MuscleMeat

Flex Cup 2011

Thanks Robbie!

We doen ons best en hopen niet te veel beginners fouten te maken. Daarvoor gaan we nog een volledig draaiboek in elkaar timmeren waarin iedereen precies kan zien wat er moet gebeuren.

Ik heb geen kaarten meer, De Schalm heeft er nog 10 (snel zijn!!), dus we zitten echt bom en bom vol en ik zit nu serieus te denken aan een groot videoscherm voor mensen die er niet meer bij kunnen, bijvoorbeeld fans van Belgische deelnemers die eerst nog 29 oktober de nationals doen. Maar dat ga ik uiteraard met Rene overleggen. We zijn nu bezig met podiumaankleding.

Alle deelnemers zijn uitgenodigd voor de gratis poseerlessen op zondag 6 november bij Cardo Gym and Dance in Veldhoven, van 1200 tot 1400 uur, dan kun je ook nog vragen stellen. Ik zorg dat er poseerslips en bruining te koop zijn voor mensen die dat nog niet hebben. Rene en Femke zullen de poses voordoen!

NOG even voor de duidelijkheid: VOL = VOL en dus kunnen we ook niets meer doen voor bekenden, vrienden en dergelijke, nee we kunnen geen stoeltje meer regelen, nee er mag niemand backstage behalve de deelnemers en coaches, nee, nee, nee, sorry, we zitten VOL!

En zo is het, YEAHH!!

Netjes,ik heb er zin in,ik doe ook mee..nog 8 weken.

Jullie krijgen toch wel wat meer cuncurrentie, heb iemand van mijn gym die al 10 jaar traint op 26 jaar, overtuigt om mee te doen:p Hij heeft nog nooit een wedstrijd gedraait, en hij is een beer, ****ing droog op 1.76 cm, met zieke massa, ik schat zelf dat zijn stats 176cm 95KG 8% zijn.

Seeker dwarft em.

Kun je niks van zeggen

Jullie krijgen toch wel wat meer cuncurrentie, heb iemand van mijn gym die al 10 jaar traint op 26 jaar, overtuigt om mee te doen:p Hij heeft nog nooit een wedstrijd gedraait, en hij is een beer, ****ing droog op 1.76 cm, met zieke massa, ik schat zelf dat zijn stats 176cm 95KG 8% zijn.

Alleen maar top!!Concurrentie is leuk, dat brengt mekaar tot een hoger level.Ben heel erg benieuwd hoe die jongen eruit ziet die meedoet.....heb je niet stiekem een klein fotootje :)

Alleen maar top!!Concurrentie is leuk, dat brengt mekaar tot een hoger level.Ben heel erg benieuwd hoe die jongen eruit ziet die meedoet.....heb je niet stiekem een klein fotootje :)

Je zult hem daar wel zien :) hele gezellige relaxe jongen. Om even een beeld te geven, hij lijkt een beetje op Dexter jackson maar dan kleiner ofcourse, ook kwa gezicht en huidskleur, alles perfect in porportie.

Je zult hem daar wel zien :) hele gezellige relaxe jongen. Om even een beeld te geven, hij lijkt een beetje op Dexter jackson maar dan kleiner ofcourse, ook kwa gezicht en huidskleur, alles perfect in porportie.

Kleiner dan Dexter???Die is 1.68 dan is hij wel heel klein :D of bedoel je kwa fysiek???Als ie zijn fysiek heeft maar wat kleiner dan pakt ie het heel zwikkie in wat er staat, ben nu nog benieuwdererster ;)

Kleiner dan Dexter???Die is 1.68 dan is hij wel heel klein :D of bedoel je kwa fysiek???Als ie zijn fysiek heeft maar wat kleiner dan pakt ie het heel zwikkie in wat er staat, ben nu nog benieuwdererster ;)

Neeee lol, kwa massa is hij kleiner! Hij is zelf rond de 1.75, maar hij deed me gewoon aan Dexter denken, zijn gezicht, zijn fysiek, alles lekker in porportie en een zeer ''pleasing fysiek''. Vandaar die vergelijking, persoonlijk denk ik dat hij om die redenen zich ook hoog zal plaatsen. Maar je zult hem wel herkennen! Gewoon gesprek mee aangaan als je hem ziet, toch 1 van de relaxte personen die ik ken.

Laatst bewerkt:
Neeee lol, kwa massa is hij kleiner! Hij is zelf rond de 1.75, maar hij deed me gewoon aan Dexter denken, zijn gezicht, zijn fysiek, alles lekker in porportie en een zeer ''pleasing fysiek''. Vandaar die vergelijking, persoonlijk denk ik dat hij om die redenen zich ook hoog zal plaatsen. Maar je zult hem wel herkennen! Gewoon gesprek mee aangaan als je hem ziet, toch 1 van de relaxte personen die ik ken.

Naam van die persoon of gym waar hij traint?
Dit verhaal komt namelijk overeen met iemand die ik ken

Ik heb me ook maar ingeschreven.. kon het toch niet laten :O

ik ook. misschien komt het er anders nooit meer van haha (voor huisje aan het kijken met hoop werk) heb tot 80kg ingeschreven maar daar ga ik niet aan raken denk ik

Zoals nu bekend is de Flex Cup 2011 volledig uitverkocht, er is geen stoeltje meer vrij!

Omdat we de hele dag telefoon kregen van mensen die toch nog kaarten wilden zijn Rene en ik naar een oplossing gaan zoeken en we denken een aardige gevonden te hebben!

We hebben de filmzaal van De Schalm, die grenst aan de grote zaal en waar 130 ruime stoelen en een enorm filmscherm zijn te vinden, afgehuurd. We hebben een cameraman ingehuurd, een beamer, 50 meter kabel en hoppa. De wedstrijd wordt nu rechtstreeks op het witte doek in de kleine zaal uitgezonden. De zaal ligt gewoon naast de grote, dus met dezelfde lobby's, je bent er gewoon bij! We beginnen dinsdag bij Muscletotaal ( 040 8443377 ) met de kaartverkoop en vragen hiervoor slechts 10 euro.

Op zich is dit natuurlijk een unicum! Zorg dat je aanwezig bent bij dit historie schrijvende evenement! See ya all!

Harry en Rene

Als iemand nog een kaartje over hebt, of op het laatste moment niet kan. PM mij dan! danku!

Ik trek me terug uit de wedstrijd , door klote coach zijn hulp.
Ik wens iedereen het beste en zet hem op!

Ik trek me terug uit de wedstrijd , door klote coach zijn hulp.
Ik wens iedereen het beste en zet hem op!

Heeey man waarom dat dan?
Geen andere mensen in de buurt die je kunnen helpen?

Ben ik net ingeschreven, gaan mensen terug trekken :O

Ik haak ook af, ben er naar mijn mening nog niet klaar voor. Hoewel ik wel denk dat ik in de -70 klasse wel zou kunnen meekomen wil ik 100% voorbereid zijn, dus ook qua routine en posing dat is allemaal nieuw voor mij en heb best wel onderschat. Ben ook niet tevreden met LB op dit moment.
Volgend jaar genoeg andere kansen succes in elk geval voor de deelnemers.

Terug
Naar boven