Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet denken dat dit een ripped gast was die gestorven is in het harnas, bezwijkend onder de druk van immens veel kilo's.
Dit was een man die geregeld dronk, totaal niet in shape was, en daarom maar zelf wat prutsgear kocht omdat een sportschool te duur voor meneertje was. Wss géén idee wat hij aan het doen was + aangeschoten/dronken. Epic fail

kan ook gewoon zijn dat er 150kg op zat, maar dat ze de schijven eraf hebben gedaan om hem er vanonder te halen![]()

Kreeg er maar 2 reps uit, die derde bleef mooi liggen haha. 
Zoals een wijs dbber waar ik de naam helaas van ben vergeten ooit zei:
Gewoon een situp doen met die halter!
Overigens hoop ik nooit in die positie te komen...

In mijn 60kg tijden heb ik thuis ooit eens vastgezeten onder 75kgKreeg er maar 2 reps uit, die derde bleef mooi liggen haha.
Rechtop gaan zitten was geen optie, gewichten er af laten donderden ook niet (sluiting zat er op, doe ik sindsdien nooit meer). Dus dan maar beginnen rollen, jawel richting penis. Doet immens veel pijn, maar daar ga je echt niet van dood man. Je kan gewoon nog ademen met dit op je borst (weliswaar met wat meer druk er op).
Sowieso is er iets gebeurd met die man wat we niet weten, want met dit gewicht overleef je het wel![]()
dan deed je toch iets fout, ik train ook thuis en heb wel eens een fail gehad op bp (zonder spotter dan) nou drukte ik toen ook maar een bescheiden 65kg oid maar je kan hem tog gewoon vrij makkelijk naar je buik rollen, overeind zitten en gaan staan met dat ding in je handen?dan deed je toch iets fout, ik train ook thuis en heb wel eens een fail gehad op bp (zonder spotter dan) nou drukte ik toen ook maar een bescheiden 65kg oid maar je kan hem tog gewoon vrij makkelijk naar je buik rollen, overeind zitten en gaan staan met dat ding in je handen?