XXL Nutrition

Fortius fitness belt

Is het wel handig dat ik weet wat die regels precies zijn :)
Iemand misschien een link van de mogelijk nieuwe regels?

Even wachten tot het NK (flexcup dus) geweest is. Als je je op de DRC of SBD cup niet geplaatst hebt, dan kan je dit jaar toch niet meer meedoen. De nieuwe wilks eisen voor volgend jaar zijn nog niet bekend, dat zal wel ergens begin volgend jaar komen.

Als je toch al graag ipf approved spullen wil, zie: https://forum.bodybuilding.nl/attac..._at_ipf_sanctioned_competitionsv1-pdf.662153/

Bijlagen

Fortius fitness belt mij nou nooit eens

Zou wel fijn zijn als er voor de SAP cup van tevoren een bericht vanuit de knkf komt wat nou precies wel en niet mag.
Vind het allemaal prima maar het zou wel een beetje te zot zijn als mensen ter plekke ineens gedwongen worden om nieuwe spullen te kopen(zonder hier over te zijn ingelicht) terwijl ze deze vorige week nog mochten gebruiken.

Zou wel fijn zijn als er voor de SAP cup van tevoren een bericht vanuit de knkf komt wat nou precies wel en niet mag.
Vind het allemaal prima maar het zou wel een beetje te zot zijn als mensen ter plekke ineens gedwongen worden om nieuwe spullen te kopen(zonder hier over te zijn ingelicht) terwijl ze deze vorige week nog mochten gebruiken.

Al was je wèl ingelicht. Je komt er om je kunsten te vertonen, niet om nog een dure aankoop te doen. Toch?

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Gaat een beetje ver om te zeggen dat die kosten naar iedereen doorberekend worden. Koop gewoon geen IPF approved belt als je daar niet wilt liften, dan betaal je ook niet mee aan de ipf-fee, als die uberhaupt al in die prijs verwerkt wordt.

Natuurlijk berekenen die bedrijven hun IPF fee wel door naar de klant. Het zijn geen liefdadigheids instellingen; ze zijn er om winst te maken, en dan bereken je alles door naar de klant.

Maar wat nu met de bedrijven die een voorheen-approved belt maken? Die kunnen hun riem opeens alleen nog aan een veel kleinere groep klanten kwijt. Om dan toch genoeg omzet te kunnen draaien, zouden ze de riem duurder kunnen maken, dus betaal je als klant indirect toch mee aan die IPF fee. Of het bedrijf kan door de opeens kleinere afzetmarkt niet meer mee en gaat failliet. De klant moet dan elders zijn riem kopen, waarschijnlijk nu wel IPF approved, en betaalt dus ook (indirect) mee aan de fee.

Veel kleinere groep..
Lol, ja de IPF leden zijn ook echt de complete afzetmarkt van bedrijven hehe.

Deze regel is uit een officiële vergadering voort gekomen waarbij meerdere partijen een stem hadden, oftewel: democratisch besloten.
Het is nu eenmaal zoals het is.
80 euro voor een riem, pak een paar keer de fiets ipv de auto en drink een keer een biertje minder en je bent er.
Altijd maar dat gezeur.

Deze regel is uit een officiële vergadering voort gekomen waarbij meerdere partijen een stem hadden, oftewel: democratisch besloten.
80 euro voor een riem, pak een paar keer de fiets ipv de auto en drink een keer een biertje minder en je bent er.
Altijd maar dat gezeur.

80 euro is 1 avond niet zuipen

:o

Altijd maar dat gezeur.

Even voor de duidelijkheid, gaat het nu om de regels van de IPF of over de NPB die de regels van de IPF overneemt? In geval van het laatste: alleen de regels over de riemen (dat deze IPF approved moeten zijn) of ook de rest van het materiaal?

80 euro is 1 avond niet zuipen

:o

Of 10 vlaaien overslaan :eek:

Altijd maar dat gezeur.

Sponsored by Titan support systems inc..

welke zijn dan wel IPF en dus ook NPB goed gekeurd (Inzer, Titan,Metal, sommige van Srenghtshop.usa,Wahlanders,SBD)

Wat wil je hier in vredesnaam mee zeggen?

Het raw liften heeft momenteel een aanzuigende werking op studenten, deze groep kiest hiervoor omdat men niet net als bij het geared liften eerst prijzige spullen moet aanschaffen.
Over mijn opmerking: Je doet denigrerend over het bedrag van 80 euro terwijl je zelf je spullen gesponsord krijgt, dit is voor studenten met de kosten voor een singlet erbij echter best een behoorlijk bedrag.

