- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zit al een tijdje in men maag of ik dit nou wil doe of niet.!!!
die fitvak krijg je daar studiefinanciering bij of moet je dat zelf betalen!!
ik begin over 4 weken ook met de cursus tot fitness instructeur, bij de aalo.

Las ook ergens dat je een deel van het ''LESGELD'' terug kunt krijgen via de belastingdienst? Weet iemand hier meer over?
Idd, dat wil ik dus niet.
Het gaat mij puur om de fitness opleiding.
@ Peoples: Kan iedereen dan zomaar personal trainer worden of heb je daar ook weer een aparte diploma voor nodig?
ik zit al een tijdje in men maag of ik dit nou wil doe of niet.!!!
die fitvak krijg je daar studiefinanciering bij of moet je dat zelf betalen!!
Heb ook fitness A+B. wil ook nog iets in de zin van PT gaan doen.
Begin binnenkort met fysiotherapie en is de achtergrond van Fit. A en B wel handig aangezien de meeste fysiotherapeuten geen ruk verstand van fitness hebben.
sad but true..![]()
als ik in de sportschool af en toe een schema in handen krijg gedrukt van iemand die bij de fysio wegkomt dan vraag je je soms echt af waar ze het over hebben, net of ze de oefeningen nieuwe namen geven..
Kun je met de Fitvak A+B en PT eventueel ook de HBO Fysiotherapie volgen, of geldt het niet als geldige vooropleiding?
Nee dat kan niet je hebt minimaal havo of een MBO diploma Niv 4 nodig om te kunnen starten met fysiotherapie. Wat je wel kan doe is als je ouder dan 21 bent is een toelatingstest alhoewel dat niet mee zal vallen ivm de loting