Fitness Seller

Flex Cup 2011

Ik ben ook een junior...train pas 4 jaar

Jawel train 4 jaar

Junior is TOT 21

ja dat snap ik ook wel!

Nope Killy, junior is nu tot 23 jaar!!!!
Regel is door de IFBB aangepast;)

YES nog langer smoesjes! :roflol:

Iemand van 23 kan al goed 7 jaar trainen...en dan ook nog op een gunstige leeftijd, mijn testosteronspiegel was al dalende toen ik begon hahahahaha

succes iedereen ik doe misschien volgend jaar ook mee :D

Vind het wel jammer dat het tot 23, doe dan junioren en/of subjunioren.

23 is niet meer echt 'jeugdig', dan schuif je het niveau gelijk een stuk omhoog.
Daarmee dus ook de stap voor jonge atleten om vroeg het podium op te gaan.

Maar er zal vast goed over nagedacht zijn

Is flex cup 2012 een haalbaar doel ? Ik heb echt geen idee van het niveau
fototjes

Is flex cup 2012 een haalbaar doel ? Ik heb echt geen idee van het niveau
fototjes

Het is natuurlijk een beginners wedstrijd, dus waarom niet? Puur voor de ervaring zou het wel leuk en goed zijn. Als je sterk in je schoenen staat, en je niet bang bent om nog niet bij de toppers te horen zie ik geen probleem? Je wordt er niet stommer van, en waarschijnlijk stijgt je motivatie nog meer als voorheen..

Het is natuurlijk een beginners wedstrijd, dus waarom niet? Puur voor de ervaring zou het wel leuk en goed zijn. Als je sterk in je schoenen staat, en je niet bang bent om nog niet bij de toppers te horen zie ik geen probleem? Je wordt er niet stommer van, en waarschijnlijk stijgt je motivatie nog meer als voorheen..

uhu beginner klinkt zo subjectief he, de ecto van 50 kilo is ook een beginner... zijn er fototjes van de absolute beginners te vinden ergens van voorgaande jaren ?

Ik heb tijdens een wedstrijd wel wat mensen gezien op het podium waarvan ik dacht, tja.. je zal het wel leuk vinden om hier te staan. Met alle respect. Maar voor de titel kwamen ze op voorhand in ieder geval al niet.. Zoek eens op foto's van de wedstrijden van YBF ofzo.

23 jaar, say what:eek:. Graag ff een link naar de bron want dat is wel interessant:D

Gekopieerd van Juliette (president IFBB Nederland)

IFBB Junioren en bikini leeftijd gewijzigd

Het IFBB executive council heeft met toestemming van het congress gehouden 6 november, Mumbai, India besloten om de leeftijd van de junioren klasse te wijzigen.

Tot het jaar dat je 23 wordt ben je bij de IFBB nog junior ipv 21 jaar.

In de bikiniklasse is een minimum leeftijd ingesteld: je moet minimaal 16 jaar zijn om mee te kunnen doen.

--------------------------------------------------------------------------------
Juliette Bergmann
IFBB World Champion & Ms. Olympia
President IFBB Nederland - NBBF
IFBB Executive
IFBB Hall of Famer
PhD in Bodybuilding & Fitness Methods
http://www.juliettemsolympia.com

Ik heb tijdens een wedstrijd wel wat mensen gezien op het podium waarvan ik dacht, tja.. je zal het wel leuk vinden om hier te staan. Met alle respect. Maar voor de titel kwamen ze op voorhand in ieder geval al niet.. Zoek eens op foto's van de wedstrijden van YBF ofzo.
of ik weet niet goed waar ik naar zoek... maar kan niet echt iets vinden, wellicht een linkje ?

Terug
Naar boven