Het raw liften heeft momenteel een aanzuigende werking op studenten, deze groep kiest hiervoor omdat men niet net als bij het geared liften eerst prijzige spullen moet aanschaffen.
Over mijn opmerking: Je doet denigrerend over het bedrag van 80 euro terwijl je zelf je spullen gesponsord krijgt, dit is voor studenten met de kosten voor een singlet erbij echter best een behoorlijk bedrag.

Je bedoelt dezelfde studenten die allemaal de nieuwste smartphone hebben, ieder weekend gaan stappen en allemaal dure merk kleding hebben?

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Prioriteiten stellen

Ik ben het in zoverre wel eens met katrinus dat de prijzen echt ziek hard zijn gestegen. Dat een bepaalde riem 80 euro kost is prima maar diezelfde riem kostte in veel gevallen een paar maanden geleden nog 55 of 60 euro oid. Als je een singlet, sokken, wrist wraps, sleeves, riem, schoenen, slippers etc moet aanschaffen kost dat gewoon een hoop geld, ook voor niet-studenten trouwens. De riem die ik een half jaar geleden kocht voor 85 euro kost nu 115 euro... Dat zijn toch wel exorbitante prijsverhogingen waar je niet vrolijk van wordt. Maakt dan toch niks uit of iemand wel of niet merkkleding draagt ofzo.

Oke dan hebben we daar een andere mening over en dat is ook niet erg. Mijn eerste riem heeft mij 110 euro gekost en daar daar doe ik nu al 10 jaar mee en hij ziet er nog als nieuw uit. Voor 11 euro per jaar had ik dus een onverwoestbaar stukje epuipment, goeie deal dacht.

En ja ik weet ook van de rest van de kosten, heb ook een jaar lang 1xpw naar Nijmegen en 1xpw naar Arnhem gereden om te trainen, kostte me al 60 euro per maand aan benzine. Ik koop ieder jaar nieuwe pakken (ook voordat ik gesponsord werd) de Internationale reizen kosten gemiddeld 800 euro per wedstrijd, voeding 150 euro per maand ofzo.... dus ja, ook ik weet ervan

Oke dan hebben we daar een andere mening over en dat is ook niet erg. Mijn eerste riem heeft mij 110 euro gekost en daar daar doe ik nu al 10 jaar mee en hij ziet er nog als nieuw uit. Voor 11 euro per jaar had ik dus een onverwoestbaar stukje epuipment, goeie deal dacht.

Zeker, maar daar ging het mij ook niet om. Kwaliteit mag ook best wat kosten. Het gaat mij niet om de prijs zelf maar wel om de enorme prijsverhogingen van de laatste tijd. In het voorbeeld van mijn riem, 85 euro is al een hoop geld (maar het vooralsnog zeker waard) maar als die prijs van de ene op de andere dag met 30 euro omhoog gaat zonder dat er iets verandert aan de riem zelf en alleen maar omdat Titan aan de IPF heeft moeten dokken, dan vind ik dat wel extreem ja. Sleeves, singlets, wrist wraps etc, ze zijn allemaal in korte tijd flink duur geworden, dat drukt aardig op het budget voor veel mensen.

Ik denk dat iemand die nu compleet nieuw is in de sport en alles aan wil schaffen van enige kwaliteit - olyshoes, deadliftschoenen/slippers, sokken, kneesleeves, riem, singlet, wrist wraps, shirt - makkelijk een bedrag in de buurt van de 500 euro kwijt is. Dat zijn natuurlijk niet allemaal per se zaken die je moet hebben maar het is wel gewoon veel geld. Ik zie t nog wel gebeuren dat schoenen en sokken ook ipf approved moeten worden zodat we nog wat meer kunnen gaan betalen allemaal.

ik gebruik en smijt al ruim 2+ jaar met een riem die me toentertijd geloof ik 30 euro heeft gekocht bij een random webshop en dat ding doet zn werk nog steeds prima en vertoont ook geen tekenen van binnenkort kapot gaan, ik zou niet eens weten wat er aan kapot kan gaan. een riem met vergelijkbare afmetingen gaat ook geen berg meer ondersteuning dan deze van welk exotisch soort leer je hem ook maakt.

100+ euro voor een riem slaat echt helemaal nergens op maar blijkbaar hechten ze bij de IPF meer waarde aan geld verdienen dan het belang van de atleten

Tis wat mij betreft inderdaad op zichzelf niet voldoende aanleiding om maar helemaal niet bij de IPF te gaan liften maar dat maakt het niet minder debiel.

Terug
Naar boven