MuscleMeat

Flex Cup 2011

Gekopieerd van Juliette (president IFBB Nederland)

IFBB Junioren en bikini leeftijd gewijzigd

Het IFBB executive council heeft met toestemming van het congress gehouden 6 november, Mumbai, India besloten om de leeftijd van de junioren klasse te wijzigen.

Tot het jaar dat je 23 wordt ben je bij de IFBB nog junior ipv 21 jaar.

In de bikiniklasse is een minimum leeftijd ingesteld: je moet minimaal 16 jaar zijn om mee te kunnen doen.

--------------------------------------------------------------------------------
Juliette Bergmann
IFBB World Champion & Ms. Olympia
President IFBB Nederland - NBBF
IFBB Executive
IFBB Hall of Famer
PhD in Bodybuilding & Fitness Methods
http://www.juliettemsolympia.com

Nice:D. Thnx voor de info. Maar geldt dit dan ook voor de IFBB Nederland? Zijn die dus verplicht om het ook tot 23 jaar te verhogen..

Edit: nvm heb het al gevonden!

Laatst bewerkt:
Op de page van Sibil Peeters zie je een atleet die als goed is meedoet..
En in de Flex Magazine van deze maand stonden er ook een paar..

Ik was niet echt onder de indruk, maar onderschat nooit podium performance.
Aan je avatar te zien kun jij echt wel meedoen!

die jongen rechtsboven zit hier ook toch. zijn benen staan er niet op maar waren toen al mooi droog in elk geval

die jongen rechtsboven zit hier ook toch. zijn benen staan er niet op maar waren toen al mooi droog in elk geval

Waar rechtsboven precies? hehe ik volg hem even niet..

Nee, je hebt ook gelijk, heel veel staan ook gewoon heel netjes droog en daarom zeg ik ook dat je nooit iemand moet onderschatten want je weet niet hoe ze het podium op wandelen :)
Maar ikzelf ben niet snel onder de indruk, zal waarschijnlijk ook mijn eigen ondergang betekenen (Tijdens wedstrijd dan) Ik heb vaak een handje van te makkelijk denken :P

staan 3 fotos in de nieuweflex..1 staat boven rechts (die bedoel ik)
en die andere 2 staan er onder

ben te lui om nu de flex erbij te pakken:)...ga slapen

staan 3 fotos in de nieuweflex..1 staat boven rechts (die bedoel ik)
en die andere 2 staan er onder

ben te lui om nu de flex erbij te pakken:)...ga slapen

Ik pak deze er meteen bij!

Juist ja, op pagina 71.
De rechts boven heb je inderdaad gelijk in! Deze is aardig compleet goede armen en schouders.. Lekker droog ook..
Maar ik vind.. Tja ik weet het niet ik ben erg kritisch, dat massa toch wel mist.. (Bij mijzelf ook hoor daar niet van!)

EN links onder heeft een goede borst vind ik, maar mist ook weer een beetje lats in deze verhouding.. maar zal er later wel droger bij komen te staan, dus uiteindelijk toch een goed fysiek..
Rechts onder heeft een hele rare borst, of hij staat gewoon raar.. Armen en schouders ver te zoeken..

Maar nogmaals, niemand staat er echt slecht bij, en de foto's kunnen net zo goed van januari 2011 zijn..
Mijn foto's in de flex zagen er ook niet uit vergeleken die van nu :)
Afkraken is leuk, kritisch zijn is leuk.. Maar moet het zelf toch ook nog maar bewijzen!

EN zolang ik me dat besef, mag ik lekker blijven afkraken en kritisch zijn op alles wat ik zie :P hehe

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: D77
Nice:D. Thnx voor de info. Maar geldt dit dan ook voor de IFBB Nederland? Zijn die dus verplicht om het ook tot 23 jaar te verhogen..

Edit: nvm heb het al gevonden!

Junioren voor flex Challenge zal gewoon nog volgens oude regels zijn, dus tot 21 jaar.

Erg veel deelnemers. Waarom zet je er geen max op. Stel je voor er komen straks nog 20 deelnemers, waar ga je die allemaal laten? Je moet 130 atleten en nog eens een heleboel gegeleiding ook ergens laten op een nette manier. Neem aan dat er een behoorlijke ruimte gereserveerd is voor iedereen. Is namelijk een lange dag en dan mag je ook iets verwachten neem ik aan. Mag toch niet hopen dat bij nog meer deelnemers straks het poseren terug gebracht gaat worden van 30 sec naar 20 sec????

Ben ik ook wel benieuwd naar?

omdat iedereen zoon beetje allang ingeschreven was toen dit 6 november!! officieel werd als ik het goed begrijp

• Topic Starter Topic Starter
Laatste stand van zaken!

Okay mensen het is bijna zover, over 4 dagen zien we elkaar in Veldhoven voor de drukst bezette wedstrijd sinds vele jaren!

Even serieuze boodschap:
Natuurlijk hebben we veel werk verricht in de hoop een volle zaal en veel deelnemers te trekken, maar dat het zo'n succes zou worden hadden ook wij niet kunnen voorzien.
We hebben nu uiteindelijk 137 inschrijvingen en er zullen dus ongeveer 120 mensen meedoen (praktijk laat zien dat zo'n 10% afvalt).
Met bijna 600 man publiek, standmedewerkers, crew, 130 deelnemers en naar schatting 100 coaches wordt het dus gewoon heel erg druk. Dus hopen wij op discipline en begrip. Kleedkamers zullen gerouleerd gebruikt moeten worden, mensen zullen soms in de lobby moeten wachten, plaatsen voor coaches kunnen soms vol zijn, etc. etc. Luister naar aanwijzingen crew, maak plaats als dat nodig is, en vooral, toon begrip en ga dus niet zeiken als het even niet gaat zoals je wilt, wij doen er echt alles aan het zo goed mogelijk te laten verlopen!

Laten we er met zijn alleen een onvergetelijke dag van maken en hopen dat we met deze wedstrijd de bodybuildingsport een nieuwe impuls geven waaruit veel nieuw talent voorkomt! Ik heb al wat atleten gezien en geloof me, er zitten verrassingen bij hoor! Neem je beste humeur mee zondag en moedig iedereen luidkeels aan!

Ik heb gehoord dat je ook in posingslip gaat presenteren Harry :) Ben benieuwd.

Flex Cup gaat echt top worden!!

Klopt, ben de hele dag in poseerslip NOT haha
Maar Robbie, ben nu aardig in shape hoor voor een old man van 50

IMG_0322 resize.jpg

50?Jij bent toch 40 Harry.....

hehe was maar waar

een vraagje, ik heb mij ingeschreven voor -70. Maar nu de regels veranderd zijn omtrend leeftijd, val ik nu onder junioren?? hoeveel kg wegen ze daar? (ik ben 22). thanks! looking forward to sunday!!!

Nee junioren blijft tot 21, nieuwe regel gaat 1 januari in!

Terug
Naar boven