MuscleMeat

Flex Cup 2011

Ik vind dat jij ook eens eerlijk moet zijn over je stats hoor :(

---------- Post toegevoegd Tue 16 Aug 2011 om 12:50 ----------

Uhhhhh......komt ie nu mee....zucht, lieverd jij mist al wat sinds je geboorte, daar ben je toch al aan gewend of wat???Echt....soms he???Kan zo moe van je worden.

Wanneer kom je weer trainen trouwens...luiwammes :P

Ja, ik heb altijd al een vaderfiguur gemist... Maar ik heb je nu toch eindelijk gevonden???

Ja, ik heb altijd al een vaderfiguur gemist... Maar ik heb je nu toch eindelijk gevonden???

Zo mooi verhaal

uploadfromtaptalk1313507916903.png

Ik lig op de bank bij te komen met mijn telefoon in mijn hand.

Vind ibo niet zo lief meer :(

mack10 is een beest

mack10 is een bangepoeperd :p
Hoe lang belooft ie hier nu al foto's?

Ik zie mack als een nieuwe zyzz, alleen is hij niet dood maar stiekem super buff.

wedstrijdposter:

[Link niet meer beschikbaar]

De poster voor de Flexcup 2011 staat online. Check [Link niet meer beschikbaar]

Update: 75 inschrijvingen vanuit Nederland. Komende woensdag komt julien nog 16 Belgische deelnemers inschrijven, dus met nog 16 weken te gaan hebben we al ca 90 deelnemers.
Print de posters uit, hang ze op in je sportschool en werf zo je eigen harem aan fans!!!

Flexcup poster.jpg

Als ik robbie 50 euro per maand geef zegt hij dat ook over mij :p

Ik heb 6 minuten gewacht, lang genoeg? :p

als ik dat over jouw zeg, tast het me geloofwaardig nog meer aan, dus zelfs niet voor 1000 euro per maand, tenzij je 2000 geeft dan kan me hele geloofwaardigheid gestolen worden :)

@RPTG: Ik wil die poster wel ophangen hoor lekker ding, stuur je hem dan wel op naar ons?:) onze dankl is alvast enorm groot :)

Ja we sturen hem op als ie gedrukt is.

Door omstandigheden ben ik emt mijn trainer gestop , ik ben op zoek naar een coach die me kan begeleiden naar de flex cup toe , dus eht dieeten en het posen betreft. ik hoor het graag!

EDIT: het liefts in regio Gelderland.

Terug
Naar boven