- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die gast waar ik mijn peptides haal heeft het en de peptides werken dus ik geloof wel dat die follistatin ook werk. Ik ga het binnenkort sowieso uitproberenMaar is het de real stuff en hoe weet je dit zeker??

serieus? ik heb begrepen dat je voor een maandje al 1200 euro kwijt bent op een lage dosis?

Welcome to the future, waar wondermiddelen wel bestaan. Toen testosteron in 1936 het eerst systhetisch werd gemaakt en gebruikt net zoals dianabol in 1956 beschouwde ze het ook als een wondermiddel. En dat was het ook en is het ook nog. De gains die je met deze middelen kan maken, de grenzen die je kan verleggen zal je natuurlijk nooit kunnen behalen.snap echt niet dat mensen hier geintreseerd in zijn. Fkng waste of money. Ga gewoon goed trainen en eten en neem een normale aas kuur. Meer dan dat zit er niet in. Uiteindelijk heeft je genetisch aanleg de meeste invloed op je gaines. Er bestaan geen wondermiddelen en dit doet ook niet veel. Neem elke willekeurige prof en kijk naar zijn pics van 18 tot begin 20 hoe ze toen uitzagen is al voor bijna niemand weggelegd als life time achievement terwijl sommige toen nog zelfs clean waren. Echt stop fooling yourself. Kijk alleen naar jezelf, doe goed je best en train met het gedachte dat je altijd beter kan worden dan hoe je nu eruit ziet. En met het geld die je in zulke waardeloze onzin stopt ga je maar lekker uit eten ofzo.
ik heb fotos gezien op professional muscle, gains vielen wel tegen om eerlijk te zijn

http://www.professionalmuscle.com/forums/members-logs/73510-joshs-follistatin-log.html
http://www.professionalmuscle.com/forums/members-logs/74026-yes-another-follistatin-log.html
Ik weet niet meer welke, kan niet meer zien
It appears that you've exceeded the maximum number of posts you can view, but wait, there's a simple solution.
![]()

thnx
ff registreren
op basis van die foto's ben ik in ieder geval niet overtuigd, zie weinig verschil, hij zag er eerst droger uit.
Klopt. Enigste merkbare verschil waren zijn krachtstats
al die peptides zijn overrated. dat weet je ook pas als je ze een paar maanden gebruikt hebt. follistatin blablabla zal ook weer hetzelfde zijn. in Amerika spreken ze altijd met superlatieven en overdrijven ze altijd.

Tijd dat een nuchtere hollander een logje gaat maken niet?![]()

Tijd dat een nuchtere hollander een logje gaat maken niet?![]()