Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Thanks Robbie!
We doen ons best en hopen niet te veel beginners fouten te maken. Daarvoor gaan we nog een volledig draaiboek in elkaar timmeren waarin iedereen precies kan zien wat er moet gebeuren.
Ik heb geen kaarten meer, De Schalm heeft er nog 10 (snel zijn!!), dus we zitten echt bom en bom vol en ik zit nu serieus te denken aan een groot videoscherm voor mensen die er niet meer bij kunnen, bijvoorbeeld fans van Belgische deelnemers die eerst nog 29 oktober de nationals doen. Maar dat ga ik uiteraard met Rene overleggen. We zijn nu bezig met podiumaankleding.
Alle deelnemers zijn uitgenodigd voor de gratis poseerlessen op zondag 6 november bij Cardo Gym and Dance in Veldhoven, van 1200 tot 1400 uur, dan kun je ook nog vragen stellen. Ik zorg dat er poseerslips en bruining te koop zijn voor mensen die dat nog niet hebben. Rene en Femke zullen de poses voordoen!
NOG even voor de duidelijkheid: VOL = VOL en dus kunnen we ook niets meer doen voor bekenden, vrienden en dergelijke, nee we kunnen geen stoeltje meer regelen, nee er mag niemand backstage behalve de deelnemers en coaches, nee, nee, nee, sorry, we zitten VOL!
En zo is het, YEAHH!!

Hij heeft nog nooit een wedstrijd gedraait, en hij is een beer, ****ing droog op 1.76 cm, met zieke massa, ik schat zelf dat zijn stats 176cm 95KG 8% zijn.