws Fitnesscentrum dat allochtonen weigerde veroordeeld

Wat heeft ...douchen in zwemshorts, je constant staan te begluren in de spiegel en constant een beetje breed door de gym lopen te paraderen (3u lang vaak!)... nou met mensen te maken die niet stevig in hun schoenen staan?
als jij niet veel zelfvertrouwen hebt heb je niet graag dat iemand je de hele tijd aan zit te staren en rondjes gaat lopen waar jij zit.

zelfde idee als vrijen met het licht uit.

En de rechter is natuurlijk ook niet betrouwbaar, zal wel een linkse rechter zijn geweest. We maken allemaal onderscheid en die sportschoolhouder is gewoon een held!

jij doet net zo hard je best om die vent als een racist af te schilderen als anderen hier die hem "steunen"....niemand kan in zijn hoofd kijken, of die man racist is of niet valt dus ook niet te bewijzen

jij doet net zo hard je best om die vent als een racist af te schilderen als anderen hier die hem "steunen"....niemand kan in zijn hoofd kijken, of die man racist is of niet valt dus ook niet te bewijzen

Ik doe nergens aan mee maar als de rechter hem veroordeeld is er een grote kans dat die kerel op basis van raciale gronden onderscheid heeft gemaakt bij het accepteren van klanten of niet.

Mensen weigeren op basis van ras is racisme, punt.

Je geeft hier dus toe dat je een racist bent. Als je "even ver staat" dan is het toch eerlijker en profitabeler om mensen waar je geen last van hebt (oftewel allochtonen die komen voor trainen en niet voor rellen) gewoon toe te laten? Even buiten beschouwing laten dat je niet "even ver staat" natuurlijk.

Al mijn post dat ik hier al gezet heb ivm het thema van allochtonen zijn niet zo maar mijn mening die ik hier neerschrijf mr gewoon echte zaken die ik al zien gebeuren heb met mijn eigen ogen.

In mijn eerste gym waar ik ging was een ongelooflijke sfeer, iedereen kende iedereen en was er echt leuk om te trainen , zelfs al had je niet veel zin je ging toch.

Alles ging goed tot er op een bepaald moment twee Turken zich kwamen inschrijven. De eerste week geen probleem. De vierde week zaten er al 6.
Enkele weken daarachter was rond 6hr het Turken uurtje. Vervolgens gingen ze de vrouwen wat lastig vallen en begonnen die te veranderen van gym. Vervolgens begon de rest ook uit te wijken naar andere zalen.

Om mijn verhaal kort te houden, 3 maand na de aankomst van de eerste Turken ging de zaak failliet, ze hadden maar liefst 108 leden verloren in 3 maand tijd.

Waarom ben ik dan racist als ik een echt gebeurd verhaal hier post op het forum.

Waarom gooide die gym eigenaar die Turken die twee vrouwen lastig vielen niet meteen buiten? Hij kan toch in het contract zetten: "onmiddelijk stopzetting contract en weigering toegang bij coïtusuele intimidatie of ander ongewenst contact, inclusief geweld". Het is moeilijk te geloven dat een eigenaar het zo ver laat komen dat zijn zaak er onderdoor gaat :dunno:

Ik had altijd het idee dat mocro's sowieso nooit echt in de gym kwamen. Ik heb toch in een aantal sportscholen getrained en nooit ergens echt mocro's gezien. Iig niet het tpye k*t marokkaan. Die zitten meer op vechtsport volgens mij, beetje oefenen hoe ze die nederlandse h**ren een corrigerende tik kunnen verkopen ;)

Ik doe nergens aan mee maar als de rechter hem veroordeeld is er een grote kans dat die kerel op basis van raciale gronden onderscheid heeft gemaakt bij het accepteren van klanten of niet.

Mensen weigeren op basis van ras is racisme, punt.
Ja maar ik hoop dat het alle links georienteerde mensen eens door gaat dringen dat bijna niemand mensen op hun ras afrekend, maar op waar een groot deel van de mensen van dat ras die hier in Nederland en Belgie wonen voor staan.
Als er op een sportschool een groep "skinheads" zou trainen die behangen en beschildert zijn met allerlei symbolen van hun overtuiging, en de eigenaar zou ze weigeren, was er waarschijnlijk niemand die het hem kwalijk zou nemen.
Ik ben er ook voor mensen af te rekenen op hun gedrag en daden, en niet m.b.v. vooroordelen, maar als je toch "gewoon" in het leven staat, en je gaat uit en zo, dan maak je zelf toch ook die situaties mee waardoor bijv. de Marrokaanse jeugd zo'n slechte naam krijgt...
Nogmaals, ik keur het in principe niet goed, maar heb er wel begrip voor als het gebeurd.

Ik vind persoonlijk dat hersenloos linkse goedpraten van alle narigheid dat gebeurd net zo irritant als racisme.

