MuscleMeat

Flex Cup 2011

Ik haak ook af, ben er naar mijn mening nog niet klaar voor. Hoewel ik wel denk dat ik in de -70 klasse wel zou kunnen meekomen wil ik 100% voorbereid zijn, dus ook qua routine en posing dat is allemaal nieuw voor mij en heb best wel onderschat. Ben ook niet tevreden met LB op dit moment.
Volgend jaar genoeg andere kansen succes in elk geval voor de deelnemers.

Ah joh gek zeg! mijn benen zijn ook ondermaats en weet dat het er niet uit gaat zien! Maar ik doe gewoon mee voor de ervaring! moet je ook doen man!

Ik heb nog niet eens een routine en ben nog steeds aan het leren poseren, wat me nog niet zo goed afgaat..
Beetje vertrouwen man! :D

Ik ga er ook zijn, dit dan met de stand van trec-nutrition.
Iedereen dat er ook gaat zijn, kom gerust eens af, lang ga je niet moeten zoeken, ik ga de enigste NDL pratende mens zijn op de stand :-)

Ik ga er ook zijn, dit dan met de stand van trec-nutrition.
Iedereen dat er ook gaat zijn, kom gerust eens af, lang ga je niet moeten zoeken, ik ga de enigste NDL pratende mens zijn op de stand :-)

Zoek je nog een C-90 athleet om wat sups te sponsoren?:D

enig fotomateriaal om mezelf mee te vergelijken voordat ik er uberhaupt over nadenk om mee doen?

Ik begrijp die "als ik niet kan winnen omdat de concurrentie te sterk is doe ik niet mee" mentaliteit bij een aantal niet,je doet toch mee voor jezelf en niet iedereen kan winnen..

Ik heb 16 jaar motorrace gedaan op behoorlijk niveau ( onk,ek en ook wk) en daar heb je startvelden van 40 a 50 coureurs soms,en met een EK deden er in het verleden soms wel 80 mee aan de kwalificatie trainingen terwijl er maar 36 mochten starten..en bij motorrace zijn er ook slechts een handje vol potentiele winnaars...

Een vriend van me,2010 nederlands kampioen bankdrukken en 2011 duits kampioen bankdrukken vertelde me dat het in die sport net zo gaat..veel jongens komen gewoon niet als blijkt dat de competitie te sterk is...

Ik snap het niet..kan iemand me uitleggen wat de reden van die zwakke mentaliteit is?

Omdat ze denken dat als ze hun 1e wedstrijd draaien meteen gaan winnen..
maar je moet het meer zien als de ervaring die je ervan overhoud, en dan kunt zien of bodybuilding echt je ding is om mee verder te gaan, en vanuit hier weer naar de volgende wedstrijd te bouwen.

Is zo'n wedstrijd niks voor je, wat wel kan offcourse, is dit niet erg heb je het toch gedaan weet je hoe alles gaat met voorbereiding en alles om zo'n wedstrijd heen..

mrja als er zoveel athleten zijn, kun je nooit vanuit gaan dat je meteen 1e word he ;)

enig fotomateriaal om mezelf mee te vergelijken voordat ik er uberhaupt over nadenk om mee doen?

Je bent game designer? Ik ben ook afgestudeerd game artist :) 3D :)
Foto ff kijken...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet zijn mijn benen en posing nog helemaal k*t, en ik doe ook gewoon mee! :)
Dus gewoon meedoen! :D

• Topic Starter Topic Starter
Foto ff kijken...

Zoals je ziet zijn mijn benen en posing nog helemaal k*t, en ik doe ook gewoon mee! :)

Mee eens met je opmerking van gewoon meedoen, niet mee eens van dat k*t, want je ziet er gewoon 5 weken vantevoren al harstikke goed uit voor een D wedstrijd hoor, klasse!

Ah joh gek zeg! mijn benen zijn ook ondermaats en weet dat het er niet uit gaat zien! Maar ik doe gewoon mee voor de ervaring! moet je ook doen man!

Ik heb nog niet eens een routine en ben nog steeds aan het leren poseren, wat me nog niet zo goed afgaat..
Beetje vertrouwen man! :D

Begrijp je punt, maar doet dit niet alleen voor de ervaring maar ook voor mezelf om voor het eerst naar een echt optimaal resultaat te werken. Dat betekent dus dat voeding, training, rust, routines in orde moeten zijn. Mijn training is pas sinds kort weer 100% en met de andere punten is het zwaar kl@te gesteld. De wedstrijd komt gewoon te vroeg voor mij wat ik wel echt jammer vind.
Jij succes in elk geval want je staat er toch al goed bij 7 weeks out.

