MuscleMeat

follistatin 344

snap echt niet dat mensen hier geintreseerd in zijn. fkng waste of money. Ga gewoon goed trainen en eten en neem een normale aas kuur. Meer dan dat zit er niet in. Uiteindelijk heeft je genetisch aanleg de meeste invloed op je gaines. Er bestaan geen wondermiddelen en dit doet ook niet veel. Neem elke willekeurige prof en kijk naar zijn pics van 18 tot begin 20 hoe ze toen uitzagen is al voor bijna niemand weggelegd als life time achievement terwijl sommige toen nog zelfs clean waren. Echt stop fooling yourself. Kijk alleen naar jezelf, doe goed je best en train met het gedachte dat je altijd beter kan worden dan hoe je nu eruit ziet. En met het geld die je in zulke waardeloze onzin stopt ga je maar lekker uit eten ofzo.

juist +1

Ik heb et een aantal weken geleden gebruikt. En is best een leuk product. Van wat ik er van heb gelezen kan je er zown 2 tot 5kg van aankomen in die 10dagen tijd. Ik heb een log gezien met fotos per dag en je zag zeker verschil.

Ikzelf ben er slechts 1kg van aangekomen. Ik denk dat ik op een hogere (lees dubbele) dosering meer resultaten van zou kunnen zien. Kracht ging ook wel lekker iets omhoog en plaatselijke groei in mn biceps heb ik ook wel wat gemerkt.

Ik denk wel dat dit de toekomst kan zijn. Er is al een nieuwe soort myostatin inhibitor. Die is nog een tikkie duurder. De ACE nog wat. Ben ff de naam kwijt. Deze wil ik nog wel gaan proberen in de toekomst.

Conclusie: het is een leuk product om is te proberen. Als je het geld er voor over hebt. Kosten-resultaat is denk ik discutabel. Ligt aan je budget denk ik. Voor een student is een euro meer dan voor een advocaat zeg maar.

Ik denk dat na nog meer onderzoek en nieuwe varianten of versies er wel een heel mooi iets uit kan komen. Wie weet wat de pro's allemaal al gebruiken. Als je het verschil ziet van Kai Green bvb ten opzichte van 6mnd geleden vraag je je ook af wat er voor hem al beschikbaar is.

Als iemand nog vragen heeft kan je me vragen.

Gr. Henk.

Wat was je dosis?

Jij bedoeld deze.
ACE-031 is een experimenteel therapeutisch eiwit ontworpen om spieren op te bouwen en kracht te verhogen door het blokkeren van eiwitten die de spiergroei remt. In het onderzoek, ACE-031 werd over het algemeen goed verdragen met snelle en blijvende effecten op de spieren, botten en vet

10dagen lan 100mcg. Verdeeld over de biceps.

Ja die ja.

De Follistatin die online aangeboden wordt voor 150 a 250 euro per 1mg, is zekere niet the "real thing".
Geen enkele echte myostatin blocker ga je kopen voor minder dan € 3000 voor je 10-dagenkuurtje.

De Follistatin die online aangeboden wordt voor 150 a 250 euro per 1mg, is zekere niet the "real thing".
Geen enkele echte myostatin blocker ga je kopen voor minder dan € 3000 voor je 10-dagenkuurtje.

1mg is goed voor 2 dagen. kerel bij me in de gym knalt op 0.5mg/dag
hij gaat er erg lekker op. die dude gaat echt geen 50 worden maar hij is een beeessccchhht

1mg is goed voor 2 dagen. kerel bij me in de gym knalt op 0.5mg/dag
hij gaat er erg lekker op. die dude gaat echt geen 50 worden maar hij is een beeessccchhht

wait what? dus hij is grofweg tussen de 100 euro per dag verder? Zou het er nooit voor over hebben. Al zou ik 5kg pure spiermassa mee winnen binnen 1 maand.

Tuurlijk.

Ik heb ook geen 3 G over elke maand

wait what? dus hij is grofweg tussen de 100 euro per dag verder? Zou het er nooit voor over hebben. Al zou ik 5kg pure spiermassa mee winnen binnen 1 maand.

no bullshit...
hij zit op:
8iu geno 7op7
0.5mg folli/dag
1250mg test E/week
1250mg test C/week
1000mg bold/week
225mg para/week
150 mg winny/week

reken maar eens uit.... :eek:
hij beweerd sinds hij de folli gebruikt, 8kg op 6 weken heeft gegained
staat op 5% year round 1m68 108kg

Laatst bewerkt:
Doet geen wedstrijden?

Hoor er veel over, bij ons op de Gym gaat er een verhaal rond, dat je op 0.5mg per dag in drie weken tijd 10 tot en met 15 kg kan pakken, en kosten 1000,- zijn...
weet niet wat je ervan moet geloven...

Terug
Naar boven