jacoba
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Peoples zei:
niet boven de 2100 bedoel je voor 36 uur

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peoples zei:

En als ik het kan combineren met mijn toekomstige opleiding beveiliger al helemaalwervisser zei:

Gorill0r zei:En als ik het kan combineren met mijn toekomstige opleiding beveiliger al helemaal
Dan kan ik bodyguard en personal trainer in een worden. Veel beroemdheden hebben dit ook.
geloof me een extra baantje wil je dr echt niet bij hebben , en haal dat bodyguard ook maar uit je hoofd, die droom heeft iedereen als ze net de beveiliging inkomen , en bij 99,9999% zal die droom ook nooit uitkomen..
heeeyGorill0r zei:Zijn er hier mensen die naast hun huidige opleiding of baan een Fitvak Fitness Instructeur opleiding volgen in het weekend?
Ik zit er namelijk over te denken maar ik vraag me eigenlijk af wat het allemaal precies inhoud? Wat kan je nou allemaal met zo'n papiertje? Kan je alleen les geven aan een groepje huisvrouwen of ook een eigen gym openen bijvoorbeeld?
Wat moet je eigenlijk hebben om echt les te kunnen geven als volwaardig Fitness Instructeur, A of B?
Hechten de sportscholen er veel waarde aan, verdient het goed en is er veel vraag na?
Bedankt.
eerst basis opleiding en erna een gerichte opleiding voo personal trainerbascross zei:En dan nu de vraag met watvoor opleiding wordt je personal trainer?![]()
Dat snap ik, maar ik heb nog nooit een school gezien die de opleiding personal fitnesstrainer had. Anders was ik die wel gaan doen{W}esley. zei:eerst basis opleiding en erna een gerichte opleiding voo personal trainer

wacht ff, zal ff boekie bijpakken, staat zo'n opleiding in.!bascross zei:Dat snap ik, maar ik heb nog nooit een school gezien die de opleiding personal fitnesstrainer had. Anders was ik die wel gaan doen![]()
Voor informatie over de cursus Personal Trainer kunt ook terecht bij deze opleidingsinstituten. Om deze module, die 16 uur (2 x 8 uur) duurt, te kunnen volgen is het diploma Fitnesstrainer A, CIOS, ALO (Academie Lichamelijke Opvoeding) of ROC sport en bewegen een vereiste. Kortom: een rijkserkende opleiding binnen de sector sport- en bewegen is de basisopleiding voor de Personal Trainer.
{W}esley. zei:Voor informatie over de cursus Personal Trainer kunt ook terecht bij deze opleidingsinstituten. Om deze module, die 16 uur (2 x 8 uur) duurt, te kunnen volgen is het diploma Fitnesstrainer A, CIOS, ALO (Academie Lichamelijke Opvoeding) of ROC sport en bewegen een vereiste. Kortom: een rijkserkende opleiding binnen de sector sport- en bewegen is de basisopleiding voor de Personal Trainer.
nee idd, zie het nu pas,.. maar dt is ff van die site gepluktMasallah zei:Het is geen opleiding maar een cursus, heb je dan ook niet veel aan toch.
bascross zei:Dat snap ik, maar ik heb nog nooit een school gezien die de opleiding personal fitnesstrainer had. Anders was ik die wel gaan doen![]()
Je krijgt volgens de site een rijkserkende diploma.Masallah zei:Het is geen opleiding maar een cursus, heb je dan ook niet veel aan toch.