MuscleMeat

fitnessv95

fitnessv95

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
90kg
goeieavond,

ik ben nieuw hier op het forum en zou graag willen weten wat jullie van mijn fitness manieren vinden.

mijn stats;

geslacht : man
leeftijd 18
lengte 1,87
gewicht 90
vetpercentage heb ik (nog) niet opgemeten.

Ik ben begonnen met fitnesse toen ik 15 jaar oud was en heb zo mijn goeie en slechte fitness periodes gehad.
Door die 3-2 jaar heen heb ik beetje bij beetje steeds meer geleerd over het fitnesse, eten en supplementen.
heb zelf ook verschillende voedingssupplementen gebruikt.

wat jullie meschien niet boeit maar hier wat ik ongeveer gebruikt hebt.
verschillende whey, creatine van USN, kre-alkalyn van labrada, rush, no-xplode, CLOUT creatine van MAN(het vieste chemische spul wat ik ooit gehad heb. 1 x gehad endaarna nooit meer.) Stacker (legale) fatburner. BCAA's van stacker , nitro X boost. dmaa XT fatburner.

hier heb ik eigelijk niet veel aan gehad omdat ik door had moeten zetten en omdat ik niet alles op orde had met trainen en eten (op het begin)

ik heb vaker geprobeerd af te vallen wat wel lukte, maar droogtrainen is erg moeilijk en is mij nog nooit gelukt. op het begin deed ik gezond eten en veel trainen alleen op het begeven moment bleef ik op hetzelfde gewicht hangen en ging het te langzaam voor mij om het vol te houden. daarna heb ik het weer geprobeerd met stacker fatburners. hier heb ik hetzelfde mee bereikt. het lukt me wel om mijn buik weg te trainen maar een sixpack lukte me niet.

ben nu weer 6 kilo kwijt sinds amerika (wat een eten daar:eek::fries::popcorn2::eating::burger::bierbang::mc::eatmeat::pepsi:). ben dus van 96 naar 90 gegaan en ben nu weer een aantal weken aan het fitnesse.

na erover nagedacht te hebben, heb ik besloten Ephedrine te gaan gebruiken dus heb 2 weken geleden een potje T-5 gehaald van zion labs.(ECA)

hier mijn eetschema.

7:30
whey shake stacker (chocolade)
havermout met magere melk.
(soms T-5 stack)

11;00
2 botherhammen met veel kipfilet

12;45
2 botherhammen met veel kipfilet

16:00
whey shake na het trainen
veertig minuten voor het trainen 1-2 T5 stacks

19:00
eten wat de pot schaft

22:00
bak franse magere kwark (500 gram)

omdat ik nog niet zolang weer bezig ben, houd ik me nog niet aan een vast trainingsschema.
ik heb er wel een en die wil ik komende week weer gaan gebruiken.

day1 :
legs +calves
+ elke dag 30 min steppen.
day 2:
chest + abs

day 3:
back + forarms

day 4:
shoulders + traps

day 5:
biceps + triceps+ abs

elke dag heeft 7 oefeningen

meschien een beetje onduidelijk uitgelegd allemaal, maar zeg maar wat jullie ervan vinden , tips vragen opmerkingen etc zijn allemaal welkom.

mensen die ook moeten bulken en cutten, hebben jullie veel moeite met cutten? hoe pakken jullie het aan?
hebben jullie een 'junkdag' of 'carbday'?
hoelang zijn jullie ermee bezig en hoe snel boeken jullie vooruitgang?

groeten fitnessv95

hallo, welkom.

jeu wat heb jij een boel supps in jezelf gegooit

• Topic Starter Topic Starter
ja gelukkkig heb ik ze niet allemaal opgemaakt..

Wel veel supps lol.

Welkom trouwens.

Terug
Naar boven