AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

jup de flex gaat heel goed..erg veel junioren bij de D en C (volle tot overvolle klasses)
die paar x dat ik wedstrijden bezocht heb waren er volgens mij geen of 1 of 2 haha
klasse -70c staat nu nog maar op 3 geloof ik. verder erg veel deelnemers. ook dames figure en bodyfitness zijn er genoeg geloof ik

D-klasse
Junioren 15 Senioren 7 Min 80 20 Plus 80 20 = 62
Dames bikini 9 body fitness 7 = 16
C-Klasse
Junioren 9 Senioren 4 min 70 3 min 80 12 min 90 15 plus 90 11 = 54

62 + 16 + 54 = 132 (waarvan 2 in twee klassen, dus 130)

Erg veel deelnemers. Waarom zet je er geen max op. Stel je voor er komen straks nog 20 deelnemers, waar ga je die allemaal laten? Je moet 130 atleten en nog eens een heleboel gegeleiding ook ergens laten op een nette manier. Neem aan dat er een behoorlijke ruimte gereserveerd is voor iedereen. Is namelijk een lange dag en dan mag je ook iets verwachten neem ik aan. Mag toch niet hopen dat bij nog meer deelnemers straks het poseren terug gebracht gaat worden van 30 sec naar 20 sec????

Jongste ooit, zou ik niet zeggen..
Er zijn meer junioren dan je denkt ;) heb er al 1 van 14 op podium zien staan, tegen die tijd ben jij al 16, dus no way :P

MAAR! Zeker meedoen! heel goede leeftijd om al ervaring op te doen :)
Post updates tegen die tijd over je progressie, lijkt me interessant!

Achja dannog:D

Worden er hier foto's geplaatst na de wedstrijd?
Als ik een niveau zie waar ik competitief kan zijn, zie ik het wel zitten om aan de flex cup 2012 meetedoen. Moet wel k*t zijn om nu te cutten wanneer het zo koud is, zit al lang in bulk nu.

Op de page van Sibil Peeters zie je een atleet die als goed is meedoet..
En in de Flex Magazine van deze maand stonden er ook een paar..

Ik was niet echt onder de indruk, maar onderschat nooit podium performance.
Aan je avatar te zien kun jij echt wel meedoen!

Op de page van Sibil Peeters zie je een atleet die als goed is meedoet..
En in de Flex Magazine van deze maand stonden er ook een paar..

Ik was niet echt onder de indruk, maar onderschat nooit podium performance.
Aan je avatar te zien kun jij echt wel meedoen!

DIe kale blanke vent? Heb ik gister nog zien posen bij bodies! Wel flink droog staat hij!

DIe kale blanke vent? Heb ik gister nog zien posen bij bodies! Wel flink droog staat hij!

NJa het was een jong gozertje, die ff een pose stond te doen..
Die kale blanke vent waar je het over hebt, die is volgens mij wel een buffel hoor! Maar die doet niet met mijn klasse mee :P Als die al meedoet :P haha :D

Hoe zien die junioren er eigenlijk uit qua spieren?

Hoe zien die junioren er eigenlijk uit qua spieren?

Je moet nooit junioren met ouderen vergelijken, dat is iets wat ik ook heb geleerd..

Sommige junioren blazen mij van het podium af maar dat zijn uitzonderingen.. gasten die gewoon veel langer trainen dan de standaard junior..

Als junior moet je altijd gewoon meedoen, je weet nooit waar de jury naar kijkt. Ben je compleet dan ben je compleet :)
Maar junioren overall gezien, staan er best goed bij!

Ik wil gewoon ff een plaatje zien zodat ik weet waar ik aan begin.

So whuuuut? top trainer maakt nog geen top atleet. Ik ben gewoon de nieuwe Arnold,

arnold-gerald-hey-arnold-8860884-500-421.jpg

dan ben ik Gerald ja?

Nee Gerald, je mag me Gerry noemen of Jerry maar niet Jelly

Terug
Naar boven