Begrijp je punt, maar doet dit niet alleen voor de ervaring maar ook voor mezelf om voor het eerst naar een echt optimaal resultaat te werken. Dat betekent dus dat voeding, training, rust, routines in orde moeten zijn. Mijn training is pas sinds kort weer 100% en met de andere punten is het zwaar kl@te gesteld. De wedstrijd komt gewoon te vroeg voor mij wat ik wel echt jammer vind.
Jij succes in elk geval want je staat er toch al goed bij 7 weeks out.

Mwah ik vind nog niet dat ik er goed bij sta hoor, mijn benen moeten echt nog heel wat bijtrekken.. En 7 weken is niet lang genoeg om dat bij te trainen..

Maar je kan toch enorm bulken nog tot 3 weken voor contest? ik zou gewoon meedoen man, is zonde om deze te laten schieten..
Het is sowieso toch voor beginners, en ik doe ook mee puur voor de ervaring :) Verwacht niet dat ik ga winnen met zoveel deelnemers hoor :P Ik heb nog niet eens een routine, en mijn posing is nog zwaar ondermaats..

Dus denk er nog ff over na joh :)

Mwah ik vind nog niet dat ik er goed bij sta hoor, mijn benen moeten echt nog heel wat bijtrekken.. En 7 weken is niet lang genoeg om dat bij te trainen..

Maar je kan toch enorm bulken nog tot 3 weken voor contest? ik zou gewoon meedoen man, is zonde om deze te laten schieten..
Het is sowieso toch voor beginners, en ik doe ook mee puur voor de ervaring :) Verwacht niet dat ik ga winnen met zoveel deelnemers hoor :P Ik heb nog niet eens een routine, en mijn posing is nog zwaar ondermaats..

Dus denk er nog ff over na joh :)

:rolleyes: i will keep it in mind

Ik wil wel meedoen maar dan moet ik eerst hier in Belgie wedstrijd meedoen en dat haal ik zowiezo niet dus en vind zowiezo 2keer pieken iets te veel gevraagd op zo'n korte tijd :)

@beo: Als je zo gaat redeneren ben je nooit klaar om een wedstrijd te doen want een bodybuilder is nooit tevreden namelijk!

Foto ff kijken...

Oke, maar ik ben pas net een paar maanden bezig dus ik hoop volgend jaar mischien mee te kunnen doen ^^

Ik wil ook graag 3D artiest worden :D, alhoewel ik er over twijfel om iets met sport te gaan doen, ik werd donderdag gevraagd of ik naar de fitnessinstructeur opleiding kwam ;p.
Heb je een portfolio online ter beschikking die ik kan bekijken??

Oke, maar ik ben pas net een paar maanden bezig dus ik hoop volgend jaar mischien mee te kunnen doen ^^

Ik wil ook graag 3D artiest worden :D, alhoewel ik er over twijfel om iets met sport te gaan doen, ik werd donderdag gevraagd of ik naar de fitnessinstructeur opleiding kwam ;p.
Heb je een portfolio online ter beschikking die ik kan bekijken??

Niet fitnessinstructeur worden muts, dat is echt een onderbetaalde k*t baan.
Plus het feit dat je op die opleiding echt niks leerd, ga gewoon lekker met wat echte bbers trainen die er verstand van hebben :p

Beter een goede leuke baan waar geld in zit en krachtsport als hobby dan allemaal ecto's moeten leren benchen voor een k*t loon.

Niet fitnessinstructeur worden muts, dat is echt een onderbetaalde k*t baan.
Plus het feit dat je op die opleiding echt niks leerd, ga gewoon lekker met wat echte bbers trainen die er verstand van hebben :p

Beter een goede leuke baan waar geld in zit en krachtsport als hobby dan allemaal ecto's moeten leren benchen voor een k*t loon.

Oke man, maar ik zit op het moment een beetje in een dip, want ik ben niet echt tevreden met Gamedesign en heb geen idee wat ik dan moet doen.
Ik ben altijd al gefascineerd geweest door de natuur en haar werking, dit is waarom iets met sport mij ook wel interesseert.

Terug
Naar boven