Fitness Seller

Peiling Forum chick 2019: Finale stemronde (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

Wie vind jij de forum chick van 2019?


  • Totaal stemmers
    82
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik heb liever een leuk snoetje, daar heb ik ook op gestemd. :) (i.c.m. karakter en uitstraling)
 
Ga je lekker kosso?

me test schiet soms hier en daar omhoog sorry hiervoor. Afgelopen weekend hotel geweest. Sinds wanneer doen hotels mee aan black friday kortingen?
 
Tot zover het niveau
 
Eens een beta, altijd een beta. Nou heb ik mij tijdens mijn eerste kuur hier op het forum wel een beetje misdragen, maar daar deed ik anderen en mijzelf geen plezier mee.
Uiteindelijk versterkt AAS voornamelijk bepaalde eigenschappen, maar het verandert niet compleet je karakter. Ik ben gewoon geen alfa.
Bovendien heb ik momenteel meer behoefte aan wat anders dan seks/libido.
Long story short,
Eens een beta, altijd een beta.
gaat voor jou inderdaad op.
 
Beta for life.

Eens een beta, altijd een beta. Nou heb ik mij tijdens mijn eerste kuur hier op het forum wel een beetje misdragen, maar daar deed ik anderen en mijzelf geen plezier mee.
Uiteindelijk versterkt AAS voornamelijk bepaalde eigenschappen, maar het verandert niet compleet je karakter. Ik ben gewoon geen alfa.
Bovendien heb ik momenteel meer behoefte aan wat anders dan seks/libido.

Niks mis mee man, iedereen heeft zowel alfa als beta traits.
Iedereen is anders.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Het was maar een grapje. Toch? In werkelijkheid is Col_inc een introverte knuffelbeer die geen vlieg kwaad doet.

ik doe geen vlied kwaad en zeker Turouise niet. Mijn uiterlijk word snel beoordeeld ook in de sportschool totdat iemand met me begint te praten.
 
ik doe geen vlied kwaad en zeker Turouise niet. Mijn uiterlijk word snel beoordeeld ook in de sportschool totdat iemand met me begint te praten.
Jij hebt ook gewoon een vriendelijk hoofd als ik je foto’s zie
 
Jij hebt ook gewoon een vriendelijk hoofd als ik je foto’s zie

dan heb je het totaal mis :roflol: enigste vriendelijke hoofd is die foto met me vriendin in Istanbul
 
dan zie ik die hamburger en dan denk ik nee man echt een afknappertje wat is dit

Jammer

Screenshot_20191203_124535.jpg
 
Het was maar een grapje. Toch? In werkelijkheid is Col_inc een introverte knuffelbeer die geen vlieg kwaad doet.
Mij gaat het niet om de poster in kwestie, of hoe iemand als persoon verder is. Dat geloof ik allemaal wel. Lees wel vaker posts met soortgelijke strekking en vraag mij af of (en wanneer dan) er iets is gewijzigd qua beleid.
Dat het genormaliseerd lijkt te worden vind ik enigszins opvallend met de geschiedenis rondom bejegening van vrouwen op dit forum in het achterhoofd. Hieruit ontstond mijn eerdere post.
 
Mij gaat het niet om de poster in kwestie, of hoe iemand als persoon verder is. Dat geloof ik allemaal wel. Lees wel vaker posts met soortgelijke strekking en vraag mij af of (en wanneer dan) er iets is gewijzigd qua beleid.
Dat het genormaliseerd lijkt te worden vind ik enigszins opvallend met de geschiedenis rondom bejegening van vrouwen op dit forum in het achterhoofd. Hieruit ontstond mijn eerdere post.
100% eens. Mijn reactie was dan ook ironisch bedoeld.
Er zit overigens een 'Meld' knop onder elk bericht. Hiermee kun je de moderators wijzen op iets wat volgens jouw niet door de beugel kan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven