MuscleMeat

Fitnessfanaat vermorzeld onder gewichten

image_update_79812cd2e643ef9a_1337598784_9j-4aaqsk.jpg

Lol daar warmt sniperX nog niet eens mee op.

Niet denken dat dit een ripped gast was die gestorven is in het harnas, bezwijkend onder de druk van immens veel kilo's.

Dit was een man die geregeld dronk, totaal niet in shape was, en daarom maar zelf wat prutsgear kocht omdat een sportschool te duur voor meneertje was. Wss géén idee wat hij aan het doen was + aangeschoten/dronken. Epic fail

er kan zoveel gebeurd zijn, het gewicht kan op zijn borst gevallen zijn (suicide grip).
hij kan iets gekregen hebben, al dan niet van de inspanning,...

de kans dat hij gewoon het gewicht niet meer omhoog kreeg en daaraan gestorven is lijkt mij klein...

edit: als er echt maar 50kg mee gemoeid was, denk ik dat hij waarschijnlijk iets gekregen heeft :p
ook raar dat die vrouw dat niet van hem kreeg, elke mens kan toch wel 50kg deadliften?
kan ook gewoon zijn dat er 150kg op zat, maar dat ze de schijven eraf hebben gedaan om hem er vanonder te halen ;)

Drinken en trainen hmm das weer nieuw voor mij :o

Ik zie 30 kg aan een olympische stang, dus 50kg totaal. Ik kan me niet voorstellen dat een volwassen man daaronder geplet kan worden. Misschien had ie een hartaanval ofzo.

Ik geloof niet dat het 30kg was(ookal was het duidelijk in dat filmpje). Ik bedoel, als je uitstrekt en dan die bar laat vallen, kan je toch never nooit dood gegaan?
WTF???

Lijkt wel een 1 aprilgrap is dit wel serieus?

Alsnog... Achja dus niet op zaterdagnacht gaan benchen... Got it.

Nou ja beetje respect voor de dode he mensen.

Filmpje! Kort interview met de huisbaas. "weights that were far to heavy for him".. vervolgens laten ze de bar zien: 2x 15 kilo :roflol: :roflol: :roflol:

Sorry maar wat een r*tard was het dan.

http://www.itv.com/news/meridian/update/2012-05-21/gym-death-landlord-speaks/

Geloof ik niks van, 30 kilo, ga toch weg.

---------- Post added 21 May 2012 at 20:40 ----------

Ik zie 30 kg aan een olympische stang, dus 50kg totaal. Ik kan me niet voorstellen dat een volwassen man daaronder geplet kan worden. Misschien had ie een hartaanval ofzo.

Dat zou heel goed kunnen.

Ja jongens we kunnen er allemaal om lachen etc, en gaan roepen van laag gewicht. When shit happens, shit happens. Het kan zomaar gebeuren.

Misschien is hij vermoord en probeerd de dader (die vrouw of de huisbaas?) het zo te verdoezelen.

Dat is pech hebben ..

Terug
Naar boven