MuscleMeat

Flex Cup 2011

Oh ik weet nog wel iemand voor je in die regio :)

I'm gonna be there to :)

moet je verplicht lid zijn vn IFBB nederland om mee te doen?

jep

Moet je van te voren jezelf aanmelden? Of kan het ook de dag van de wedstrijd? Zijn er trouwens nog mensen die meedoen in D-80kg of ben ik de enige :P.

De posters zijn klaar en gaan deze week naar de sportscholen. Alle klassewinnaars krijgen naast een mooie beker ook een couvert, dus extra leuk om mee te doen.

Harry en Rene

Goeie zaak van de organisatie.
Als je een gevorderd fysiek heb wordt je door verwezen.naar en hoger niveau.
Zo kunnen echte beginners kennis maken met on stage.!!!!
Ben zelf in de jaren negentig actief geweest on stage A/B niveau .
Ik ga toch eens kijken naar zo'n beginners wedstrijdt ,het is ook niet ver weg van waar
ik woonachtig ben..jongens en meiden die meedoen alvast sterkte !!!
Grtjes ..espanje

Ben zelf weer twee jaar goed aan het trainen ,na bijna een jaar of 8 niks meer te hebben
gedaan aan de mooiste sport op deze wereld.Gelukkig heb ik de draad weer op gepakt.
Mijn lichaam begint er weer een beetje goed uit te zien.adios

Leuk! Tot dan!

• Topic Starter Topic Starter
Extra gastoptreden Flex Cup 2011

Naast 4-voudig wereldkampioen en best poser Thomas Scheu kunnen de bezoekers ook een spetterend gastoptreden verwachten van Raylisson Maria die mee zal doen aan de Arnold Classic in Madrid!

Koop snel je kaarten via de site van theater De Schalm of via Muscletotaal 040 8443377 info@muscletotaal.nl

Begin november zijn er weer gratis poseerlessen voor alle deelnemers, exacte datum volgt!

Je kunt je nog inschrijven, de wedstrijd is over 74 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

persoonlijk vind k het wel niet eerlijk voor de Belgische deelnemers dat zij eerst moeten meedoen aan de wedstrijd op 29oktober in Gent om zo te mogen meedoen aan de Flex cup in december.
ze moeten zich nu dus voorbereiden om er te staan op 29okt en dan enkele weken later moeten ze weer op hun best zijn. 2x pieken op zo'n korte tijd is moeilijk en zeker voor beginners.
mja dat is mijn mening natuurlijk maar k wens iedere deelnemer veel succes!

persoonlijk vind k het wel niet eerlijk voor de Belgische deelnemers dat zij eerst moeten meedoen aan de wedstrijd op 29oktober in Gent om zo te mogen meedoen aan de Flex cup in december.
ze moeten zich nu dus voorbereiden om er te staan op 29okt en dan enkele weken later moeten ze weer op hun best zijn. 2x pieken op zo'n korte tijd is moeilijk en zeker voor beginners.
mja dat is mijn mening natuurlijk maar k wens iedere deelnemer veel succes!

Idd dat is de reden dat ik niet ga meedoen,ik keek er maanden er naar uit pfff :(
Mss zien voor de JBC cup 18 maart 2012 :)

Kaartje ook in de pocket, dus zal voor het eerst in jaren ook weer een wedstrijd bezoeken.
Sportschool maatje ff aanmoedigen:D

Idd dat is de reden dat ik niet ga meedoen,ik keek er maanden er naar uit pfff :(
Mss zien voor de JBC cup 18 maart 2012 :)

Dat is dan wel zeer kort door de bocht gedacht. Had je beter even contact op kunnen nemen om naar de mogelijkheden te vragen. Jammer

Maar goed. Update: er zij inmiddels nog ca 20 kaarten te koop dus als je er geen hebt moet je echt snel zijn.

Dat is dan wel zeer kort door de bocht gedacht. Had je beter even contact op kunnen nemen om naar de mogelijkheden te vragen. Jammer

Maar goed. Update: er zij inmiddels nog ca 20 kaarten te koop dus als je er geen hebt moet je echt snel zijn.

Je wilt zeggen dat nu de kaarten al uitverkocht zijn voor de wedstrijd??
das een grapje zeker?

Helemaal top die Flex Cup, volle zaal en grote line ups!!!Top gedaan Rene en Harry.....ik neem letterlijk me petje af voor jullie inzet en motivatie om dit tot een succes te maken.

Overigens doet Seeker 100% mee, die kan nu niet meer terug, is ingeschreven en heeft een mooie roze poseerslip uitgekozen, met open achterkant :) staat die lelijke dikke aap best sexy.

komt ie morgen in die slip trainen!?!?!!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Robbie!

We doen ons best en hopen niet te veel beginners fouten te maken. Daarvoor gaan we nog een volledig draaiboek in elkaar timmeren waarin iedereen precies kan zien wat er moet gebeuren.

Ik heb geen kaarten meer, De Schalm heeft er nog 10 (snel zijn!!), dus we zitten echt bom en bom vol en ik zit nu serieus te denken aan een groot videoscherm voor mensen die er niet meer bij kunnen, bijvoorbeeld fans van Belgische deelnemers die eerst nog 29 oktober de nationals doen. Maar dat ga ik uiteraard met Rene overleggen. We zijn nu bezig met podiumaankleding.

Alle deelnemers zijn uitgenodigd voor de gratis poseerlessen op zondag 6 november bij Cardo Gym and Dance in Veldhoven, van 1200 tot 1400 uur, dan kun je ook nog vragen stellen. Ik zorg dat er poseerslips en bruining te koop zijn voor mensen die dat nog niet hebben. Rene en Femke zullen de poses voordoen!

NOG even voor de duidelijkheid: VOL = VOL en dus kunnen we ook niets meer doen voor bekenden, vrienden en dergelijke, nee we kunnen geen stoeltje meer regelen, nee er mag niemand backstage behalve de deelnemers en coaches, nee, nee, nee, sorry, we zitten VOL!

Volgende flex cup maar in de kuip of ahoy houden? :p

Terug
Naar boven