Waarom gooide die gym eigenaar die Turken die twee vrouwen lastig vielen niet meteen buiten? Hij kan toch in het contract zetten: "onmiddelijk stopzetting contract en weigering toegang bij coïtusuele intimidatie of ander ongewenst contact, inclusief geweld". Het is moeilijk te geloven dat een eigenaar het zo ver laat komen dat zijn zaak er onderdoor gaat :dunno:

Het probleem was dat als er vrouwen kwamen trainen ze constant begaapt werden en dat ze gewoon de vrouwen lastig vielen , nu niet direct dat het lichamelijk was. De vrouwen voelden zich niet meer op hun gemak omdat rond 6 uur er daar ongeveer 12 a 13 turken rondliepen en misschien een stuk of 6-7Belgen.
Een van die turken viel een vrouw lastig wiens vriend daar ook trainde en de bal was a rollen. Hij ambras met 13 turken, dat ging dan rond en je kan het al raden de gezellige sfeer naar de kloten omdat ze zich niet normaal konden gedragen in de gym.

Al mijn post dat ik hier al gezet heb ivm het thema van allochtonen zijn niet zo maar mijn mening die ik hier neerschrijf mr gewoon echte zaken die ik al zien gebeuren heb met mijn eigen ogen.

In mijn eerste gym waar ik ging was een ongelooflijke sfeer, iedereen kende iedereen en was er echt leuk om te trainen , zelfs al had je niet veel zin je ging toch.

Alles ging goed tot er op een bepaald moment twee Turken zich kwamen inschrijven. De eerste week geen probleem. De vierde week zaten er al 6.
Enkele weken daarachter was rond 6hr het Turken uurtje. Vervolgens gingen ze de vrouwen wat lastig vallen en begonnen die te veranderen van gym. Vervolgens begon de rest ook uit te wijken naar andere zalen.

Om mijn verhaal kort te houden, 3 maand na de aankomst van de eerste Turken ging de zaak failliet, ze hadden maar liefst 108 leden verloren in 3 maand tijd.

Waarom ben ik dan racist als ik een echt gebeurd verhaal hier post op het forum.

Ben je niet. het zijn enkel van die linkse rakkers die meteen met de term racist afkomen. Zoals het de dag van vandaag gaat, moet je bij elke op en aanmerking er meteen bijzeggen ik ben geen racist.

Je ziet in het nieuws een nieuw incident met een allochtoon, als je er commentaar op hebt ben je meteen een racist. Diegenen die mensen meteen en ik bedoel meteen als racist afschilderen zijn in mijn ogen naïvelingetjes.

Ben je niet. het zijn enkel van die linkse rakkers die meteen met de term racist afkomen. Zoals het de dag van vandaag gaat, moet je bij elke op en aanmerking er meteen bijzeggen ik ben geen racist.

Je ziet in het nieuws een nieuw incident met een allochtoon, als je er commentaar op hebt ben je meteen een racist. Diegenen die mensen meteen en ik bedoel meteen als racist afschilderen zijn in mijn ogen naïvelingetjes.

Precies, dat kk volk moet nou gewoon is opzouten met hun bijdehandte gedrag en een keer afgestraft worden, keer op keer als er dingen gebeuren zijn het altijd dezelfde mensen.

Het probleem was dat als er vrouwen kwamen trainen ze constant begaapt werden en dat ze gewoon de vrouwen lastig vielen , nu niet direct dat het lichamelijk was. De vrouwen voelden zich niet meer op hun gemak omdat rond 6 uur er daar ongeveer 12 a 13 turken rondliepen en misschien een stuk of 6-7Belgen.
Een van die turken viel een vrouw lastig wiens vriend daar ook trainde en de bal was a rollen. Hij ambras met 13 turken, dat ging dan rond en je kan het al raden de gezellige sfeer naar de kloten omdat ze zich niet normaal konden gedragen in de gym.
Ja dat geloof ik best wel alleen mis ik in deze het optreden van de eigenaar nog steeds. IMO heeft die dan toch te weinig gedaan.

Ja dat geloof ik best wel alleen mis ik in deze het optreden van de eigenaar nog steeds. IMO heeft die dan toch te weinig gedaan.

Zijn uitleg was als hij ze weigerde zouden ze klacht tegen hem indienen en dat wou hij voorkomen.

Die mannen zeiden dat zelf tegen ons , als ze ons hier buitengooien gaan we klacht indienen voor racisme en we hebben direct genoeg getuigen (zijn 13 broers) kunnen ze de zaak hier direct sluiten!

Hij heeft zijn zaak dus toch kunnen sluiten na enige tijd. De enige leden die nog overbleven waren nog juist de allochtonen.

Vind dat triest dat zoiets de tijd van vandaag gebeuren kan. Allemaal dankzij onze linkse medemens. Daarvoor dankuwel :mad: :mad:

Het is zeker triest. Maar dat een rechter types zou gaan verdedigen die vrouwen lastigvallen en de sfeer verpesten lijkt me sterk. Er zouden tussen die vrouwen ook genoeg zijn die willen getuigen tegen die 13. Maar goed, ik vind dat de eigenaar het recht had om die groep buiten te gooien, ongeacht hun huidskleur. Het gaat om hun gedrag, klaar.

