AndroidHealthClinic

Fitnessfanaat vermorzeld onder gewichten

TheJizz

Cool Novice
Waardering
23
Lengte
1m78
Massa
78kg
ma 21 mei 2012, 16:29
Fitnessfanaat vermorzeld onder gewichten

PORTSLADE - Een Britse fitnessfanaat is in het harnas gestorven. De 28-jarige Chris Bailey uit Portslade werd dood gevonden in zijn trainingshonk in zijn garage, met op zijn borst een loodzware halter.

“Ik probeerde hem nog bij te brengen, maar het had geen zin meer”, zo vertelt zijn huisbazin. De vrouw moest daartoe wel eerst met pijn en moeite de halter van Chris zijn borstkas tillen. “Hij had nooit in zijn eentje met zulke zware gewichten in de weer moeten zijn.”
De politie onderzoekt de precieze doodsoorzaak nog.

Bron: Telegraaf

Sneu verhaal. Heavy weight = spotter.

tja..

• Topic Starter Topic Starter
Probeerde deze buffel nog te vinden op facebook maar lukte helaas niet. Vraag me af hoeveel die benchede en waarom die t er niet naar beneden afrolde/zonder klemmetjes drukte. Ook vraag ik me af hoe die vrouw die barbell erafkreeg :P zal wel een sterke deadlift hebben :D

de vraag is, hoeveel kilo?

had hij geen racks ofzo? dan is het best achterlijk.
zonder blackout kun je 'm toch wel van je afrollen?

Halter ??? geen bar ?

Zal vast aan de anabolen zijn geweest.

• Topic Starter Topic Starter
de vraag is, hoeveel kilo?

had hij geen racks ofzo? dan is het best achterlijk.
zonder blackout kun je 'm toch wel van je afrollen?

Ja moet zoiets wel zijn geweest denk ik. Er was paar jaar geleden ook een dbb-er die in zn achtertuin gewoon max benchede en ook failde, en hem er gewoon afrolde.

Bedoelen ze hier nou een barbell of dumbbell? News report fail. Ik heb ook wel is in een death trap gezeten met benchen en geloof me dat ding rol je niet ff van je af ;)

Bedoelen ze hier nou een barbell of dumbbell? News report fail. Ik heb ook wel is in een death trap gezeten met benchen en geloof me dat ding rol je niet ff van je af ;)

Zoals een wijs dbber waar ik de naam helaas van ben vergeten ooit zei:
Gewoon een situp doen met die halter!

Overigens hoop ik nooit in die positie te komen...

• Like
Waarderingen: Lork
[Link niet meer beschikbaar]

Blijkbaar had ie gedronken en is ie toen nog gaan trainen. Don't drink and lift. RIP.

zijn vrouw lift meer als hem, prima aan zijn dood gekomen denk ik zo.

Edit: wtf heeft telegraaf er een bullshit bericht van gemaakt. In die link van die engelse krant is het bijna een compleet ander verhaal

Daarom altijd een powerrack aanschaffen! Wel een mooie dood.

Misschien viel de bar op z'n borst en brak ie z'n ribben die daarna zijn longen perforeerde en toen is hij overleden

Terug
Naar boven