AndroidHealthClinic

Flex Cup 2011

je hebt wel gelijk ik heb van nature een vrij harde stem maar als ik die verhef dan denkt iedereen dat ik boos ben en zo kom ik dan over dat is mijn foute karakter trek heeft me al eerder in problemen gebracht ..
neemt niet weg dat ik gewoon gelijk had en 2 klasses kon doen ..
helemaal toen ik hoorde dat er zo.n 30 atleten niet kwamen opdagen

maar om dan zo genaaid te worden vind ik beneden alle fatsoen
maar dat weet je de ifbb is een mooi vriende clubje die doen gewoon
waar ze zin in hebben ..

gr. hardcore opa

beetje jammer dit

Welkom in the world of bobybuilding:)

Welkom in the world of bobybuilding:)

nee dit was mijn afscheid in the world of bodybuilding vind het mooi geweest
heb mijn beker gelukkig heb ik wel de 1e plaats bij de nac-holland gepakt
maakt een hoop goed ...

heb nog even goed de foto.s en filmpjes bekeken en ben het met jullie eens
dat mijn bruining een beetje te veel was ...ben vandaag nog bij muscle-totaal geweest en met harry de jonge gepraat .. hij zegt en daar had ik zelf nog niet eens aan gedacht dat het probleem niet eens de donkere tanning was
maar de laag olie die erop zat waardoor je gewoon je hardheid en defenitie
door de olie glad strijkt en teveel glimt daar heeft hij 100 % gelijk in ..
dat was een domme fout was een idee van mijn coach om er een dun laagje pam -spray op te spuiten... en nu niet iedereen zeggen daar moet
je mee bakken hahahahaha dat weet ik ook ......

maar aan de andere kant als je 3 meter van de jury staat die zien echt wel
of je droog en hard bent vind ik ...
maar het is goed zo ... live goes on vind vast wel een nieuwe uitdaging

gr. hardcore opa

je vertelt er nu zoveel over opa dat ik denk dat je bodybuilding maar moeilijk kan loslaten hehe. ik zie iemand ook niet van bodybuilder in 1 keer naar visvent gaan bijvoorbeeld. ben benieuwd wat je plannen zijn / worden:)

je vertelt er nu zoveel over opa dat ik denk dat je bodybuilding maar moeilijk kan loslaten hehe. ik zie iemand ook niet van bodybuilder in 1 keer naar visvent gaan bijvoorbeeld. ben benieuwd wat je plannen zijn / worden:)

ik blijf absoluut trainen miss 3x p week full-body of 4x p week split
ga ook nog wel regelmatig wedstrijden kijken miss wat mensen begeleiden

aan 1 kant heb ik mijn gezin beloofd nooit meer wedstrijden te doen is toch
2 jr. een grootte belasting geweest ... maar aan de andere kant heerst bij
mij toch het gevoel van wraak en genoegdoening om volgend jaar er nog
beter en harder te staan .. dan ben ik 50 jaar zou wel een super afscheid
en pensioen worden haha... maar ik ben bang dat ik het thuisfront niet kan
overtuigen .. beloofd is beloofd .. mijn gezin gaat boven alles ... maar wie weet ik heb een jaar dus schrijf mij nog niet af ...

gr. opa

Waar kan je de fotos vinden?

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Daar weet jij helaas alles van he gozer na Oostenrijk? Weet jij al wat je volgende wedstrijd wordt Ray? Binnenkort nog naar Hillegom?

Niet alleen Oostenrijk hoor, heb het al vaker meegemaakt;)
Volgende wedstrijd? Ben met pensioen:p
Wil zelf een wedstrijd gaan organiseren met de beste atleten uit nederland (en misschien ook uit antillen) Maar dat is pas met een paar jaar:)
Ik kom zowiezo voor het nieuwe jaar nog langs

Deze gast heeft ****ing mooie fotos gemaakt! nog niet alles staat erop maar mijn klasse wel al -90 c klasse slip nr 86:cool:
Foto 016 014 010 005 mooie kwaliteit!

http://www.flickr.com/photos/capex/

Ik weet niet of ik de link mocht plaatsen maar hij stond op muscleboard.

****kkkkk... Ik wilde de Flex ook doen..
Heb toch niet gedaan omdat ik met rond de 6% nog niet klaar dacht te zijn..

Kijk ik die foto's via de link hierboven en dan denk ik, shiiiiitttttt khad goede kans gemaakt zeg!!!
Vind persoonlijk alleen die overall winnaar in de -80 een concurrerend fysiek hebben.
Zijn benen zijn beter, mijn abs zijn symetrischer :P Hij staat ook scherp als een malle, maar ik had met laden en depleten ook scherp kunnen staan..

****kkk wat heb ik nu een spijt.. Dacht echt dat ik 3-4% moest zijn!! :(

opa nu is de schuld van pam spray???? hahahahahahah

Laatst bewerkt:
****kkkkk... Ik wilde de Flex ook doen..
Heb toch niet gedaan omdat ik met rond de 6% nog niet klaar dacht te zijn..

Kijk ik die foto's via de link hierboven en dan denk ik, shiiiiitttttt khad goede kans gemaakt zeg!!!
Vind persoonlijk alleen die overall winnaar in de -80 een concurrerend fysiek hebben.
Zijn benen zijn beter, mijn abs zijn symetrischer :P Hij staat ook scherp als een malle, maar ik had met laden en depleten ook scherp kunnen staan..

****kkk wat heb ik nu een spijt.. Dacht echt dat ik 3-4% moest zijn!! :(

Ja vind je ook cker een goed fysiek hebben+ je had niet meer hoeven cutten en je kon nu eten;) haha

Hahaha jaaaa damn zeg. Wat mis ik het eten.. Pfff...
Zoals vandaag heb ik dan bij moeders kippensoep met vermicelli, stokbrood (wit) met knoflookboter gegeten (wel extra kipfilet gebakken), opzich niets speciaals, maar man wat voel ik me nu weer schuldig! Meteen benieuwd wat het met mn fysiek doet morgen. Knal er morgen dan ook een fullbody tegen aan om weer in verbrandingsmodus te gaan! :D:p

Hahaha jaaaa damn zeg. Wat mis ik het eten.. Pfff...
Zoals vandaag heb ik dan bij moeders kippensoep met vermicelli, stokbrood (wit) met knoflookboter gegeten (wel extra kipfilet gebakken), opzich niets speciaals, maar man wat voel ik me nu weer schuldig! Meteen benieuwd wat het met mn fysiek doet morgen. Knal er morgen dan ook een fullbody tegen aan om weer in verbrandingsmodus te gaan! :D:p

Ja en met een wedstrijd als (eindstation) piek je op dat moment en mag je daarna weer belonen,tenminste deze week, volgende week weer strakker eten anders ben ik een vochtballon haha.Maar dat schuld gevoel blijft!

Trickster...

next year staan we er allebeide ;)

deal? :D

Ik wil misschien de Juliette bergman gaan doen.
hoorde vandaag iemand bij mij in de shop dat als je daar goed plaatst dat je dan in bepaalde volgorde van wedstrijden ook gemakkelijker hoger kon plaatsen.
Kan ik tot die tijd mn massa vasthouden, iets shapen nog en dan nog 3% er van af beuken.

Ga ik ook over na denken, maar de flexcup hou ik in mijn achterhoofd. Wordt het de JB niet, dan wordt het de Flex en vice versa (anders ben ik heel jaar aant cutten/maintainen geweest) ;)

Artemis cup is ook wel leuke.. in mei volgens mij..

haha..

Terug
Naar boven