Het is zeker triest. Maar dat een rechter types zou gaan verdedigen die vrouwen lastigvallen en de sfeer verpesten lijkt me sterk. Er zouden tussen die vrouwen ook genoeg zijn die willen getuigen tegen die 13. Maar goed, ik vind dat de eigenaar het recht had om die groep buiten te gooien, ongeacht hun huidskleur. Het gaat om hun gedrag, klaar.

Vond ik ook mr zoals hierboven loop je dan de kans om een serieuse boete te krijgen of je zaak te kunnen sluiten.

Kan hier nog bijna juist hetzelfde verhaal vertellen over een goed draaiende discotheek bij ons hier in de buurt. Heel veel volk , veel mooie vrouwen en gezellige sfeer tot op het moment dat de discotheek ontdekt werd door enkele marokkanen van het Antwerpse. Binnen een maand zat het vol met van die mannen. Het resultaat was : elke week ambras , vrouwen bleven weg, ander volk bleef ook weg en de discotheek is ondertussen ook al gesloten.

Zijn dus allemaal persoonlijke ervaringen van mij dus moet er geen enkele linkse mij van het tegenovergestelde proberen te overtuigen.

gewoon de lage gewichten weg doen, hebben ze er sowieso niets te zoeken!
of een bord met ''alleen toegang voor mannen boven de 1.65meter en 55kilo''

ik had ook kunnen zeggen wat ik van de situatie vond, maar ik kom liever met de oplossingen :D!

gewoon de lage gewichten weg doen, hebben ze er sowieso niets te zoeken!
of een bord met ''alleen toegang voor mannen boven de 1.65meter en 55kilo''

ik had ook kunnen zeggen wat ik van de situatie vond, maar ik kom liever met de oplossingen :D!

Tja daar is het ondertussen wel al te laat voor en vergeet niet dat niet iedereen van het clienteel reuzen waren die juist met dumbbells van boven de 30kg zaten te gooien.

Vraag mij wel iets af. Bij een discotheek (wanneer het een privé club is ) kan je wel toelaten en weigeren wie je wil. Zou je dat dan niet met een fitnesszaak kunnen doen ook er een privéclub van maken?

Ik vind dat de regelgeving van fitnesscentra iig moet aangepast worden. Je kan een fitnessclub totaal niet vergelijken met een andere openbare ruimte, het is en blijft een soort van privé ruimte waar leden elkaar moeten kunnen verdragen als je wilt dat het klikt en blijft klikken. De eigenaar mag niet vanuit racistisch standpunt vertrekken bij het inschrijven van leden, MAAR hij moet zeer ver kunnen gaan in het selecteren van leden. Als iemand bekend staat als relschopper, pech maar dan moet die persoon geweigerd kunnen worden. Als men ondervindt dat een groep het voor de rest verpest, dan moet er via het bestuur gestemd kunnen worden om die groep te weren en de toegang te verbieden.

Helaas is het inderdaad zo dat veel rechters liever opkomen voor de "gelijkheid" en de "geestelijk minder bedeelde vreemdeling" dan voor een rechtvaardige eis tot bannen van bepaalde personen die het voor de rest verpesten.

Ik vind dat de regelgeving van fitnesscentra iig moet aangepast worden. Je kan een fitnessclub totaal niet vergelijken met een andere openbare ruimte, het is en blijft een soort van privé ruimte waar leden elkaar moeten kunnen verdragen als je wilt dat het klikt en blijft klikken. De eigenaar mag niet vanuit racistisch standpunt vertrekken bij het inschrijven van leden, MAAR hij moet zeer ver kunnen gaan in het selecteren van leden. Als iemand bekend staat als relschopper, pech maar dan moet die persoon geweigerd kunnen worden. Als men ondervindt dat een groep het voor de rest verpest, dan moet er via het bestuur gestemd kunnen worden om die groep te weren en de toegang te verbieden.

Helaas is het inderdaad zo dat veel rechters liever opkomen voor de "gelijkheid" en de "geestelijk minder bedeelde vreemdeling" dan voor een rechtvaardige eis tot bannen van bepaalde personen die het voor de rest verpesten.

Onze uitbater weigert ook mensen, bv wil hij geen berucht uitziende personen en zeker al als je sporen toont van aas. Je vliegt er gemakkelijk buiten ook als je op zijn tenen trapt. Hij vertelde mij eens dat hij er 143 geweigerd/buitgengegooid heeft. Vreemd dat hij dat getal zo correct bijhoudt.
Heeft kennelijk nooit zijn gevolgen gehad, maar een vreemdeling gaat blijkbaar meteen verdere stappen nemen. Vermoedelijk omdat ze geld ruiken veronderstel ik.

Terug
Naar boven