XXL Nutrition

Fitshow, Milos Sarcev training video`s

Bezoekers in dit topic

In de chest video zegt hij dat je je ellebogen op een hoek van 90 graden moet houden. Dit is toch totaal het tegenovergestelde van wat hier altijd verkondigd wordt? (ellebogen op een hoek van 45 graden om de rotator cuff te sparen). Dus... wat is het nou ???
 
Probeer het zelf en kijk wat jij fijner vindt
 
bestoldschool zei:
Enig idee wat er met hem gebeurd is in januari 2002?
geen idee:)


bestoldschool zei:
Waar had je dat op gebaseerd?
Ik meende dat ik dat zag bij de lunges met drie stappen, dus eerst een kleine stap dan iets verder en op het eind helemaal uitstappen. Ik zal het filmpje nog es bekijken, misschien vergis ik me.

Edit: bij de korte uitstap komt z'n knie voorbij z'n tenen, en ik meende dat dit nogal wat stress op de knie zette?
 
Laatst bewerkt:
Opvallend dat milos Sarcev hele andere opvattingen heeft dan de meeste mensen op dit board.
 
(Soulfly) zei:
I had complete tear of two quadriceps muscles (namely rectus femoris and
vastus intermedius) on my right leg. Also my left leg suffered moderate strain (partial tear) of abductor magnus muscle. What is worst my right patella tendon “exploded” and doctor Arthur Ting (famous Orthopedic surgeon in Northern California who operated on many superstars in various sports) told me that my patella tendon was shredded. As both muscles needed to be reattached to patella tendon (what was left from it) to the knee (patella) –he had to actually drill two holes in my patella to reattach those muscles
and a tendon.


Met deze info kun je je misschien voorstellen dat een volledige kniebuiging zoals je zou verwachten niet kan plaatsvinden.
Hij gaat wel degelijk zo diep als hij gaan kan en dit is ook wat hij wil dat je doet.
Voor hem was dat alles, voor ons zal het iets meer kunnen zijn.

Edit: bij de korte uitstap komt z'n knie voorbij z'n tenen, en ik meende dat dit nogal wat stress op de knie zette?
Je zegt hetzelfde als in de vorige post dus ik vraag hetzelfde: waar is je mening op gebaseerd?
 
run-ner zei:
Opvallend dat milos Sarcev hele andere opvattingen heeft dan de meeste mensen op dit board.


Opvallend dat er zo weinig TOP nederlands in de BB wereld zijn.
 
Ach als je bekijkt dat 90% van wat er op BB gebeurd op de USA gericht is en dat er in NL geen droog brood valt te verdienen met BB is het helemaal niet gek dat er weinig NL's in de tp meedraaien.

Als je kijkt naar het totaal aantal pro's en top amateurs valt het helemaal wel mee
 
Jopie zei:
Opvallend dat er zo weinig TOP nederlands in de BB wereld zijn.

Laten we de Amerikanen dan maar volgen
party0053.gif
 
dus ook hier vriendjespolitiek ? ?
 
Idd pro zijn betekend geen ene zak, je moet er zelf nog voor betalen om die status te behouden + dat je jezelf helemaal moet gaan bewijzen.
 
Mars zei:
Idd pro zijn betekend geen ene zak, je moet er zelf nog voor betalen om die status te behouden + dat je jezelf helemaal moet gaan bewijzen.

nou geen ene zak ... niet iedere jandoedel mag pro worden, dat recht moet je wel eerst waarmaken toch ?
 
bestoldschool zei:
I had complete tear of two quadriceps muscles (namely rectus femoris and
vastus intermedius) on my right leg. Also my left leg suffered moderate strain (partial tear) of abductor magnus muscle. What is worst my right patella tendon “exploded” and doctor Arthur Ting (famous Orthopedic surgeon in Northern California who operated on many superstars in various sports) told me that my patella tendon was shredded. As both muscles needed to be reattached to patella tendon (what was left from it) to the knee (patella) –he had to actually drill two holes in my patella to reattach those muscles
and a tendon.


Met deze info kun je je misschien voorstellen dat een volledige kniebuiging zoals je zou verwachten niet kan plaatsvinden.
Hij gaat wel degelijk zo diep als hij gaan kan en dit is ook wat hij wil dat je doet.
Voor hem was dat alles, voor ons zal het iets meer kunnen zijn.
ah duidelijk:thumbs:
bestoldschool zei:
Je zegt hetzelfde als in de vorige post dus ik vraag hetzelfde: waar is je mening op gebaseerd?
Oh ik dacht dat je me niet begreep, ik heb het altijd zo geleerd.
En ik zal es kijken waar ik er iets over kan vinden:)
 
Idd er zijn landen bij waarbij er vrij gemakkelijk een pro licentie wordt weggeven omdat er in dat land weinig of geen echte toppers zijn.
 
Vooral z'n MJ impressie :)
 
Dan bumpen de een post van meer dan 2 jaar en posten ze niet eens iets zinnings....
 
iig wel goed de zoekfunctie gebruikt! :thumbs:
 
Back
Naar boven